• Ik krijg de hele dag berichten van wat contacten van watsapp dat morgen van 6 uur watsapp betaalt wordt tenzij ik naar 18 mensen dat bericht door stuur... ( de berichten komen van watsapp contacten vrienden enz)

    -ik heb geen 18 contacten
    -ik ga ook niet sturen
    -het is dikke bull shit

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:04 ]


    ©1998

    Lijkt me een troll bericht.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat is inderdaad dikke bull shit.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hoe kan je het überhaupt geloven. Natuurlijk is het bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb zelf ook Whatsapp, maar heb helemaal niks van zo een berichtje gezien. Grote onzin dus, geen zorgen! (:

    *Facepalm*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jep, kijk maar naar jouw instellingen. Daar staat de datum waar staat wanneer je moet betalen.
    Dit is hetzelfde als wat 5 jaar geleden met hotmail gebeurde.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, hebben ze nu ook al whatsapp overgenomen?
    *Sigh*

    OT: Nee, zijn allemaal trollberichten. Net zoals dat gezeik over een klein meisje dat je achterna zit als je het mailtje niet doorstuurt :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Bumbleblee schreef:
    Ik heb zelf ook Whatsapp, maar heb helemaal niks van zo een berichtje gezien. Grote onzin dus, geen zorgen! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb zo'n berichtje ook gehad, maar volgens mij is het grote onzin.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ALS JE DIT BERICHT NIET NAAR 2000 MENSEN IN JE VRIENDENLIJST VAN QUIZLET STUURT MOET JE BETALEN VOOR QUIZLET.

    Bullshit.

    awetasj;rlkfasp
    odjg'ls,
    fod;gjkmsd
    o;gkcfa
    ,

    ziek word ik van die berichten
    :L


    I live for the applause, you will die for it.

    Akarin schreef:
    ALS JE DIT BERICHT NIET NAAR 2000 MENSEN IN JE VRIENDENLIJST VAN QUIZLET STUURT MOET JE BETALEN VOOR QUIZLET.

    Bullshit.

    Ik heb best zin om dit rond te gaan sturen om te kijken hoeveel mensen erin trapt xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij instellingen > Accountinformatie staat een datum wanneer WhatsApp verloopt, en dan betaal je ongeveer 0,80 euro voor weer een jaar. Dus in principe vind ik het wel meevallen, en je kunt gewoon met Paypal betalen. Maar die rondstuur berichten heb ik ook gehad, en mijn moeder freakte hem, want er zat volgens haar een virus ofzo in, dus moesten we WhatsApp opnieuw installeren en blahblahblah. Dus ik vond dat nogal gestoord. Seriously.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik heb er gisteren ook een gekregen, als je deze voor 3 februaurie niet doorstuurt bla bla bla. Ook bullshit want dat was 4 maanden geleden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see