• Ik vind de pasfoto's wat klein en van mij mogen ze wel iets groter. Wie is voor?


    26 - 02 - '16

    Tegen. Ik zie daar geen nut in.


    Not all those who wander are lost.

    Dan raakt de hele site ontregeld, dat is niet te doen...


    Life is hard and then we die

    Oneens, niet nodig.


    Destroy what destroys you.

    Misschien zou íets groter wel fijner zijn, maar niet té groot want dan wordt het een rotzooi.
    Ik vind namelijk wel dat ik heel vaak niet kan zien wat een foto nou precies is.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Tegen, ze zijn misschien aan de kleine kant maar je kunt ze overal (op de profielpagina´s, in topics etc.) duidelijk zien.


    Physics is awesome

    Embraced schreef:
    Misschien zou íets groter wel fijner zijn, maar niet té groot want dan wordt het een rotzooi.
    Ik vind namelijk wel dat ik heel vaak niet kan zien wat een foto nou precies is.


    Dat bedoel ik. Hij hoeft echt een kilometer bij kilometer groot te worden, maar gewoon ietsje groter.


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    Tegen, ze zijn misschien aan de kleine kant maar je kunt ze overal (op de profielpagina´s, in topics etc.) duidelijk zien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ze zijn deze grootte, zodat het de site niet ontregeld. Elke mm die het afwijkt kan de site compleet op zijn kop zetten x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Embraced schreef:
    Misschien zou íets groter wel fijner zijn, maar niet té groot want dan wordt het een rotzooi.
    Ik vind namelijk wel dat ik heel vaak niet kan zien wat een foto nou precies is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind ze zo wel goed ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Embraced schreef:
    Misschien zou íets groter wel fijner zijn, maar niet té groot want dan wordt het een rotzooi.
    Ik vind namelijk wel dat ik heel vaak niet kan zien wat een foto nou precies is.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Embraced schreef:
    Misschien zou íets groter wel fijner zijn, maar niet té groot want dan wordt het een rotzooi.
    Ik vind namelijk wel dat ik heel vaak niet kan zien wat een foto nou precies is.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het prima zo, wat ik wel vind, is dat je het zou moeten kunnen vergroten op de site zelf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze zijn wel goed maar misschien kan je er wel op klikken dat je ze dan groter krijgt? Is dat mogelijk?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Enkel een grote foto op het profiel. Hier op het forum is het totaal niet nodig.