• Daarom dus. En ik dacht dat de Nederlandse versie al marginaal was, nou ik heb me serieus vergist.
    Wat vinden jullie van Oh Oh Cherso ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.

    Ik vind het echt een kut programma xD
    Die mensen zijn echt raar en hun leven draait alleen maar om drank, seks en drugs. En die meisjes vind ik snolletjes en die jongens players :X


    Maar blijft een trotse Limburger hoor, niet iedereen is zoals zij :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh oh Cherso, met belgen? Dan gaan mijn ogen en oren dood. Nee dankje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het altijd al een raar programma gevonden^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan er wel om lachen. Ik vind het gewoonweg hilarisch om te zien hoe die mensen zichzelf voor schut zetten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    Deep inside, I've never felt alive

    CyberLord schreef:
    Oh oh Cherso, met belgen? Dan gaan mijn ogen en oren dood. Nee dankje.


    Alsof jullie zo geweldig zijn. Het gaat hier gewoon om de manier waarop deze mensen zich belachelijk maken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    Alsof jullie zo geweldig zijn. Het gaat hier gewoon om de manier waarop deze mensen zich belachelijk maken.

    Ik heb niks tegen jou als persoon hoor. Maar ik vind belgisch echt stom klinken en het programma zelf vind ik nog erger. Dat mag ik toch zeggen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het echt een geweldig programma *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    Ex astris, sciencia

    Eigenlijk vind ik ze minder dom overkomen dan die Hagenezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eigenlijk vind ik ze minder dom overkomen dan die Hagenezen.

    Dat wel ja xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb niks tegen jou als persoon hoor. Maar ik vind belgisch echt stom klinken en het programma zelf vind ik nog erger. Dat mag ik toch zeggen?


    Voor ons klinkt jullie accent nogal lachwekkend, net zoals voor Britten de Amerikanen raar klinken.

    OT: Ik heb het programma nog nooit gezien en ik denk niet dat daar echt verandering in zal komen. Bende marginalen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb niks tegen jou als persoon hoor. Maar ik vind belgisch echt stom klinken en het programma zelf vind ik nog erger. Dat mag ik toch zeggen?


    Het leek er toch wel op alsof je het op de Belgen persoonlijk had.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    Het leek er toch wel op alsof je het op de Belgen persoonlijk had.

    Dan excuseer ik me daarvoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.