• Ik weet dat ik al bij andere co-auteurs-topics gesolliciteerd heb, maar ik ben gewoon te verslaafd aan schrijven :)
    Dus ik zoek een co-auteur omdat ik ook wel eens met iemand anders wil schrijven enzo -
    Ja teveel uitleg, ik weet het.

    Vereisten:

    - Redelijk goede spelling, grammatica, etc.
    - Moet kunnen samenwerken
    - Van die dingen dus.

    Ik wil wel een verhaal schrijven over:

    The Hunger Games - Harry Potter - Pirates of the Caribbean - Onbekende personen

    Ben nogal kieskeurig :3
    Ik wil ook gerust meerdere verhalen schrijven :D
    Als ik iemand heb gezien met wie ik wel wil schrijven, stuur ik wel pb of bericht in gb :)
    (ZO SNEL MOGELIJK, dus denk niet: *drukt op plaatsen* Oh ik heb nog geen bericht :( 'k word waarschijnlijk niet gekozen :(

    Gelieve ook dit in te vullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Welk genre wil je schrijven:
    Stukje verhaal uit mouw geschud of jouw verhaal op quizlet (zo kan ik je schrijfstijl zien enzo):
    Wil je nog iets zeggen:


    Ik hoop dat ik iemand vind :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    This is the day you shall always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow

    Naam:Lotte
    Leeftijd:13
    Welke genre:maskt niet heel veel uit maar het aller liefst over the hunger games
    Verhaal|It starts again jason pov
    Wil je nog iets zeggen:NeexD
    Heb je zelf al een idee?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Laatmaar heb Elf al iemand


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam: Lisa
    Leeftijd: 11
    Welk genre wil je schrijven: The Hunger Games
    Stukje verhaal uit mouw geschud of jouw verhaal op quizlet (zo kan ik je schrijfstijl zien enzo): De gong ging, ik rende als een speer naar de Hoorn, pakte alles wat ik pakken kon. Ik wist niet eens wat ik allemaal pakte, het waren een aantal wapens, wat rugzakken en wat eten. Daarna sprintte ik naar het bos, ik keek achterom en zag dat de anderen pas halverwege de Hoorn waren, ik grijnsde even en rende verder. Toen de zon al langzaam zakte en ik echt doodop was stopte ik met rennen, ik was bij een klein vijvertje, mooi zo. Ik plofte neer op het zachte gras en bekeek mijn buit: drie messen, een zwaard met schede, pijl en boog en een blaaspijp met giftige pijlen, dat zijn mijn wapens. In de rugzakken zat eten, een brood, appels, twee flessen water, en een lichaamswarmte reflecterende slaapzak. In een enorme zak zat een soort van tent, kwam wel van pas. Onder een enorme struik zette ik de tent op en legde mijn spullen daar zorgvuldig neer. Ik besloot mijn voorraad nog niet op te eten en te gaan jagen. Ik pakte mijn pijl en boog en stak mijn drie messen in mijn riem, mijn zwaard en de blaaspijp deed ik in mijn schede en haakte het ook aan mijn riem. Hier in de arena kon je niet genoeg wapens bij je hebben. Ik ging stilletjes op weg.
    Wil je nog iets zeggen: ik schrijf meestal in de verleden tijd, maar kan me aanpassen:Y)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Nvm, door bepaalde omstandigheden is het niet meer mogelijk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:11 ]


    Simple, but effective.

    Naam: Jessica
    Leeftijd: 18
    Welk genre wil je schrijven: Harry Potter, Pirates of the Caribbean of Onbekende personen
    Stukje verhaal uit mouw geschud of jouw verhaal op quizlet (zo kan ik je schrijfstijl zien enzo): Iedereen heeft iets in zich om aan de wereld te vertellen. Achter iedereen gaat namelijk wel een verhuil schuil, het ene verhaal is heel klein, het andere heel groot. Er zijn meer dan genoeg verhalen die bijna iedereen wel kent, maar ook zijn er soms verhalen, laten we zeggen: geheimen, die niemand kent, die deze personen nooit aan iemand willen vertellen. Sommige mensen gaan hier helemaal kapot aan, aan het bewaren van hun geheimen, terwijl anderen juist proberen verder te leven.

    Zo is het in mijn geval. Ik heb besloten mijn verhaal, mijn geheim, achter me te laten. Ik heb besloten niet meer aan mijn verleden te denken en naar de toekomst toe te leven. Want hoe erg mijn verleden ook was, het is nu voorbij. Het is verleden tijd, een tijd waar nooit meer over gesproken mag worden.

    Wil je nog iets zeggen: Ik schrijf zowel in de eerste als in de derde persoonsvorm, dus zowel in "ik" als in "hij/zij" dus mag jij bepalen wat je het fijnste vind. Het beste schrijf ik in de verleden tijd, maar toekomstige tijd kan ik ook.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Mara
    Leeftijd: 15
    Welk genre wil je schrijven: Harry Potter of Onbekende Personen
    Stukje verhaal uit mouw geschud of jouw verhaal op quizlet (zo kan ik je schrijfstijl zien enzo):
    Ik liep over de gallerij van mijn moeders flat. Elke deur was precies hetzelfde. Blauwe deur, wazig glas erin, en een ijzeren deurklink. Elke deur was precies hetzelfde.
    Wat zich achter de deur verschuilde was echter anders. Achter elke deur verstopte andere verhalen, andere geheimen, andere mensen. Ik zou graag willen weten wat alle verhalen waren. Ik keek door het raam waar ik langsliep en ik zag een zeer gespierde blonde jongen van rond de twintig op een loopband rennen. Ik zwaaide even, want het was mijn beste vriend. Hij zwaaide vrolijk terug, en ik liep weer door. Bij het volgende huis waren de gordijnen dicht, dus wat daar gebeurde wist ik niet.
    Toen ik bij het laatste huis op de galerij aangekomen was, haalde ik mijn sleutel uit mijn broekzak, en stak hem in het slot.
    "MAM! IK BEN THUIS!"
    Ik kreeg geen reactie, dus ik riep nog maar een keer. Het huis was niet heel groot, dus ze had het gehoord moeten hebben, maar nog steeds kreeg ik geen reactie. Ik liep naar de werkkamer, en daar zag ik haar gewoon zitten met een koptelefoon op.
    "MAM!" riep ik keihard, met een gemene grijns op mijn gezicht.
    Geschrokken sprong ze op van haar stoel. "Oh, hoi Lizzy. Je liet me schrikken."
    Ik grinnikte en zei: "Weet ik. Dat was het plan."
    Wil je nog iets zeggen: Ik schrijf meestal in de ik-vorm, en in de verleden tijd. Dit vind ik persoonlijk fijner, maar in de tegenwoordige tijd of hij/zij-vorm kan ik ook.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Naam: Lisa
    Leeftijd: 15
    Welk genre wil je schrijven: The Hunger Games
    Stukje verhaal uit mouw geschud of jouw verhaal op quizlet (zo kan ik je schrijfstijl zien enzo):You stole my heart
    Wil je nog iets zeggen: Ik kan schrijven in de ik vorm, de hij en zij vorm, het liefst verleden tijd.