• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    [Ik ga morgen verder nadat Clint gereageerd heeft, maar ik kan pas 's avonds of laat in de middag verder, want ik ga naar Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag :3.]

    [Ik ga naar Rotterdam, maar daar zit ik op school dus dat is normaal haha]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Óh haha vet :3 Ik woon op het platteland. Oke grapje, maar wel heel anders. Misschien zie ik je morgen wel zonder dat ik weet wie je bent hahaha :L But okay tot morgen]

    ( mensen ik ben zelf op vakantie, dus zal even niet kunnrn posten voor deze week, als mijn districtgenootje wilt mag ze mij wel eventjes besturen voor deze week ;) nauw... Tot over n week mensen :) )

    Elena Drift - District 11

    ik kijk op een afstantje hoe de jongen de wapens terug geeft aan het meisje uit District 6 en loop naar haar toe en vraag aan haar hoe het is met haar want je ziet wat bleek wat is er gebeurt onder tuzen maak ik een vuurtje voor ons en vraag of ze honger heeft


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik blijf zitten in de boom. Ik verveelde me al snel na dat het meisje flauwviel. Ik zat wat in de boom en echt al wist je dat "het bos bewoog" je kon me niet zien zitten. Ik zat dood stil en mijn groene cape zorgde er voor dat ik niet opviel tussen de bladeren in. Zodra er iemand beneden langs zal lopen, ja dan zou ik die gene weer laten schrikken en ja miss. ook wel dood maken. Ik grijnsde en trok mijn capuchon verder over mijn hoofd. Ik ben er klaar voor.

    (Iemand meeten??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Kan Harvey dan met Jerro meeten?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ja is goed, dan loop jij onder de boom vandaan en dan springt hij er uit voor je neus of zo xd. of achter je dan hoor je een plof ;p
    Gevecht of niet?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Is goed^^ En ja, vechtuh:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Nadat ik de zorg over het flauwgevallen meisje aan 11 heb overgelaten, besluit ik weer op pad te gaan. Ik neem absoluut niet de moeite om langzaam en voorzichtig te lopen. Nee, iedereen mag weten dat ik er ben. Ik háát wachten.
    Ik schrik dan ook niet als ik een zachte 'plof' op de grond achter me hoor. Een glimlach verschijnt rond mijn lippen en ik draai me om, maar er is niets te zien.
    "Laat je zien, ik weet dat je er bent, wandelend spaghettimonster!" roep ik tegen niets in het bijzonder.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Eten :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jerro

    Nou ik denk dat ik toch maar in god ga geloven, want dit is al de derde keer of zo dat er gebeurt wat ik wil. Mannelijke Negen loopt namelijk onder mijn boom door. Ik reageer razend snel en plof achter hem neer. "Laat je zien wandelend spaghettimonster!" Ik grijns en pak mijn zwaard, hij blinkt in de zon en is wel te zien, ik moet ook wel laten zien dat ik er ben en waar. "Nou spaghettimonster?" ik lach spottend "Bedoel je niet eerder, koffiemonster?" ik doe mijn capuchon af wat namelijk ook wel wat fijner werkt als je een gevecht aangaat. Ik ruik waarschijnlijk naar koffie want ik heb zo hier en daar wat gemorst toen ik de koffie in het parachuutje schonk. Ze maakten bruine vlekken op mijn cape, maar geen probleem in een boom is ook niet alles groen en in het bos ook niet. Mijn grijns wordt groter en ik wacht op antwoord.

    (Ik moet denk ook zo eten ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    quin98 schreef:
    Jesper Treves district 5
    Ik grinnik even kort en beantwoord dan haar vraag 'Eigenlijk is er nog niet eens een gevecht bij mij in de beurt geweest en overleven lukt wel,bij jou?"


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna wijst even nors naar het verband om haar voorhoofd. "Dat kind van 7", gromt ze zacht. "Heb jij geen wapens ofzo?", vervolgt ze onverschillig.


    help

    Harvey - 9

    "Iets teveel cafeïne op zeker? Je lijkt zo... stuiterballerig," zeg ik, terwijl ik hem met een schuin hoofd observeer. "Net zo klein en rond en stuiterend als een stuiterbal. De perfecte vergelijking. En spoel je mond trouwens na het koffiedrinken, ik haat die geur."
    Ik trek een quasi-vies gezicht en grijns dan.
    "Goed, naam en district graag. Ik wil altijd weten wie mij vermoordt of wie ik vermoord."


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (ik zal vandaag niet posten, want mijn parkiet is net overleden. -xxx-)


    Happy Birthday my Potter!