• Ik weet niet of hier al eens een topic over is geweest, dus mocht het zo zijn dat dit al eerder is voorgesteld of toegepast is geweest, dan verontschuldig ik me alvast.

    Aangezien er verschillende mensen op Quizlet graag aan RPG's meedoen, dacht ik dat een Face Claim Directory wel handig kon zijn. Ikzelf maak het namelijk wel eens mee dat ik de juiste FC voor mijn personage niet kan vinden. Ook heb ik al vaker meegemaakt dat ik een foto heb gevonden, maar ik de naam van de FC niet kan achterhalen.
    Ik wilde dus vragen of iemand anders ook behoefte had aan een [overzichtelijk!] topic waar naar FC's gezocht kan worden, zodat je niet het hele internet hoeft af te struinen. Ook zou je daar eventueel kunnen vragen of iemand een bepaalde FC herkent.

    Dus, vinden jullie dit een goed of een slecht idee?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 12:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het echt niet origineel als mensen contant dezelfde mensen gebruiken en ik heb ook een hekel aan faceclaims, om eerlijk te zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het echt niet origineel als mensen contant dezelfde mensen gebruiken en ik heb ook een hekel aan faceclaims, om eerlijk te zijn.


    Daarom wilde ik ook een Directory zien waar mensen eens een andere FC kunnen uitzoeken voor hun personages. Je zal altijd veelgebruikte gezichten blijven houden, maar als je ook minder gebruikte faceclaims voorstelt, bestaat er misschien meer kans dat mensen eens iemand anders kiezen. Daarnaast vind ik het persoonlijk erg fijn als ik de naam van mijn faceclaim weet, zodat ik meerdere foto's kan vinden, maar soms kan ik de naam nou eenmaal niet achterhalen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Daarom wilde ik ook een Directory zien waar mensen eens een andere FC kunnen uitzoeken voor hun personages. Je zal altijd veelgebruikte gezichten blijven houden, maar als je ook minder gebruikte faceclaims voorstelt, bestaat er misschien meer kans dat mensen eens iemand anders kiezen. Daarnaast vind ik het persoonlijk erg fijn als ik de naam van mijn faceclaim weet, zodat ik meerdere foto's kan vinden, maar soms kan ik de naam nou eenmaal niet achterhalen.


    Je zou gewoon een WHI account kunnen bijhouden, dat doe ik zelf ook. Tag de namen bij de plaatjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je zou gewoon een WHI account kunnen bijhouden, dat doe ik zelf ook. Tag de namen bij de plaatjes.


    Dat zou leuk zijn, maar ik vind wel eens een foto van een leuke faceclaim en dan staat de naam van diegene er niet bij. En volgens mij ben ik niet de enige die daar wel eens last van heeft.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Dat zou leuk zijn, maar ik vind wel eens een foto van een leuke faceclaim en dan staat de naam van diegene er niet bij. En volgens mij ben ik niet de enige die daar wel eens last van heeft.


    Je kan er een topic bijmaken waarin je de link van het account zet, waarin mensen suggesties voor fc kunnen geven en plaatjes waarbij ze de naam niet kunnen vinden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan er een topic bijmaken waarin je de link van het account zet, waarin mensen suggesties voor fc kunnen geven en plaatjes waarbij ze de naam niet kunnen vinden?


    Dat is wel een goed idee. Dat ik daar zelf niet was opgekomen. Bedankt!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."