• Dus, mensen, vandaag ben ik er weer achter gekomen dat ik een slechte vriendin ben...
    Er rust een soort vloek op me. Zodra ik vrienden met iemand ben, ga ik eerst heel veel met diegene om en dan opeens is het weg. Foetsie. Basta. Dan wordt het heel vaag, spreek ik diegene amper meer etc. en na een tijdje bloeit het weer op, als diegene het dan nog accepteert.
    Waar ik echter heel veel last van heb de laatste tijd is dat mensen dingen over me zeggen die niet waar zijn. Ik heb hierdoor nu al ruzie met 3 vriendinnen van me en ik begin het echt spuugzat te worden. Het voelt zo machteloos. Diegene begint erover tegen je, jij hebt geen idee waar diegene het over heeft maar als je dat zegt ben je schijnheilig... en geloven ze je niet... Echt ik kan wel janken op het moment. Ik snap het gewoon niet.
    Ik weet dat ik een rotvriendin kan zijn door steeds eeuwen niets van me te laten horen, maar ik ben niet intens gemeen. Natuurlijk roddelen gebeurt wel eens, maar over mij wordt net zo hard geroddeld en als ik dat te weten kom word ik ook niet laaiend op diegene want het zijn maar roddels. Waarom zien mensen dat toch altijd als waarheid.
    Sorry.
    ~ emotioneel wrak momentje

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 juni 2012 - 22:46 ]


    Life is hard and then we die

    Nawh, Annickje, toch. Kom naar Fryslân, dan maak ik een lekker bakje thee voor je! Ik geloof niet dat jij een slechte vriendin bent (: Want je bent echt een lieve meid. So, there you go. Gewoon 'bad luck', maar ook dat gaat voorbij!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Nawh, Annickje, toch. Kom naar Fryslân, dan maak ik een lekker bakje thee voor je! Ik geloof niet dat jij een slechte vriendin bent (: Want je bent echt een lieve meid. So, there you go. Gewoon 'bad luck', maar ook dat gaat voorbij!
    Een kopje thee zou er nu wel in kunnen haha.


    Life is hard and then we die

    Je hebt er natuurlijk niets aan als ik zeg dat ik weet hoe het voelt, maar ik zeg het toch; ik weet hoe het voelt en is. Zelf ben ik ook zo, maar dat betekend dan nog niet dat jij een slechte vriendin bent. Oké, ik ken je niet, maar als ik dit zo lees geloof ik niet dat jij een slechte vriendin bent.
    Dat mensen wat dingen zeggen wat helemaal niet waar is kun je niets aan doen. Dat blijft zo doorgaan. Je kunt het alleen laten rusten en er niet zo druk om worden, maar dat is erg moeilijk omdat het vrienden van je zijn.
    Het is rot als mensen zo doen. Zelf heb ik dit ook meegemaakt en hoevaak ik ook zei dat het niet waar is, ze geloofde me niet. Ik ben er na een paar weken achtergekomen dat ik hier mijn tijd niet aan wil verdoen en ik weet hoe het zit. Al was ze echt een goede vriendin van me, maar het was tijd om gewoon los te laten.
    Vooral omdat ik toen zag hoe zij tegen mij deed. Als ze en goede vriendin was dan had ze me geloofd en geen leugens van iemand anders.
    Ik denk dat jij dat ook moet doen. Geef jezelf niet de schuld of een rotgevoel vanwege wat iemand anders gedaan heeft. Jij weet hoe het zit en als de anderen dat niet willen geloven, nou dan is dat hun pakkie 'an. En niet die van jou.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Je hebt er natuurlijk niets aan als ik zeg dat ik weet hoe het voelt, maar ik zeg het toch; ik weet hoe het voelt en is. Zelf ben ik ook zo, maar dat betekend dan nog niet dat jij een slechte vriendin bent. Oké, ik ken je niet, maar als ik dit zo lees geloof ik niet dat jij een slechte vriendin bent.
    Dat mensen wat dingen zeggen wat helemaal niet waar is kun je niets aan doen. Dat blijft zo doorgaan. Je kunt het alleen laten rusten en er niet zo druk om worden, maar dat is erg moeilijk omdat het vrienden van je zijn.
    Het is rot als mensen zo doen. Zelf heb ik dit ook meegemaakt en hoevaak ik ook zei dat het niet waar is, ze geloofde me niet. Ik ben er na een paar weken achtergekomen dat ik hier mijn tijd niet aan wil verdoen en ik weet hoe het zit. Al was ze echt een goede vriendin van me, maar het was tijd om gewoon los te laten.
    Vooral omdat ik toen zag hoe zij tegen mij deed. Als ze en goede vriendin was dan had ze me geloofd en geen leugens van iemand anders.
    Ik denk dat jij dat ook moet doen. Geef jezelf niet de schuld of een rotgevoel vanwege wat iemand anders gedaan heeft. Jij weet hoe het zit en als de anderen dat niet willen geloven, nou dan is dat hun pakkie 'an. En niet die van jou.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (:
    Je hebt ook wel gelijk daarin, het is alleen zo ontzettend pijnlijk. Bedankt :) en balen dat jij ook iemand daardoor kwijt bent geraakt :(


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je hebt ook wel gelijk daarin, het is alleen zo ontzettend pijnlijk. Bedankt :) en balen dat jij ook iemand daardoor kwijt bent geraakt :(

    Ja, het is ook pijnlijk! Hadden we maar een knop dat we dat uit konden zetten, maar ja.. dan was het ook zo makkelijk geweest. Geen probleem, trouwens! :) En het maakt niks uit. Ik heb gezien hoe zij echt is, dus heb totaal geen spijt ervan. Achteraf heb ik gezien/gemerkt hoe zij zich belachelijk en kinderachtig gedroeg. Ik heb geen zin in zielige kindjes die alleen maar kunnen dreigen en niet volwassen kunnen worden. In iedergeval, ik hoop dat de tijden snel keren en de goede tijden je tegemoet komen! (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 23:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ja, het is ook pijnlijk! Hadden we maar een knop dat we dat uit konden zetten, maar ja.. dan was het ook zo makkelijk geweest. Geen probleem, trouwens! :) En het maakt niks uit. Ik heb gezien hoe zij echt is, dus heb totaal geen spijt ervan. Achteraf heb ik gezien/gemerkt hoe zij zich belachelijk en kinderachtig gedroeg. Ik heb geen zin in zielige kindjes die alleen maar kunnen dreigen en niet volwassen kunnen worden. In iedergeval, ik hoop dat de tijden snel keren en de goede tijden je tegemoet komen! (:
    En gelukkig zijn er nog altijd mensen die eerst naar jouw kant van het verhaal vragen voordat ze conclusies trekken..


    Life is hard and then we die

    Gelukkig maar, dat je soms niks van je laat horen. Dat houdt de relatie spannend, altijd wel iets te bespreken! (cat)

    Vriendinnen die zo over je praten en je zo behandelen, zijn het niet waard om jouw vriendin te zijn. Je bent veel te lief Niekje.