• Ik denk dat ik blij moet zijn dat ik geen overgewicht heb, of anorexia of iets in die richting.. Maar toch voel ik me dik. Ik ben 1.67 en weeg ongeveer 50 kilo. En áls het een gemiddeld gewicht is, dan nog. Wat ik wel niet zou doen voor die prachtige lange benen en slanke buiken.. Ik weet dat het dom en niet goed is op mijn 13 jarige leeftijd, maar toch; ik wil afvallen. Mijn vraag is of jullie tips hebben om af te vallen - tips zoals vingers in je keel steken en laxeerpillen negeer ik want dat wil ik absoluut niet -..


    Edit: Misschien is het handig de tips hierneer te zetten;

    - extra dingen laten staan
    - fruit/groente tussendoor (komt neer op gezond eten)
    - joggen en/of andere sporten
    - water drinken

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:51 ]

    umm.. extra dingen laten staan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fruit nemen als je honger hebt en joggen :3

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:33 ]

    First of all; Je bent niet te dik!

    maar goed, extra dingen laten staan zoals Shizen zegt?
    Of als tussendoortje fruit in plaats van snoep te eten?

    Ryan schreef:
    Fruit nemen als je honger hebt en joggen :3


    + andere sport, en gezonder eten : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sporten en gezond eten,dat is sowieso goed voor je ook al wil/hoef je niet af te vallen.
    Al het andere werkt niet goed,wand als je dan stop zit je zo weer op je oude gewicht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    niet gaan afvallen want je bent niet te dik? om een strakkere buik of mooie benen te krijgen naar de sportschool gaan en de juiste oefeningen doen :)

    Fruit is like a medicine.


    Freaky just got fabulous.

    Carcass schreef:
    (...)

    + andere sport, en gezonder eten : )
    + ik neem altijd als tussendoor soepstengels die zijn ligt en van brood dus nog een goede tussen doortje
    meschien is het handig om ook bijv kaas opbrood te nemen als je iets minder eet bij ontbijt middag en avond eten en rustig eet heb je ook minder honger er tussen door ;D (maar echt niet te veel laten staan want dat is slecht)


    Shoganai i ne~

    Wat allemaal al gezegd is + heel veel water drinken (anderhalve liter per dag).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben ook ong. 1,67 en weeg 55 kg of zo..
    Maareh, niet de standaardmaaltijden (ontbijt, lunch, diner) overslaan en gewoon goed eten bij die maaltijden, dan heb je als het goed is tussendoor ook minder trek. Verder fruit en geen ongezonde dingen. En sporten (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Frisdrank inruilen voor water en als je honger hebt water drinken. Dat helpt echt. :3


    Let the Night embrace you

    Veel water drinken, in plaats van al die frisdrank en wat dan niet. Water is écht een wondermiddel, maar drink ook niet teveel. Fruit is altijd goed als tussendoortje, net als groenten. Gewoon drie keer per dag maaltijden eten en zo goed als het kan tussendoortjes overslaan. Sporten is ook aan te raden ja, als is het maar traplopen ='D Train je je benen mee :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    gwn eten wat je nodig hebt alleen veel gezonder eten dus ochtendten: stuk fruit, middageten: een broodje gezond, avondeten: veel sla eten :D


    scotje

    Ehm niet afvallen, je bent veel te jong en zit op goed gewicht, misschien zelfs onder het goede gewicht ..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    Ehm niet afvallen, je bent veel te jong en zit op goed gewicht, misschien zelfs onder het goede gewicht ..


    Believe me, ik heb écht geen ondergewicht. ;x