• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    Elena - District 11

    ik spring uit de boom tussen jerro en Harvey zo is het genoeg er zijn genoeg doden gevallen dus kan het nu wel even wachten of niet en kijk ze alle bij boos aan en vragend aan

    [Even een kleine tip -ik ben echt erg, sowweh-: misschien kan je wat meer aanhalingstekens en leestekens gebruiken? Dan wordt de post wat overzichtelijker :3
    Dan bedoel ik dus dit:
    Ik spring uit de boom tussen Jerro en Harvey.
    "Zo is het genoeg, er zijn genoeg doden gevallen, dus kan het nu wel even wachten, of niet?" en kijk ze allebei boos aan en vragend aan.

    Het is maar een tip hoor, je hoeft je er niet veel van aan te trekken :3]

    Harvey - 9

    "Oh, wow, raak me dan."
    Ik kijk hem uitdagend aan, en volgens mij staat hij op het punt weer een mes te werpen als er opeens een meisje uit de boom gesprongen komt, en ons vraagt op te houden.
    Om eerlijk te zijn voel ik daar nou niet heel veel voor -dat zou alleen maar saai wat besjes plukken betekenen-, maar aan de andere kant wil ik ook blijven leven.
    "Mmmmmh, ik weet niet of híj daar zo blij mee is," zeg ik, wijzend op de jongen in de bomen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    April Eleanor Diver

    Ik keek naar de 3. Het leek me een dapper meisje, maar het grootste en engste probleem was dat die jongen uit 9 nog leefde. Ik rilde, toen ik zijn enge blik weer voor me zag en probeerde weg te sluipen, maar struikelde hard en slaakte een gil.

    Jerro

    Shit nog iemand? opeens herkende ik het meisje. "Whaha is dat niet dat meisje dat je niet durfde te vermoordden?"
    lach ik spottend. Ik spring uit de boom en pak mijn flail. Ik loop naar het meisje toe en houd hem voor haar neus.
    "Zo, je bent toch niet bang voor hem? Hij durfde je niet eens te vermoordden!" ik lach in haa hezicht terwijl ik mijn flail langzaam heen en weer laat gaan. Mijn haren hangen weer voor mijn ogen maar dat boeit me nu even niets.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Mijn hart knalde bijna uit mijn borstkas. 'Ik ben niet bang voor hem. En ook niet voor jou', siste ik en keek hem arrogant aan. Ik kon wel in mijn broek plassen, zo bang dat ik was, maar ik mócht het niet laten merken.

    Jerro

    "Zo dat verklaart wrm je hem zo makkelijk in het water kon duwen" ik grijns weer en stop mijn glail terug in mijn laars. "zo dus dan kan je hem nu ook wel aan, of niet soms? Ga je gang of anders wordt hij afgemaakt door een beroeps" ik doe mijn capuchon weer oo. " is het dan goed dat ik jullie nu even alleen laat?" ik verdwijn weer en kijk onzichtbaar toe in een boom.
    (ik post denk hierna nog 1 reactie en dan ga ik ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ik kijk zuchtend naar Jarro die weer in de boom is gaan zitten. Hij valt echt niet op. Ik kijk weer naar het meisje en steek mijn hand uit. `Ik ben Elena uit District 11` zeg ik vriendelijk. Ik zet haar op een steen. `Zal ik je wonden verzorgen, ik moet die van Jarro en Harvey ook nog doen als ze dat willen` zeg ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:52 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [even twee dagen ofzo niet veel online zijn en dan zo veel al xD Wat heb ik gemist?}


    Happy girls are the prettiest !

    [Jerro is weer in een boom, haha :3]

    (Ja hij heeft ook maar een maatje xd
    maar Wolfgirl nu klopt je reactie niet neer ^^
    srry viir spelfouten zit op mijn ilod dus soms staat er iets heel raars xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    OneMiracle schreef:
    [even twee dagen ofzo niet veel online zijn en dan zo veel al xD Wat heb ik gemist?}


    [Ehm, niet heel veel, volgens mij (:
    Er hebben wat mensen gemeet..]

    OneMiracle schreef:
    [even twee dagen ofzo niet veel online zijn en dan zo veel al xD Wat heb ik gemist?}


    [Ik zit met Jarro, Harvey en April als groepje in het oerwoud. Er zijn inmiddels een aantal dood (kijk boven in). Het is al 1 keer nacht geweest. En verder weet ik het ook niet precies. Moet je ff een beetje terug lezen:)]


    I Love The Vampire Diaries

    Deejay schreef:
    (Ja hij heeft ook maar een maatje xd
    maar Wolfgirl nu klopt je reactie niet neer ^^
    srry viir spelfouten zit op mijn ilod dus soms staat er iets heel raars xd)


    [ja ik zie het:S Dat is wel stom als je zelf iets typt kun je niet zien of anderen nog iets sturen. Maar oke ik zal het ff aanpassen xD]


    I Love The Vampire Diaries

    [Hahah, no prob, Deejay, maar Wolfgirl moet even haar dingetje aanpassen dan, :3
    Mag ik bij jullie bondgenootschap? ;$
    Clint, je hebt btw geen foto haha ;$]

    [Abo]

    (Whaha ja is goed is wel gezellig xd
    Oja als je Jerro's beschrijving terugleest staat zijn ja eeuw karakter omschrevn in bondgenootschap ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.