• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leon James Smith

    Ik moet lachen om Marilyns gezicht, maar als Thomas dichterbij komt, doe ik net alsof Marilyn een grapje maakte. Ik geef haar het pijl en boog en voordat ik begin, trek ik haar dichterbij om iets in haar oor te fluisteren.
    "Hou ik je aan." Ik zet Marilyn in de goede positie, naast haar boog.
    "Oké, leg eerst een pijl op je boog." Ik doe het Marilyn voor hoe de pijl moet liggen. Thomas komt al dichterbij en kijkt me met een jaloerse blik aan. "Strek nu helemaal je arm en haal met je ander het touw naar achter."
    Ik help Marilyn met het vasthouden van de boog, waardoor ik dicht tegen haar aan kom te staan. Haar elleboog duw ik iets meer omhoog, waardoor ze haar bovenarm recht houdt. "Oke richt nu op het doel en laat los!"
    Marilyn volgt precies op wat ik zeg en tot mijn verbazing schiet ze de pijl recht in de roos.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 0:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik beet lachend op mijn onderlip toen ik merkte dat ik recht in de roos had geschoten.
    "Allright," Lachte ik, maar toen ik besefte dat het niet bepaald flatterend was dat een vrouw dat zei, herpakte ik me snel. "Je bent een goede leraar geloof ik."
    Ik deed alsof Thomas lucht was in de hoop dat hij dan sneller weg zou gaan als hij merkte dat we bezig waren met iets.
    Traag liet ik de boog een stukje zakken en keek trots naar Leon.
    Dit was werkelijk de eerste keer dat ik aan boogschieten deed en misschien vond ik het best wel fijn.
    Toch bleef ik liever bij het zwaardvechten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith
    Mijn mond zakt letterlijk open van verbazing. Marilyn had er talent voor! Ik had er enorm lang op moeten oefenen, voordat ik eindelijk die roos had geraakt. Niet dat ik dat Marilyn ga vertellen.
    "Dat doe je niet nog eens." zeg ik grijnzend.
    Marilyn staat al klaar om nog eens te schieten, als Thomas ineens tussenbeide valt. "Zielig hoor, als je een meisje zo moet versieren."
    "Nou, het werkt tenminste beter dan jou slappe slijmbal trucjes."
    Het is eruit, voordat ik volledig besef wat ik heb gezegd. Thomas kijkt direct woedend en arrogant mijn kant op, maar druipt even later snel af. Zo! Die had ik even goed op zijn nummer gezet. Grijnzend kijk ik naar Marilyn. Je wou van Thomas af? Zo doe je dat!


