• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zucht even, pak Aedan vast en trek hem een stukje mee naar achter zodat de andere niet een twee drie horen wat ik wilde vertellen.
    'Aedan, dit is alleen te stoppen door genoeg geld te hebben. Dat weet jijzelf ook wel' ik stop even met praten en zucht even 'Ik ken iemand die ons misschien kan helpen aan een soort wedstrijd, maar... Maar dat is niet zoals wij het kennen, zoals jullie het hier doen. Daar is alles echt helemaal anders' zeg ik tegen hem op een toon niveau zodat de andere het nog niet te weten komen.

    Aedan Price
    Ik kijk hem met grote ogen aan.
    "Wat? Wie? Waar wachten we nog op." Ik grijp zijn hand ongeduldig vast en wil al weglopen. Al weet ik niet langs waar. Gewoon het park uit, dat zal wel goed zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even als ik de hoop terug hoor komen in zijn stem 'We kunnen beter met ze vieren gaan, ook al is het een klein stukje reizen' zeg ik tegen hem wanneer ik naar Pace en Amy loop.

    Aedan Price
    Ik laat hem het woord doen, terwijl ik nadenk wat het zou kunnen zijn. Het is anders dan wat wij doen, dacht ik.
    Een wedstrijd... dansen, waarschijnlijk. Maar op een veel hoger niveau. Ik streek even over mijn hand heen, die aan het bloeden was. Ik had net maar zo niet tegen alles aan moeten lopen stompen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Aedan en dan naar Amy en Pace 'De...' ik merk al dat ik begin te stotteren deels, ik heb nog nooit echt de groep aangesproken, alsof alles nu in mijn handen ligt 'De... De enigste ma.. Manier om het pa.. Park te redden is... Is door een soort wedstrijd te winnen' zeg ik stotterend, alsof ik mijn tong verloren ben zo voel ik mezelf nu.
    Ik zucht even en haal dan diep adem 'We moeten een stukje reizen, maar ik ken iemand die ons kan helpen om eraan mee te doen. Aedan en ik zijn van plan nu naar die persoon te gaan en ik vroeg me af of jullie mee wilde' de worden kwamen nu normaal uit mijn mond zetten, ik was weer rustig en zuchten even.

    {Yara is nu ofline, maar ik scheep haar wel af xD}

    Aedan Price
    Ik knijp bemoedigend in zijn hand en wend me dan ook naar de rest.
    "Pace, misschien kan jij beter hier blijven om de rest uit te leggen wat er aan de hand is." ik kijk even vluchtig naar Amy.
    "En jij gaat zeker niet mee." ik hield er niet van om haar naar onbekende plekken mee te nemen. Ik verwachtte dat ze weer zou gaan beginnen schreeuwen maar wonderwel bleef ze kalm.
    "Ok." knikte ze. Ze leek zichzelf niet echt vandaag. Ik fronste mijn voorhoofd, maar wende me toen snel weer naar Zero.
    "We kunnen gaan." ik had echt geen geduld meer.


    Amy Price
    Ik was ergens blij dat ik niet mee moest. Zo moest ik niet doen alsof. Sinds Zero het weet, lijkt het net of ik het niet meer kan verdragen. Alsof ik ergens een uitweg zie, maar hij is net niet groot genoeg om door te geraken.
    Ik zuchtte en ga tegen een boom aan zitten.
    "Wij wachten hier wel op de rest."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik knik even naar Amy, kijk dan naar Aedan en klim over het hek heen 'We pakken de bus een stukje verder op, ik maak alvast een telefoontje zodat we niet hoeven te zoeken naar dr' zeg ik tegen Aedan terwijl ik alvast naar het bushalte loop en mijn mobiel uit mijn zak haal.
    Ik tik het nummer in en lach even als die over gaat 'Heey Kyra.... Ja, kan je naar de bushalte komen?.... Ja je weet wel waar we altijd afspreken.... Uhu die ja.... Hmmm das wel irritant, maar je moet echt komen..... Ja is goed, wij pakken de eerste beste bus, zie je daar.... Oke, doei' en ik hang op.

    Aedan Price
    "Wie is dat?" vraag ik nieuwsgierig. Ik sla mijn arm om zijn middel en trek hem wat dichter tegen me aan, terwijl we verder lopen.
    "Of is dat topgeheim?" fluister ik plagend in zijn oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Mijn ouwe liefde' zeg ik plagend tegen hem en plant een kus op zijn wang. 'Je merkt vanzelf wel wie het is nieuwsgierig aagje' zeg ik daarna lachend en ga zitten op het bankje bij de bushalte.

    Aedan Price
    Ik ga naast hem zitte en kijk ongeduldig om me heen.
    "Maar zeg dan toch waar we naartoe gaan, of hoelang het duurt. Is de bus er nog niet?" ga ik expres irritant zitten doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even wanneer die net op een klein kind lijkt en begin te zingen 'Busje komt zo busje komt zo, nog eventjes geduld want het busje komt zo'
    Ik begin helemaal te lachen wanneer de bus dan ook echt aankomt rijden, ik steek mijn hand uit en haal mijn portemonnee te voorschijn 'Ik betaal wel' zeg ik tegen Aedan wanneer ik een briefje van 10 neer leg bij de man achter het stuur en verberg meer en deels de rest van het geld wat in de portemonnee zit. Ik pak het wisselgeld, loop iets naar achter en ga zitten.

    Aedan Price
    Ik ga naast hem zitten en druk lachend een kusje op zijn wang.
    "Maar serieus nu: is het lang rijden? Want ik haat lang rijden, dan val ik steeds in slaap."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Nee, het is maar 10 minute rijden. Daar worden we opgewacht door de persoon die ons zal helpen' zeg ik lachend en leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik naar buiten kijk.

    Aedan Price
    "Goed." mompel ik, terwijl ik wat met zijn vingers begon te spelen.
    "Ik had al geen zin om hier in slaap te vallen." grinnik ik zachtjes, waarna ik een kus op zijn hoofd drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merk dat we bij de halte zijn en druk op de stop knop. Ik lach even en sta op en loop langs Aedan met mijn buik langs zijn gezicht en lach even als ik uitstap. Ik zie Kyra al staan en zwaai even.
    'Heey Kyra!!' schreeuw ik zowat, ik was al een tijdje niet langs geweest bij dr wat ik eigenlijk wel had moeten doen.

    Kyra

    Ik lach even wanneer ik mijn naam hoor en zwaai terug, ik loop naar hem toe en omhels hem. Ik kijk even naar de jongen die uitstapt en lach even 'Dit meen je toch niet he Wayne?' vraag ik lachend aan hem wanneer ik hem een stomp op ze schouder geef 'Dus, wat was er nauw zo belangrijk?' vraag ik dan.