• Ik weet niet of ik hier de enige ben, maar sinds die nieuwe update is Google Chrome echt (excuse my language) fucked up. Het is zo traag als dikke stront door een trechter. Ik weet zeker dat het niet aan mijn computer ligt, omdat alle andere programma's nog even snel werken. Dus ik besloot mijn hele geschiedenis te verwijderen, waarna ik nog een heel gekloot had om alles daarna weer recht te trekken. Nu alles mooi en aardig, maar ik heb ook per ongeluk mijn favoriete Google Chrome thema verwijderd. Dus ik terug naar de Chrome Web Store, eindelijk mijn thema weer gevonden en nu komt het probleem: Ik kan mijn thema niet downloaden. Het knopje waar moet staan "Toevoegen aan Chrome", staat in plaats daarvan "Toegevoegd aan Chrome". Geen idee wat ik kan doen ertegen. Het internet al over gespeurd naar een oplossing, maar alle dingen die ze aanraden heb ik inmiddels al geprobeerd en niks helpt. Wie o wie kan mij helpen voordat ik mijn laptop uit het raam kieper?


    From these ashes, I will rise

    Ik heb zelf ook Google Chrome maar ik heb hier helemaal geen last van. Die van mij doet het nog even snel als altijd.
    Met dat thema kan ik je niet helpen, want ik heb geen thema op m'n Chrome, dat leid me alleen maar af.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik heb nog geen update gehad van chrome..


    ©1998

    Mijn Chrome doet het prima ^^
    Is er niet ergens iets van een appstore waar je 'm kunt verwijderen?
    Ik weet niet hoe dat werkt, ik doe zelf ook niet aan thema's :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn Chrome doet het prima ^^
    Is er niet ergens iets van een appstore waar je 'm kunt verwijderen?
    Ik weet niet hoe dat werkt, ik doe zelf ook niet aan thema's :$


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn Chrome doet het prima ^^
    Is er niet ergens iets van een appstore waar je 'm kunt verwijderen?
    Ik weet niet hoe dat werkt, ik doe zelf ook niet aan thema's :$

    Het probleem is dat Chrome op het moment dat ik het thema niet meer gebruik, deze dus moet verwijderen. Heeft hij niet gedaan en ik heb geen flauw idee hoe ik dit handmatig moet gaan doen.


    From these ashes, I will rise

    Mijne doet het misschien zelfs iets sneller. Ik heb wel thema's, maar als ik dubbelklik op 'Toegevoegd' doet hij het bij mij weer.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ik denk toch echt wel dat het aan je computer ligt. Heb je CCleaner? Dat is zo'n gratis programma waarmee je troep risicoloos van je computer kan laten verwijderen. Laat 'm er nog eens over heen gaan en probeer dan opnieuw. Oh ja, en verwijder andere browsers zoals Internet Explorer, die heb je toch niet nodig.
    Voor dat thema kan ik je niet helpen, helaas. Opera-gebruiker hier.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn Chrome doet ook wel niet vervelend eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rosarum schreef:
    Ik denk toch echt wel dat het aan je computer ligt. Heb je CCleaner? Dat is zo'n gratis programma waarmee je troep risicoloos van je computer kan laten verwijderen. Laat 'm er nog eens over heen gaan en probeer dan opnieuw. Oh ja, en verwijder andere browsers zoals Internet Explorer, die heb je toch niet nodig.
    Voor dat thema kan ik je niet helpen, helaas. Opera-gebruiker hier.

    Ik heb er al meerdere cleaners overheen laten gaan, aangezien ik ook nog wel eens illegale dingen download. Het internet is ook niet zo zeer langzaam, maar als ik mijn computer opstart en op Chrome klik duurt het gewoon heel lang voor hij fatsoenlijk is geladen en ik een url in kan typen. Daarna is Chrome even snel als eerder.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik heb er al meerdere cleaners overheen laten gaan, aangezien ik ook nog wel eens illegale dingen download. Het internet is ook niet zo zeer langzaam, maar als ik mijn computer opstart en op Chrome klik duurt het gewoon heel lang voor hij fatsoenlijk is geladen en ik een url in kan typen. Daarna is Chrome even snel als eerder.

    Weet je, ik denk dat zowat iedereen illegale dingen downloadt :'). Bij mij is 't vooral muziek, maar ach.
    Meh, dan weet ik het niet, sorry ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is me gelukt! Google Chrome deed ook al de hele tijd moeilijk met inloggen (dwz ik typte een goed wachtwoord en emailadres in, hij logde in, maar logde meteen weer uit om een of andere reden en gaf een fout aan) en toen heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt voor Chome (blijkbaar kan dat?). Dit keer gewoon hetzelfde emailadres en wachtwoord gebruikt en toen kon ik eindelijk mijn thema normaal downloaden. Pff, wat een gedoe.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Het is me gelukt! Google Chrome deed ook al de hele tijd moeilijk met inloggen (dwz ik typte een goed wachtwoord en emailadres in, hij logde in, maar logde meteen weer uit om een of andere reden en gaf een fout aan) en toen heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt voor Chome (blijkbaar kan dat?). Dit keer gewoon hetzelfde emailadres en wachtwoord gebruikt en toen kon ik eindelijk mijn thema normaal downloaden. Pff, wat een gedoe.


    Ik wilde je dat net zeggen, zie ik opeens deze post voorbij komen, haha. Nou ja, ik ben blij dat je het gevonden hebt.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik wilde je dat net zeggen, zie ik opeens deze post voorbij komen, haha. Nou ja, ik ben blij dat je het gevonden hebt.

    Ik heb maar gewoon iets gedaan, het was mijn laatste hoop :')
    Wel prettig om te weten dat ik dan waarschijnlijk niet heel Chrome overhoop heb gehaald.


    From these ashes, I will rise

    Bij mij doet Chrome het gewoon en met mijn thema's heb ik geen moeilijkheden of zoiets.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Daar heb ik tot nu toe nog geen last mee gehad, dus ik denk toch dat het aan je computer ligt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.