• De klassen en mentors zijn bekendgemaakt en ik was alweer bijna vergeten hoe het is om een verschrikkelijke mentor te hebben. Nou, dat heb ik nu wel op mijn geweten. Mijn mentor is namelijk de gymleraar die ik in de derde klas had en die me een keer behoorlijk voor paal heeft gezet omdat ik niet kan speerwerpen. Het is gewoon een... zak. Dat gaat nog een leuk jaar worden.

    Weet jij je mentor al? En ben je er een beetje blij mee?


    Searching heavens for another earth

    Ik weet nog niet eens in welke klas ik kom of zo. Ik moet dinsdag naar school en dan wordt het bekend gemaakt, ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet mijn mentor al, ik had hem vorig jaar ook. Ik vind hem een leuke mentor. :D

    In de eerste had ik een mentor die Frans gaf. En ik ben zeg maar totaal niet goed in Frans en moest bijna elke week nablijven voor extra lessen.
    In de tweede twee jaar achter elkaar een mentor die Duits gaf en waar ik echt totaal niet mee op kon schieten, niemand eigenlijk.
    En nu weer een mentor die Frans geeft wel een andere maar waarschijnlijk gaat het niet veel beter worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb mijn mentor nog niet ontmoet omdat hij met de kennismaking niet aanwezig was.

    Ik weet niet eens bij wie ik in de klas kom, in welke klas. Ik ben mezelf al helemaal aan het opfokken nu, unf.
    Maar waarschijnlijk hou ik dezelfde mentor als vorig jaar, en dat zou ik heel fijn vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet pas wie mijn klastitularis is op 3 september.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:50 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik weet nog niet welke mentor ik heb, maar aangezien wij zelf iemand mogen uitkiezen komt dat allemaal wel goed, hoop ik.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet niet zeker of ik er blij mee moet zijn, ik had hem vorig jaar als Nederlands docent. Maar we hebben niet zo vreselijk veel met onze mentoren te maken

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:51 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nope,maar vorig schooljaar had ik een man en iedereen zei: 'Hij is echt eng en streng.' Maar eerlijk gezegd was hij best wel leuk. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    No offence maar de titel van dit topic klinkt facking depressief xD


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet mijn mentor al
    Ze is echt super aardig! ;p

    Ik heb dit jaar (weer) een gymleraar als mentor. D: Ik mag van hem niet meer speerwerpen omdat ik ooit zo'n speer bijna door zijn hoofd heb gegooid ...


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    Ik heb een hoogvzwangere wiskunde lerares..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Krijg ik maandag te horen, t kan me niet echt niet schelen wie mn mentor is zolang het maar gezellig is.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb geen idee. 30 augustus weet ik het.
    Maar ik duim voor een aantal docenten waarvan ik wil dat ze niet mijn mentor worden. Ik hoop dat het mijn geschiedenisdocent word.
    Ik heb berekend dat mijn mentor één van deze vakken geeft: Nederlands, Engels, economie, geschiedenis, maatschappijleer of gym. Ik zit namelijk in een klas waarbij niet iedereen wiskunde, Duits of kunst beeldend heeft (ik heb het alle drie).

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:50 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."