• Jup, deze anime.
    Ik heb hem zelf nog niet gezien, om een bepaalde reden.
    Het lijkt me namelijk een ontzettend goed verhaal, maar aangezien het o.a. een horror genre heeft gekregen, weet ik niet zo goed of ik het wel moet kijken, aangezien ik niet zo goed ben met bloed.
    Dus, mensen die 'Another' hebben gezien, komt er echt ontzettend veel bloed enzo in voor of valt dat wel mee?
    Dan kan ik makkelijker beslissen of ik 'm wel of niet moet kijken ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    O yess, ik heb Another gezien. Het ligt eraan hoe erg je niet tegen bloed kunt. Flauw je val als je bloed ziet? Word je er misselijk van? Want in Another komen wel degelijk bloederige scènes voor, vooral de laatste twee afleveringen zijn best heftig. Ikzelf zat ook na elke aflevering met een omg-face voor mijn computer, maar het verhaal is echt goed en de animatie ook. Another is gewoon een hele vette anime. (cat)


    wth.

    Ja, vond het einde zelf heel erg onverwacht. Het verhaal is heerlijk en ik hoop zelf dat de novel een vertaling krijgt naar het Engels. Dr komt redelijk wat moord in voor, maar laat dat je niet afschrikken.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:48 ]

    Oeh, ik kende hem nog niet en had er ook nog nooit van gehoord, maar nu wil ik hem wel graag zien :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik moet hem nog kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm. I think I'll try it. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja Geweldige serie. Ik heb Ook ova gezien Dat is episode 0 Ook geniaal :D

    Was echt Spannend tot laatste aflevering :)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 9:36 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Parachutes schreef:
    Jup, deze anime.
    Ik heb hem zelf nog niet gezien, om een bepaalde reden.
    Het lijkt me namelijk een ontzettend goed verhaal, maar aangezien het o.a. een horror genre heeft gekregen, weet ik niet zo goed of ik het wel moet kijken, aangezien ik niet zo goed ben met bloed.
    Dus, mensen die 'Another' hebben gezien, komt er echt ontzettend veel bloed enzo in voor of valt dat wel mee?
    Dan kan ik makkelijker beslissen of ik 'm wel of niet moet kijken ;d


    Als je niet tegen Bloed kun raad ik hem niet aan er zijn nog al veel bloederige scene vooral laatste 2 afleveringen. Verder wel geweldige serie.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 9:40 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ja, nou, kijk. Ik kan wel tegen een beetje bloed, maar niet zoals in Elfen Lied ofzo, snapje? (': Ik heb nml best wel anime gezien waar bloed in voor komt, maar ik kan er gewoon niet tegen als er mensen worden opengesneden of iets dergelijks. En ook niet als het bloed alle kanten op spuit.
    Dus heeft Another dat ook of bloed er af en toe alleen maar iets?
    Geen afgehakte lichaamsdelen enzo?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien. Maar ik ga hem nog een keer afkijken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die anime moet ik zien


    Shoganai i ne~

    Ik ben er mee bezig, en hij is best bloederig ;o
    In het begin nog niet, maar uiteindelijk gebeuren er best bloederige dingen :3

    Het is heel goed getekend, dus alles is gewoon in beeld, dus als je niet goed tegen bloed kan moet je maar even kijken of je hem wil zien :')


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Staat nog in mijn wachtlijst!


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik heb het helemaal afgezien en ik vind het verhaal echt goed idd. Maar er zit weer heel veel bloed in en er gaan veel mensen dood. Dus..

    Shit, het lijkt me wel een super anime, maar ik kan dus echt niet tegen bloed..
    vraag me niet waarom ik higurashi no naku koro ni heb gekeken (waarbij ik trouwens ook meerdere keren tegen het plafond vloog van walging).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Another is echt een geweldig goede anime, maar horror en thriller zijn dan ook mijn favoriete genres. Er komt inderdaad wel wat bloed aan te pas, maar het verhaal is echt heel goed.
    Als je niet zo tegen bloed kan, kan je ook de manga of de novel lezen. Het einde in de manga is wel wat anders dan in de anime, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. De novel heb ik nog niet gelezen, want ik heb alleen nog maar de intro online gevonden.
    En als je toch besluit om naar de anime te kijken, moet je ook de OVA zien, die speelt zich af voor het begin van de anime (hoewel ze pas werd uitgezonden toen de anime aan zijn einde kwam).

    dragonslayer schreef:
    Shit, het lijkt me wel een super anime, maar ik kan dus echt niet tegen bloed..
    vraag me niet waarom ik higurashi no naku koro ni heb gekeken (waarbij ik trouwens ook meerdere keren tegen het plafond vloog van walging).

    Ik vond Higurashi no Naku Koro ni echt super o(^-^)o
    Ik heb alleen het eerste seizoen nog maar gezien, maar als ik er eens de tijd voor vind, ga ik de andere ook sowieso kijken.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.