• Heey

    Ik krijg al een tijdje geen mail meer binnen op mijn telefoon. Ook niet op mijn computer trouwens. Ik weet dat ze wel verder schrijven, want ik heb al gekeken bij hun stories. Verder staat het ook nog goed bij mijn instellingen. Hoe kan dit??

    alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het zit gewoon helemaal verkeerd bij de mailtjes. Vooral als je hotmail of iets anders hebt. Alles werkt half/niet, behalve gmail.
    Ik heb het gewoon ingesteld op PB, omdat ik dan zeker weet dat ik iets krijg.
    Kan ik jou ook aanraden ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Het zit gewoon helemaal verkeerd bij de mailtjes. Vooral als je hotmail of iets anders hebt. Alles werkt half/niet, behalve gmail.
    Ik heb het gewoon ingesteld op PB, omdat ik dan zeker weet dat ik iets krijg.
    Kan ik jou ook aanraden ;]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan zal ik dat eens proberen. Bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had g mail ook aangemaakt op mijn mobiel, en het verandert op Q, maar daar jrijg ik nu ook niks meer op. Nu heb ik het via beide ingesteld, pb en mail dus, Maar krijg alleen op mijn pb binnen. Hoe kan dit? Ik vind dit namelijk zwaar irritant.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb precies hetzelfde, en ik heb gmail sinds dat probleem tussen Q-mail en hotmail een paar maanden geleden. Nu krijg ik allen niks meer binnen. Ik ga het nu ook wel op m'n pb zetten, dat was ik al van plan. Nu maar hopen dat het snel goed komt c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik krijg ook al een hele tijd geen mail meer van Q, maar via pb werkt het wel nog. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht eerst ook dat Mail fijner was dan PB, maar ik kwam eracht erdat PB veel fijner was.. Want ik kreeg dan e-mail dat er bijvoorbeeld een nieuw hoofdstuk was, terwijl ik niet op Q zat en weinig zin had om te lezen.. Nu kom ik online, kijk mijn PB's, lees wat.. Veel fijner c:

    Ik heb nu ook dat ik niks meer via g-mail krijg.... En Hotmail det het ook niet echt goed...


    Stenenlikker

    Gaat dat met de mail wel weer goed komen? Het is namelijk best irritant vergaderingen die je via pb houdt over je story terug te zoeken als je ook nog je andere notificaties per pb krijgt...


    ~

    Ik krijg nooit meer mail van Hotmail over Quizlet. Daarom doe ik ook op pb zetten.
    Een beetje het vervelende is van pb dat je niet alle berichten meteen op gelezen kan zetten. Ik vind het altijd jammer van de berichtjes om ze te verwijderen en het kost veel werk om ze allemaal te openen :)
    Maar dat is alleen als ze allemaal naar hetzelfde topic ofzo bedoeld zijn..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik kreeg laatst ook geen mailtjes meer op gmail, maar ze stonden bij spam, en toen ik had "gezegd" dat het geen spam was, kreeg ik weer gewoon mailtjes
    (ik weet dat dit topic al wat ouder is, maar misschien hebben sommige er wat aan?)


    As travars

    Square schreef:
    Ik krijg ook al een hele tijd geen mail meer van Q, maar via pb werkt het wel nog. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    @fiyero
    dank je voor de tip Ik zal eens kijken


    Stenenlikker

    ik kreeg een tijdje geen mail meer en ik had nog niks gedaan maar vandaag kreeg ik ineens weer mail


    i was born this way baby