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Wanneer Thomas er vandoor was gegaan, barstte ik in lachen uit en er leek wel geen eind aan te komen.
    "Sorry," Hikte ik wanneer ik klaar was met lachen. "Nu sta ik echt bij je in het krijt."
    Toen ik besefte wat Leon tegen me zei, keek ik hem met opgetrokken wenkbrauw en een brede glimlach aan.
    "Niet kunnen? Komen we zo achter." Ik spande een pijl op en trok de pees ver naar achter.
    Ik probeerde me te concentreren en liet de pijl los terwijl ik uitademde.
    De pijl vloog deze keer niet in de roos, maar zat er ook niet ver naast.
    "Ok, je hebt gelijk." Gaf ik toe terwijl ik de boog weer naar beneden deed. "Maar voor een groentje vind ik het best."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Ik ben onder de indruk in ieder geval. Ik moet soms rekruten trainen, nou die komen nog niet eens een meter ver met de pijl en als je het ze dan uitlegt, snappen ze er geen donder van." Nooit verwacht van een hofdame dat ze zo goed kon schieten. Misschien kon ik haar ook nog wel andere dingen leren, maar dat idee laat ik meteen vervliegen. Ik begeleid Marilyn terug het huis in, waar ik direct door loop naar de balzaal. Jaaaa! In deze enorme villa hadden ze een balzaal.. "Hier wordt het feest grotendeels gehouden. Jij moet voor de versiering en het eten zorgen. Je hebt waarschijnlijk zat personeel tot je beschikking die je willen helpen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond toen Leon me er aan herinnerde dat er ook nog gewerkt moest worden.
    "Nah, ik doe het eerlijk gezegd liever zonder het personeel," Zei ik bedenkelijk terwijl ik even door de balzaal wandelde. "Meestal doen ze toch altijd alles verkeerd dus kan ik het beter zelf doen."
    Ik keek rond en glimlachte onbewust.
    Dit was vast en zeker één van de mooiste balzalen die ik ooit al had gezien, ze was zelfs mooier dan die van het kasteel.
    "Gezien de grootte van deze zaal," Begon ik en schatte meteen ook even de hoogte. "Denk ik wel dat ik er wat van kan maken."
    Ik draaide even om mijn as zodat ik naar Leon kon kijken.
    "Wat ga jij in de tussentijd eigenlijk doen?" Vroeg ik en keek naar de grote deuren waar hij voor stond.
    Daar kon ik vast en zeker ook wat mee doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Ik ga de omgeving verkennen, de beveiliging hier aanscherpen en kijken of de route hiernaartoe veilig genoeg is. Maar mocht het zo zijn, dat je mijn hulp nodig hebt, roep maar! Mijn werk hier namelijk is zo gedaan!"
    Ik volg Marilyns blik die op de grote deuren blijven hangen.
    "Volgens mij heb jij al zo je ideeën nietwaar?"
    Marilyn geeft geen antwoord en met een zucht ga ik naast haar staan.
    "Weet je wat, ik help je hier vandaag wel. Dan heb je waarschijnlijk ook minder last van Thomas."
    Een gul aanbod, maar eigenlijk is het vooral omdat ik geen zin heb om opnieuw op dat paard te klimmen. Mijn kont doet nog steeds zeer van het zadel en ik heb geen zin om er opnieuw op uit te trekken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "oh, als het moet kan ik hem aan hoor," Glimlachte ik en keek hem aan. "Maar als je er op staat is het goed voor mij."
    Ik kruiste mijn armen even en liet mijn ogen een laatste keer door de zaal glijden.
    "Misschien kan je kracht mij wel van dienst zijn," Zei ik bedenkelijk en tuitte mijn lippen terwijl ik even nadacht. "Volgens de koning staat er hier ergens een piano, ik wil hem hier in de balzaal krijgen maar vrees dat het mij alleen niet zal lukken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Oke.. Nu had ik spijt dat ik aangeboden had Marilyn te helpen, maar ik kon niet terug. Ik loop voor haar uit de balzaal uit en kom uit in een kleine kamer. Ik ken het huis al van eerdere opdrachten, dus ik weet alle spullen te vinden. Ondanks dat Marilyn het niet wou, roep ik er toch een paar bediendes bij, anders til ik me straks een hernia. Het duurt even, voordat de piano er staat, maar Marilyn lijkt tevreden.
    "Kun je er ook op spelen?" vraag ik als de bediendes weg zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Waarom zou ik anders die piano hier willen hebben?" Merkte ik lachend op. "Weet je nog die oude vrouw die je heeft geslagen? Ik ben opgevoed door haar en als ik niet aan het studeren was, was dit volgens haar ontspanning."
    Ze was dan wel abnormaal streng en gemeen, toch was zij diegene dat het dichts bij een moederfiguur kwam, ook al mocht ik haar niet bepaald.
    "Kan jij het?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Het is niet zo moeilijk als het lijkt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135341]Klik alvast voor het nieuwe topic.[/url


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Ik heb het wel gekund." Ik ga achter de piano zitten en zet mijn vingers op de toetsen. Langzaamaan begin ik een deuntje te spelen, dat mijn moeder vroeger altijd voor mij speelde. Ik zie haar opnieuw op de kruk zitten voor de piano, lachend en zingend. Ik miste haar zo. Ik was best wel een moederskindje geweest en toen ze van de één op de andere dag niet meer was.. Ik voel een verdwaalde traan over mijn wang lopen. Direct schrik ik wakker uit de herinnering. Bruut sla ik op de toetsen en verwoed veeg ik de traan weg, waarna ik de balzaal uit ren. Wat was er toch met me aan de hand?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Oh je was al bezig.. Ik dacht misschien moeten we even een nieuw topic maken;) maar je was al klaar:O Moet je trouwens niet de globale beschrijving erin zetten, die in het hokje staat.. en we zijn trouwens niet meer aan het avondeten, maar een nieuwe dag xD]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ook al wist ik donders goed dat hij waarschijnlijk even alleen wilde zijn, besloot ik toch om achter hem aan te gaan.
    Zacht liep ik door de gangen opzoek naar Leon toen ik hem eindelijk had gevonden bleef ik op een paar meter afstand staan.
    "Leon?" Vroeg ik zacht en durfde niet goed dichterbij te komen. "K-komt het door de piano?"
    Ik voelde me schuldig omdat hij plots zo weg was gerend nadat hij even op de piano had gespeeld.
    Het was immers mijn idee om de piano in de balzaal te krijgen.
    Ik wilde vragen of het wel ging, maar besloot om te zwijgen aangezien het een domme vraag was, natuurlijk ging het niet goed.
    Anders was hij niet weggelopen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik pas het aan :')]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.