• Ik vroeg me af of hier op Quizlet misschien mensen zijn die dreads hebben.

    Ik ken maar één iemand die dreads heeft, en ik vind het haar wel staan. Dus, hoe kijken jullie tegenover dreads? En is hier dus iemand die dat ook heeft (of gehad)?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    You know I know the same person as you do. :Y)
    En ik vind het haar ook leuk staan, maar dat komt omdat ik haar niet anders ken. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het 9/10 keer echt lelijk :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dreadlocks afschuwelijk.


    Shoganai i ne~

    Een meisje bij ons op school heeft dat. Gat-ver-damme, zo lelijk!

    ik vind het eigelijk vies


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    ik vind het niet mooi, maar wil goed geloven dat het sommige mensen wel goed staat


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Purgatory schreef:
    ik vind het eigelijk vies



    + lelijk staan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik wou het vorig jaar zó graag dat ik echt kei veel research heb gedaan er naar.
    Intussen hou ik het erbij dat ik het gewoon mooi vind, maar het toch niet zelf neem.
    Hoewel misschien later, maar dan wel synthetische.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ken iemand van scouting die had het, stond haar erg leuk met van die houten kralen erinxD

    alleen nu zijn ze er na een jaar eruit en heeft ze haar haren helemaal kort ineens tot haar oren en dat staat haar minder mooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dreadlocks zijn leuk, alleen het moet wel bij de persoon passen :') Een vriend van me heeft het, hem staat het echt goed.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken inderdaad dezelfde persoon als jij, en ik heb haar ook gekend zonder dreads. En het staat haar gewoon (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het is smerig.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ken een meisje die het heeft, en het staat haar super goed , echt heel mooi !
    en ik ken een jongen die het heeft , en hij lijkt wel een octopus.

    Dus ik vind het echt wel leuk, maar je moet er mee staan.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik vind het echt leuk. (: Maar nee, zou het zelf nooit nemen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Stoppable schreef:
    You know I know the same person as you do. :Y)
    En ik vind het haar ook leuk staan, maar dat komt omdat ik haar niet anders ken. ;]

    Ik kende haar in de brugklas alleen van gezicht, en toen had ze nog geen dreads, pas in de tweede kreeg ze die (toen kwam ze ook bij mij in de klas), dus ja, in principe ken ik haar ook alleen maar met dreads :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"