• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik schrik even uit mijn gedachtes en kijk naar Aedan, ik knik even en lach 'Ja het gaat' zeg ik en pak mijn kleren van hem over en trek ze aan. Ik doe dan zijn broek uit en trek mijn eigen broek aan, ik geef zijn broek terug en lach even 'Ik snap al waarom Wayne jouw wilde' zeg ik lachend en wijs naar zijn lichaam. Hoewel de gedachten van waarom Wayne niet wilt dansen nog in mijn kop spoken.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even en drink het biertje op, ik kijk naar Aedan die half naakt in de zaal staat. Ik merk dat mijn hoofd langzaam roder word, ik had hem nooit in zijn onderbroek gezien, alleen soms zonder shirt. Ik probeer mijn lach van mijn gezicht te houden omdat het nogal opvalt waar ik naar kijk en krijg meteen een klap tegen mijn kop en hoor gelach achter mij.

    Aedan Price
    Ik lach een beetje verlegen terug en krijg een rood hoofd. Ik trek snel mijn broek aan.
    "Nou, ben ik geslaagd?" vraag ik dan. Ik loop richting Zero, terwijl ik mijn T-shirt weer over mijn hoofd trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik lach even naar hem 'Ja hoor, ieder kan dansen op zijn manier en het is te merken dat je BFAB bent' zeg ik tegen hem en loop hem achterna.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zit te stoeien met de gene die me een klap gaf, ik merk al snel dat ik overmeesterd word en hij zit op mij. Ik lach even en zie langs de jongen dat Aedan en Kyra deze kant op komen, ik knik even richting hun en de jongen stapt van mij af zodat ik weer kan zitten.
    Kyra springt over de bank heen en gaat op mijn schoot zitten terwijl ze lacht naar Aedan 'Jouw plek?' zegt ze lachend tegen hem, ik probeer mijn lach in te houden maar t lukt mij niet echt.

    Aedan Price
    BFAB? Maar zoals ik nu al de hele tijd probeerde te doen, liet ik mijn verwarring niet merken en volgde haar naar de rest. Ik grinnikte toen ik Zero zo zag stoeien. De jongen ging van hem af en Kyra ging op zijn schoot zitten.
    "Jouw plek?" lacht ze.
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Nee, hoor. Hier is mijn plek." ik ga naast hen zitten en weet met een beetje gewring en gedraai, Zero op mijn schoot te zetten, zonder dat Kyra van de zijne moest komen.
    "Blijf jij maar rustig zitten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {born from a boombox? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik lach even wanneer die mij en Wayne beide optilt en dan op zijn schoot zet. Ik zag Wayne zijn gezicht deels rood worden en glimlachte even 'Maar dus de wedstrijd, hoe goed is jullie crew? Ik hoor wel hier en daar verhalen maar elke crew die meedoet is gelijk aan elkaar en is zelfs beter dan mij dus zijn jullie bereid om hard te trainen en nog meer te leren dan er is?' zeg ik vragend aan Aedan.

    Wayne

    Ik lach even en leg mijn hoofd op Aedan zijn schouder, het dansen, ik weet dat Kyra weer wilt dat ik ga dansen. Maar ik kan het niet, niet nadat... Ik schud mijn hoofd even en ga dan weer rustig liggen, ik kan de gedachten gewoon niet uit mijn hoofd krijgen, de herrinering, ik merk langzaam dat ik gek word, ik duw Kyra van mij af en spring over de bank heen, ik loop naar een deur en duw die open waarna ik in de steeg kom. Ik ga achter een container op de grond tegen de muur aan zitten, de tranen komen langzaam omhoog en ik kan ze niet tegen houden om langs mijn wangen te laten gaan. Ik wil niet weer beginnen met dansen, nooit meer.

    JokerBaby schreef:
    {born from a boombox? xD}


    { MWHUAHAHAHA (A) Jaja Born from a boombox :P Dat heb je goed ja xD Step Up fan dustja (A) Ik wilde namelijk wat jij deed met die haak ook gaan doen dus moest toen maar improviseren haha xD }

