• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Ik ben alweer een tijdje onderweg. Alles gaat z'n gangetje, nog geen andere tributen tegengekomen, nog geen mutilantenaanval. Je zou het bijna saai kunnen noemen. En als ik ergens een hekel aan heb, is het wel alles wat saai is. Daarom ben ik ook blij als ik een meisje -van 6?- zie staan aan de rand van het meer. Ze lijkt er bijna om te vragen om in het water geduwd te worden.
    "Hé! Zin om een stukje te zwemmen?" roep ik, terwijl ik met een sneltreinvaart op haar afstorm en haar in het water duw, waarna ik er zelf achteraan spring om haar proberen onder te duwen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    April Eleanor Diver

    Ik schrik me dood als ik ineens hard door iemand het water in geduwd word. Zal dit het einde zijn? Ik probeer te zien wie het is, maar word ondergeduwd. Proestend kom ik weer boven en kijk recht in de jongen van district 9 zijn ogen. De angst is in mijn ogen te lezen, dat weet ik zeker. Hard trap ik in zijn buik en klim zo snel als ik kan weer op de kant. Ik voel hem nog even aan mijn been trekken, maar ik win het toch. Tijd om mijn spullen te pakken is er niet. Zo snel als ik kan ren ik er vandoor.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Ik grijns even als ik haar angstige blik zie, maar die grijns verdwijnt snel genoeg als ik keihard in mijn buik wordt getrapt en even dubbel klap en kopje onder ga. Hoestend en proestend kom ik naar boven, terwijl ik mijn natte haren even uitschud.
    "De volgende keer krijg ik je wel, lafaard!" roep ik het wegvluchtende meisje na. Jammer, dus toch geen gevecht.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    April Eleanor Diver

    Huilend zak ik op de grond. Ik ben het zat. Makkelijk gezegd. Wat kan eraan gedaan worden? Helemaal niks. Ik denk terug aan de woeste blik van de jongen en krimp in elkaar. Nu heb ik nog geen water en geen eten. Rustig veeg ik mijn tranen weg en loop opnieuw verder het oerwoud in. Ik schiet snel achter een bosje als ik een jongen en een meisje zie staan. Ik kan eruit opmaken dat het meisje uit district 11 komt. Zo te zien is ze geschrokken van de jongen. Ik hou ze goed in de gaten, maar de geur van koffie die mijn neus binnen dringt, laat mijn maag knorren en mijn mond nog droger lijken.

    Jerro

    "En jij denkt ook laat ik Jerro maar even opzoeken"
    Zeg ik tegen een meisje die klets nat achter de bosjes zit.
    Ze schrikt en draait zich geschrokken om. Ik doe mijn capuchon af en adem in haar gezicht.
    "ruikt goed he koffie?"
    vraag ik gijnzend en ik verdwijn weer.
    Ik klim in een boom verderop en met mijn cape aan ben ik niet te zien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Het beeld van het huilende meisje gaat maar niet uit mijn hoofd, hoe hard ik het ook wil wegwerken. Ik staar even met een lege, holle blik naar de achtergelaten spullen en besef dat ik misschien te bot, te harteloos ben geweest. Zij was immers geen Beroeps, ik had dit niet mogen doen. Mijn doel was toch om de Beroeps te vermoorden, zodat er iemand uit een ander district -maakt niet uit wie dan ook- zou winnen? Ik zucht even. Wat een hopeloos geval ben ik. Ik duw mezelf op de kant, gris haar spullen bij elkaar en loop de kant op waar zij heen is gegaan. Ik moet me verontschuldigen, dat zeker weten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    April Eleanor Diver

    Ik ril even. Wat een engerd. Het valt me dan weer mee dat hij me niet wilde vermoorden. Want wat zou ik nu kunnen? Mijn wapens lagen nog bij het meer. Ik keek kort naar het meisje, die mij vast had opgemerkt. Ik rook de koffie zo diep en ik werd licht in mijn hoofd. Ik had te lang niks gegeten of gedronken. Ik was gebroken.

    Jerro

    Vanuit de boom kan ik het meisje zien. Ik weer wel ongeveer want er in haar hoofd om gaat.
    "Aw Jerro is toch zo leuk" denk ik sarcastisch. Ik lach in mijzelf en denk na. Ik ben inmerw een beroeps dus er zal ook wel op mij gejaagd worden. Maar daarom jaag ik ook op tributen. Het us jagen of gejaagd worden. Ik denk heel even aan negen. Ik heb daar al een perfecte prooi voor. Ik lach weer in mijzelf en kruip bog dieper in kijn cape. Het groen is niet te zien tussen de bladeren en mijn gevanoufleerde handen en benen ook niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Er verschenen zwarte vlekken voor mijn ogen en ik voelde me raar. Ik hoorde gelukkig nog wel goed en schrok me dood van gekraak naast me.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    De takjes onder mijn voeten verraden mijn komst van kilometers afstand. Ze heeft me vast al opgemerkt, maar neemt niet de moeite om zich om te draaien, of, volgens mij, kan ze zich niet eens omdraaien. Ze ziet nogal bleekjes.
    "Hai," zeg ik, enigszins nerveus. "Hier heb je je spullen terug, ik had me niet zo moeten laten gaan. Succes met overleven."
    Voorzichtig zet ik weer een stap achteruit, na de spullen voor haar neergelegd te hebben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    April Eleanor Diver

    Oké, grapje. Ik hoor beperkt. Een rare suis overheerst mijn hoofd en ik probeer te kijken wat er gebeurd, maar kan gewoonweg niks zien.

    [Wow, ineens praat ik veel :L]

    Jerro

    Whaha het is om te lachen hoe die andere Negen die spullen terug geeft whaha.
    Het hele tavereeltje is van boven te zien. Ik kan hen zie. maar zij mij niet. Ik wou dat ik popcorn had. Ik pak mijn tas en begin wat te rommelen. Snel slok ik nog wat koffie achterover en sabbel ik wat op een vlees reep.
    Ik blijf kijken en geniet van elke seconde, behalve dan die dat Negen aan kwamlopen, Bah je hebt natuurlijk ook nog de mannelijke versie.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:51 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik ga slapen, ik post morgen wel weer n.n]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Slaaplekkerrr, :3]