• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Jerro

    Zo die wordt snel boos. "Ja daarom heb ik mijn cape ook aan" roep ik haar sarcastisch achterna
    Ik til mijn cape op, het algemene hunger games shirt er onder is nog helemaal schoon.
    Ik laat mijn cape weer los en meteen voel ik me weer wat sterker, zo ben ik Jerro. In een droeg ik ook nooit gewone shirts ik had altijd een capuchon op en heel soms een verschrikkelijke muts. maar die deed ik dan heel snel af. En ik draag ze niet omdat ik mijn haar lelijk vind, maar omdat het veilig voelt en beschut. Ik doe mijn capuchon weer op en strompel naar de boom die ondertussen mijn boom is geworden. ik ga er weer inzitten en neem nog wat koffie. ik ben eigenlijk wel heel moe en omdat het nog dag is kan ik wel slapen hoog in deze boom.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Of ik het daar over heb schreeuw ik hem nog na. En begin te rennen maar stop al gouw om dat ik wat geritzel hoor in de bosjes. Maar gaf er geen aandacht aan. Maar op eens zie ik in mijn oog hoek iets staan en draai me gouw om en pak me zwaart. En zie voor mijn neus een grote beer staan en benk bij me zelf. Dit is een uitdaging die ik zoek. Maar al gouw komt de beer op me af rennen en kon net op tijd weg springen. Hij draait gouw om en komt op me af stormen. ik raak hem met met mijn zwaart. Ik probeer te vluchten maar hij haalt me in voor ik het weet lig ik op de grond en slaat hij met zijn klauw op me been. Me been licht open en schreuw het uit.


    I Love The Vampire Diaries

    Jarvis schreef:
    (...)

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Ach, valt wel mee", mompelt ze. "Ik heb een touw, jodium wat verband en een waterfles", voegt ze toe, maar plotsklaps houdt ze stil en luistert, haalt dan haar schouders op, maar staat dan weer stokstijf stil.

    'Wat is er?'vraag ik verbaast als opeens stil staat en kijk een beetje om me heen.

    Jerro

    Ik zit rustig in de boom als ik opeens het heluid van een beer hoor. Whaha eindelijk eens een militant die ik af kan maken. Ik klik uit de boom en hoor ook al snel geschreeuw. Ik ren er op af en ziet dat het meisje onder de beer ligt. Zonder twijfel steek ik de beer met mijn zwaard en begin ik als een gek tegen hem te slaan met mijn flail. Er ontstaan krassen door mijn flail en zijn vacht raakt bebloed. Ik word paar keer geslagen maar ik ben de beer sneller af en hij valt neer. Ik til het meisje op en zet haar neer bij het kamp. "Dan ga ik maat weer eens" lach ik "Mannelijke Negen en dat bange meisje verzorgen je wel" zeg ik. ik glimlach en loop weg naar mijn boom.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ik ga rustig zitten en kijk naar mijn bloede been.En kijk dan Jerro aan weet je dat was mijn gevecht maar tog bedank voor je hulp. Maar de volgende keer mag je pas in springen als het echt nodig is en lag gemeen. Ik pak mijn feldfles en maak mijn wond schoon met water.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "zal wel" schreeuw ik nog toe terwijl ik in de boom klim. ik ben echt heel moe nu ga ik echt slapen voorsat het nacht is.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ga jij maar slapen in je boompje. ik ga vallen zetten mischien hebben we dan eten voor vanafond en morgen en loop het het bos weer in. Na enkele mank lopende minuten zet ik me eerste vallen klaar en loop weer terug waar we met zen alle kampeeren. Ik zecht zagtjes moet ik ook alles zelf doen en pak wat houd en maak een lekker warm vuurtje voor ons. En ga bij het vuur zitten en bind mijn been met bladeren af. En rol mijn slaapzak uit en ga er heerlijk op lichen lekker bij het vuur en kijk dromerig naar de wolken.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ga je gang ik wil toch slapen" roep ik haar na, weer gestoord
    Ik trek mijn capuchon verder over mijn gezicht heen om mentegen het licht van het viir te beschermen. De warmte voelt fijn en ik vak snel in slaap.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (iemand hier?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik sluip rustig over ons kleine terrein rond. Waarom was die Jerro zo eigenwijs? En waarom deed Elena er alles aan om zijn aandacht terug te halen? Ik gaapte en voelde me moe. Ik had besloten niet langer bang te zijn voor Harvey, maar zijn blik liet me soms nog eens twijfelen.

    [IK BEN GESLAAGD =D]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:19 ]

    (GEFELICITEERD!! :) )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [THANKS =D
    Ga verder :3]

    Jerro

    Ik werd wakker van gestommel beneden. ik klom met een slaap hoofd naar beneden en ging op een lage tak zitten. De tak was dicht bijhet vuur en ik besloot nog wat koffie tevmakeb. Deze keer dektebik het vuur deels af tegen de geur. Als jet klaar is neem ik meteen paar slokken. "Jullie ook wat?" vroeg ik slaperig. De koffie maakte me weer eat meer wakker.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik keek naar Jerro die zijn koffie maakte. Het rook wel erg goed. 'Ja lekker', blooste ik en ging bij het vuur zitten. 'Lekker warm', zei ik en sloot voor een paar seconden mijn ogen. 'Heb jij al veel mensen vermoord?' fluisterde ik en opende mijn ogen weer.

    Jerro

    "Ik ben blij dat je het lekker vindt, wij hadden dees ook altijd thuis. Of ik al mensen vermoord heb? Ja twee en een beer. ik ben trouwens van plan Twaalf en Negen binnenkort de nek om te draaien." ze keek m bamg aan " Grapje! ik draai geen nekken om, ik steek of sla ze neer" ik keek naar mijn flail nog steeds in mijn laats. en ik zag de pijlen van Negen. "Hier, miss kan je er eat mee" ik legde de pijlen op haar schoot


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.