    Aedan Price
    Ik wou Kyra er al van gaan overtuigen dat we zeker bereid waren om te werken. Dat onze hele crew, onze familie ervan af hing. Maar net toen liep Zero plots weg. Ik spring over de bank en volg hem naar buiten.
    Even verlies ik hem uit het oog, maar als ik achter een container kijk, zie ik hem meteen zitten. Ik kijk liefdevol op hem neer en laat me naast hem zakken. Ik sla een arm om hem heen en trek hem tegen mijn schouder.
    "Hé, wat het ook is, het komt goed." ik sla mijn andere arm om hem heen en vraag niet verder. Ik was er gewoon voor hem.
    Ik wist dat hij geheimen had, dat had hij zelf toegegeven en hij moest ze enkel vertellen als hij dat wou.
    Ik wreef sussend over zijn rug, terwijl ik lieve woordjes in zijn oor fluisterde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!! MEDE STEP UP VERSLAAFDEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {haha!
    Ik wist niet goed wat ik ging doen.
    Dus moest ik aan step up denken, toen met die trampoline's en toen dacht ik aan de haak xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik schrik even als ik Wayne over de bank heen zie springen en zie weg lopen, Aedan volgt hem al snel dus ik blijf rustig zitten. Ik wist dat Wayne teveel dingen voor zichzelf houdt, dat die niet graag dingen vertelt. Ik pak een drankje van tafel en ga rustig zitten.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Aedan die naast mij zit en veeg de tranen weg, ik lach even maar het was meer een fake lach. Ik leg mijn hoofd neer op zijn schouder 'Ik kan het gewoon niet meer Aedan, hoe graag mensen mij ook zien dansen... Hoe graag mensen het ook proberen, ik kan het gewoon niet meer... Niet na die ene dag...' zeg ik tegen Aedan en ik merk hoe de tranen weer omhoog komen, die ene dag verranderde mijn dans leven. De hele crew zei het altijd "Jij bent gewoon BFAB" maar dat is nu anders, ik heb het dansen achter mij gelaten. Ik draai mijn hoofd iets zodat de tranen op Aedans shirt vallen 'Aedan, ik kan voorderest niets meer doen voor het park' zeg ik dan nog.

    Aedan Price
    "Je hebt al heel veel gedaan, Wayne." het was nu geen moment voor een bijnaam. Ik wrijf met mijn hand geruststellend door zijn haar.
    Ik weet niet waar hij het over heeft en als hij het niet wil zeggen, goed. Ik moet toegeven. Het doet een beetje pijn dat hij het niet lijkt te willen zeggen, maar alles op zijn tijd. Ooit zou hij me wel genoeg vertrouwen.
    "Je hebt al meer gedaan dan ieder van ons." Ik duw zijn kin zachtjes omhoog om hem aan te kijken. Met liefdevolle, zachte bewegingen wrijf ik de tranen van zijn gezicht en kus hem dan zacht op zijn mond.
    "Ik ben hoe dan ook trots op je en blijf van je houden." glimlach ik, als ik me terug heb getrokken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik geniet even als ik zijn hand langs mijn gezicht voel gaan, ook al is het om de tranen weg te vegen.
    Ik zoen hem terug en leg mijn hoofd weer op zijn schouder 'Misschien moeten we maar even naar Kyra gaan, dan kunnen we regelen dat we in de wedstrijd komen' zeg ik dan tegen hem, niemand wist waarom ik gestopt was met dansen en dat hoeven ze ook niet te weten.
    Ik sta op en doe mijn hand naar Aedan waardoor ik hem omhoog trek, ik loop daarna de club weer binnen en loop naar Kyra waar ik naast ga zitten.

    Aedan Price
    Ik was nog steeds verwonderd van zijn plotselinge verandering, wanneer ik me naast hem neer liet zakken.
    Ik keek Kyra aan en vervolgde ons gesprek.
    "Om terug te komen op net. We zijn zeker bereid hard te werken. Het is onze enige kans om onze crew te redden. Zonder het geld, vallen we uit elkaar! En dat mag niet gebeuren! Niemand komt aan mijn familie!"
    Ik neem Zero's hand vast en laat me achterover zakken. Als ze nu niet overtuigd was, wist ik het ook niet meer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik lach even 'Ik geloof je graag, Wayne had me al overgehaald om jullie te helpen dus wees gerust' zeg ik lachend, ik sta op 'Laten we dan maar de crew meeten he' ik sta op en loop iets van de bank weg 'Als hun ook net zo vast beraden zijn zal ik er voor zorgen dat jullie in de wedstrijd komen' zeg ik en loop naar buiten naar mijn auto.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar Kyra die Aedan vertelt dat ik dr al had overgehaald, ik sta op maar laat Aedan's hand niet los, ik had het even nodig, de gedachten dat ik hem kwijt zou raken, ik moest er niet aan denken.

    {oooh great o.o Ik weet niet hoe je een nieuwe topic moet maken xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135522&page=last&message=66#3691505}

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 14:21 ]