• Bruna heeft weer boeken beschikbaar gesteld!

    We mogen onder alle leden met een Golden Membership 5 exemplaren van het boek De Beschuldiging van John Grisham verloten (Y)

    Aanstaande maandag om 12 uur 's middags zal de loting plaatsvinden dus zorg ervoor dat je voor die tijd een GM hebt afgesloten.

    Over het boek
    Op 5 juni verschijnt De beschuldiging: deel drie in de Kid Lawyer-serie van John Grisham rond de 13-jarige Theo Boone. In dit spannende derde deel moet de jonge advocaat zichzelf verdedigen – kan hij zijn toekomst veilig stellen? De beschuldiging is het perfecte vakantieboek voor jong en oud.

    Theo Boone mag dan pas 13 jaar oud zijn, hij heeft wél verstand van de wet. Hij had alleen nooit kunnen bedenken dat hij zelf het slachtoffer zou worden van een misdaad. In Theo’s kluisje op school worden gestolen tablets aangetroffen en Theo is de enige verdachte. Wat als hij schuldig wordt bevonden? Wat gebeurt er dan met zijn droom om advocaat te worden? Theo zet alles op alles om samen met zijn oom Ike de echte misdadiger te vinden en zo zijn eigen toekomst veilig te stellen. Maar hij heeft niet veel tijd…


    Dit is mijn signature...

    Cool, zoveel acties te laatste tijd ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leuk!

    Alleen win ik alleen iets als het mijn geluksdag is. En ik wed dat dat maandag niet zo is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Cool, eens kieken of ik weer een GM kan regelen.

    Jeeeej!
    Heel sneaky GM erbij lokken. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Jeeeej!
    Heel sneaky GM erbij lokken. (cat)


    To infinity and beyond •

    Biologist schreef:
    Jeeeej!
    Heel sneaky GM erbij lokken. (cat)


    To love is to destroy.

    Awesome *O*


    Don't be like the rest of them, darling

    Meuh mijn GM is nog maar een week afgelopen. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ahhh, heb geen GM ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Miyavizm schreef:
    Cool, eens kieken of ik weer een GM kan regelen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat leuk! (:

    Eigenlijk wel jammer dat het 't 3e deel is :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ahhh, heb geen GM ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Reepicheep schreef:
    Wat leuk! (:

    Eigenlijk wel jammer dat het 't 3e deel is :p


    dat dacht ik dus ook xD, eerst maar eens kijken waar deel één en twee over gaan

    Reepicheep schreef:
    Wat leuk! (:

    Eigenlijk wel jammer dat het 't 3e deel is :p


    klopt...maar toch erg leuk :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deel één was inderdaad logischer geweest, maar toch is het awesome *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.