• Ik mocht 6 mei auditie doen voor een pre-jury van TVOH, na 3 uur wachten kregen we de uitslagen, en mocht ik auditie doen voor de echte jury! Nu moet ik 14 juni opnieuw terug komen om voor de echte jury te zingen. Ik ben zo enthousiast!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Da's natuurlijk prima, maar ik dacht ik waarschuw je even. Leek me wel zo eerlijk :'D Maar nogsteeds ontzettend gaaf. Is 't al zeker dat ze jouw auditie eruit gaan pikken, of moeten we gaan duimen?

    Ik hoop dat ze mijn auditie eruit gaan pikken haha, maar voor de zekerheid duimen!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gaaaaaaaaaaaaaaf *heeft nog nooit TVOH gekeken, maar weet dat ze nu wel gaat kijken om jou te zien*
    What's your name?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Gaaaaaaaaaaaaaaf *heeft nog nooit TVOH gekeken, maar weet dat ze nu wel gaat kijken om jou te zien*
    What's your name?

    Marjolein (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    Marjolein (:

    *blijft opletten voor als het op tv komt*
    Heel gaaf :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    *blijft opletten voor als het op tv komt*
    Heel gaaf :3

    Dankjewel (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gefeliciteerd! Heb je toevallig ook een filmpje waar we je op kunnen horen zingen? Ben nu toch wel benieuwd.
    Een zus van een vriendin van me had meegedaan, maar die haalde het net niet tot de jury. Wel gek, want zij moest een filmpje insturen, toen drie rondes voor een pre-jury doen en d'r werd verteld dat als ze naar de jury doorging ze niemand mocht vertellen of ze daarbij door was of niet, apart dat dat bij jou niet was?


    “Love is a contradiction.”

    Mean schreef:
    Gefeliciteerd! Heb je toevallig ook een filmpje waar we je op kunnen horen zingen? Ben nu toch wel benieuwd.
    Een zus van een vriendin van me had meegedaan, maar die haalde het net niet tot de jury. Wel gek, want zij moest een filmpje insturen, toen drie rondes voor een pre-jury doen en d'r werd verteld dat als ze naar de jury doorging ze niemand mocht vertellen of ze daarbij door was of niet, apart dat dat bij jou niet was?

    Nope, ik hoefde maar voor 1 pre-jury, en ik ken mensen die daar waren en die hoefde ook maar 1 keer? Dus ik weet het niet, misschien waren ze niet zeker over haar. En ik hoefde geen filmpje in te sturen, want was niet verplicht.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    Nope, ik hoefde maar voor 1 pre-jury, en ik ken mensen die daar waren en die hoefde ook maar 1 keer? Dus ik weet het niet, misschien waren ze niet zeker over haar. En ik hoefde geen filmpje in te sturen, want was niet verplicht.

    Oh, ik ben nu echt heel benieuwd.
    Normaal kijk ik dit soort programma's niet echt meer, maar The Voice vind ik een uitzondering. 'k Zal voor je duimen!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Oh, ik ben nu echt heel benieuwd.
    Normaal kijk ik dit soort programma's niet echt meer, maar The Voice vind ik een uitzondering. 'k Zal voor je duimen!


    Dankjewel!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    Nope, ik hoefde maar voor 1 pre-jury, en ik ken mensen die daar waren en die hoefde ook maar 1 keer? Dus ik weet het niet, misschien waren ze niet zeker over haar. En ik hoefde geen filmpje in te sturen, want was niet verplicht.

    Hm, ik zal eens vragen, misschien heb ik me met m'n domme hoofd in het programma vergist, kan ook xd Maar met de vraag over een filmpje bedoelde ik niet of je een auditiefilmpje had, maar gewoon zomaar een filmpje, zodat we je eens kunnen horen =D


    “Love is a contradiction.”

    weet je wanneer dit op tv komt? :3
    dan ga'k zeker checken of ik een Marjolein zie ;)


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    weet je wanneer dit op tv komt? :3
    dan ga'k zeker checken of ik een Marjolein zie ;)

    Nee weet ik nog niet (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ben jij dit niet dan?

    Klikk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ben jij dit niet dan?

    Klikk.


    Nee(:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Nee(:


    Jammer:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.