• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Abo + Welke dag is het en is het ochtend, middag, avond of nacht?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Mijn topics, maar ik begin morgen pas na school. Stomme huiswerk D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leannan schreef:
    [Abo + Welke dag is het en is het ochtend, middag, avond of nacht?]


    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ Aboo ;dd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bo Cruz
    Verveeld zat ik op het bankje aan de zijkant van het trainingsveld, kijkend naar de soldaten die nu aan het trainen waren. Ze waren behooorlijk goed en leken het nog steeds wel leuk te vinden om hier te mogen trainen. Maar ik wist dat ze, net als mij, veel liever écht iets wouden doen. Een groep verzetstrijders om het leven brengen bijvoorbeeld, of het huis van iemand die geen belasting wou betalen in de brand steken. In ieder geval iets spannenders dan dit.

    [whaha, Bo is echt gemeen man!]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ABBBOOO.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maria Ciara Maunier
    Met een paar andere meiden stond ik in onze denkbeeldige keuken, waar we voor heel de groep aan het koken waren. Soms was het best vermoeidend om zo veel eten klaar te maken als we nu moesten doen. Maar ach, iemand moest het doen. Ik was allang blij dat ik al deze mensen kon helpen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik zat aan een riviertje in het bos om wat vruchten af te spoelen die ik eerder die dag had gestolen op een erf van een boer.
    Het was altijd grappig om dingen daar te stelen omdat ik wist dat ze me toch nooit te pakken kregen en ze er erg gefrustreerd van raakten.
    Ik liep weer naar het dorpje en gaf de vruchten aan een vrouw die wat aan het koken was en streelde vriendschappelijk over haar hoofd waarna ik me naast haar zette.



    Marilyn Avellana Pendragon

    Als een gek reed ik door het dorp in de kledij van mijn overleden vader en hoopte vurig dat ik op tijd zou zijn bij het kasteel voor het avondeten.
    Ik gaf mijn paard nogmaals de sporen zodat ze sneller zou lopen en was blij dat ik de hoed stevig op mijn hoofd had vastgespeld zodat mijn lange haren er niet onderuit zouden komen.
    Als iemand er achter zou komen dat ik stiekem als jongen de deur uitging, was de kans groot dat ze me zouden verbannen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @leanan: de mensen uit het dorp komen nooit in het bos en de mensen uit het bos nooit in het dorp meid...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Justin Alexander Samuels

    Ik glimlach als ik klaar ben met trainen. Ik kijk op de klok, bijna etenstijd. Als ik langs het veld kijk zie ik dat de meeste al aan het koken zijn. Amare stopt ook al, of tenminste neemt een pauze. Ik glimlach naar haar en ze glimlacht terug. Ik loop richting de rivier en fris me even op waarna ik naar de kok ga en even uitrust.

    Amare Catherine Eastwood

    Ik ben aan het trainen op het trainingsveld. Als ik even pauze neem ga ik aan de kant van de openplek staan en rust ik even uit. Ik drink wat water, twee uur intensief trainen is toch wel wat. Ik zucht en spring toch nog op en neer, als je traint moet je nooit stil staan en dan opeens weer verder gaan. Altijd in beweging blijven.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aangepast]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Aangepast]


    er staat nog steeds dat hij terug naar het dorp gaat, haha

    er staat trouwens ook bij het begin dat iedereen uit het bos óf aan het koken is óf aan het trainen is. (oké, nu vind ik wel dat ik zeur maar je moet je wel aan de regels houden)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:19 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    er staat nog steeds dat hij terug naar het dorp gaat, haha

    [Weet ik...maar dat is het dorpje in de bossen...wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Weet ik...maar dat is het dorpje in de bossen...wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden]


    okee


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    okee

    [Had nog één vraag, lol (: Ze zijn aan het koken of aan het trainen...Maar het nut van een hofdame is het beantwoorden van correspondentie of inkopen uitvoeren en soms begeleiden van een koningin of prinses. Dus wat moet ik nu dan doen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.