• Hallo c:
    Ik heb over 2 weken gala, en ik heb echt een superleuk jurkje gevonden, precies mijn smaak enzo. Ik vond hem al leuk voor ik wist dat we gala kregen, en toen wilde ik hem eigenlijk al hebben, maar nu wil ik hem al helemaal graag c: Alleen, mijn moeder vind hem dus te duur. Vinden jullie 60 euro te duur voor een jurkje van goeie kwaliteit, wat ik niet alleen met gala ga dragen, maar ook gewoon normaal, omdat ik hem supergaaf vind?
    Ik vind het niet duur voor zoiets en ik denk ook niet dat ik iets in mijn smaak voor een lagere prijs ga vinden, en mijn vriendinnen vinden het ook niet duur. Dus, wat vinden jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alis volat propriis.

    Heb je een foto?

    Ik vind het best wel duur, maar dat komt omdat ik altijd goedkope kleding heb en mijn galajurk 18 euro kostte.


    <3

    Tegenwoordig vind je echt nergens nog een goedkope jurk. 50 EUR is vaak al het minimum. En zoals velen zeggen, deel desnoods de kosten. Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar je jurk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Tegenwoordig vind je echt nergens nog een goedkope jurk. 50 EUR is vaak al het minimum. En zoals velen zeggen, deel desnoods de kosten. Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar je jurk.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het zelfs meevallen, een goede jurk die je vaker draagt [mijn zus eerste galajurk draag ik nu, lol] is voor zestig euro juist een goede prijs kwaliteitsverhouding? Een galajurk moet speciaal zijn! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bedankt voor jullie reacties mensen c: En sorry dat ik laat terugreageer, ik heb het heel druk met leren voor de proefwerkweek. En voor de mensen die erom vroegen, dit is mijn jurkje. Het is dan wel niet echt een galajurk, maar ik wil hem wel dragen met gala, en daarna dus ook gewoon nog. Het is een aparte stijl, dus dat is over het algemeen sowieso al behoorlijk duur.


    Alis volat propriis.

    Beavis schreef:
    Bedankt voor jullie reacties mensen c: En sorry dat ik laat terugreageer, ik heb het heel druk met leren voor de proefwerkweek. En voor de mensen die erom vroegen, dit is mijn jurkje. Het is dan wel niet echt een galajurk, maar ik wil hem wel dragen met gala, en daarna dus ook gewoon nog. Het is een aparte stijl, dus dat is over het algemeen sowieso al behoorlijk duur.


    Ik vind het een mooie jurk! Hoewel ik m zelf niet voor gala zou dragen, ik zou iets eleganters kiezen, maar hè als jij m voor gala wilt dragen moet je dat vooral doen, het gaat erom dat jíj hem mooi vind en dat jíj je er prettig in voelt (:

    Ik vind 60 euro niet door hoor! Voor een gewone gala jurk vind ik dat wel een normale, misschien wel goedkope prijs, maar omdat dit toch wat aparter/alternatiever is, vind ik het al helemaal niet duur, want vaak zijn die dingen stik en stik duur!
    Ik zou je moeder nog eens lief aan kijken of ze m toch niet voor je wilt kopen, je hebt maar 1 keer gala (of heb jij er meerdere? xd) én je wilt m ook gewoon zo dragen. En als ze dat alsnog te duur vind, zou ik (zoals veel andere ook al aangeven) vragen om de prijs te delen. Succes iniedergeval!


    Inspiration can hit you any time

    Aan de ene kant is het niet duur, maar een galajurk wordt meestal maar 1 keer gedragen.
    Ik zou idd met jouw moeder overleggen zodat je maar misschien de helft hoeft te betalen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Momentum schreef:
    Tegenwoordig is 60 euro haast goedkoop voor goeie kwaliteit.

    + Hoort dit topic niet bij lifestyle? :x

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 21:05 ]

    Amused schreef:
    Als je moeder hem te duur vindt, vraag dan hoeveel ze er maximum voor wil geven en leg zelf bij? Laat eens een foto zien van je jurk?
    Dit wilde ik dus ook zeggen (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ Constantine
    Dankje! (: Ik heb een keer per jaar gala, dus nog 3 gala's te gaan ^^
    @ Dragneel
    Ik twijfelde eerst ook, maar het topic gaat er eigenlijk om hoe ik mijn moeder kan overhalen dus ik vond het niet echt voor in lifestyle ;p
    @ Reepicheep
    Ik zou hem ook wel zelf willen betalen maar ik moet echt sparen voor mijn vakantie, daar moet ik ook nog allemaal kado's gaan kopen dus er kan nu echt niks vanaf :c We gaan over een maandje al, dan ben ik een maand weg en ik heb daarvoor pas 150 euro D:


    Alis volat propriis.

    Beavis schreef:
    Bedankt voor jullie reacties mensen c: En sorry dat ik laat terugreageer, ik heb het heel druk met leren voor de proefwerkweek. En voor de mensen die erom vroegen, dit is mijn jurkje. Het is dan wel niet echt een galajurk, maar ik wil hem wel dragen met gala, en daarna dus ook gewoon nog. Het is een aparte stijl, dus dat is over het algemeen sowieso al behoorlijk duur.


    Omg, wat een leuk jurkje! Ik vind hem echt super tof. Ik wil hem ook hebben
    En ik vind het trouwens niet echt duur, ik had het duurder verwacht.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:40 ]

    Nyara schreef:
    (...)
    Omg, wat een leuk jurkje! Ik vind hem echt super tof. Ik wil hem ook hebben
    En ik vind het trouwens niet echt duur, ik had het duurder verwacht.

    Dankje ;D Nja, mocht je hem ook willen kopen, je kan hem hier vinden :3


    Alis volat propriis.

    60 euro is echt niet te duur hoor!dat is juist best wel goedkoop.
    ik heb jurken gezien vanaf 100 euro.
    dus zeg maar tegen je moeder, dat het van mij mag:P
    dan mag het vast welXD
    oke grapje maar ik hoop voor je dat je hem krijgt.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    60 euro vind ik eigenlijk nog wel goedkoop.
    mijn gala jurk koste al 130 euro


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt