• Heei,
    Ik zou graag een keer een tragus piercing in m'n oor willen (in de toekomst). Zijn er mensen die er zo een hebben, en zo ja hoeveel pijn deed het op schaal van 1-10? En hoe veel pijn deed het na het piercen, en is het ontstoken geworden ofzo?
    Thankyouu x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hai. Uh, 1. Een tandartsbezoek is pijnlijker. Ik heb soms wel een bultje, maar het doet geen zeer en verdwijnt dan weer na verloop van tijd. Nja, ik moet er gewoon niet aanzitten x'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Hai. Uh, 1. Een tandartsbezoek is pijnlijker. Ik heb soms wel een bultje, maar het doet geen zeer en verdwijnt dan weer na verloop van tijd. Nja, ik moet er gewoon niet aanzitten x'D

    Ik heb nog nooit iets bij de tandarts laten doen behalve controle lol
    Haha oke, ik had namenlijk ook iets gehoord over dat het verkeerd kon gaan en dat je halve gezicht dan verlamd is ofzo? ;s.
    Maar in ieder geval bedanktt.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    sorry hoor maar je kunt niet weten hoeveel pijn een piercing gaat doen door te weten hoeveel pijn het deed bij anderen hangt echt af van persoon tot persoon
    het goede nieuws in dat er weinig zenuwen zijn in de tragus waardoor je weinig pijn zult hebben

    vind ik persoonlijk wel een mooie piercing

    onsteking word voorkomen zoals altijd door naar een cleane shop te gaan en je piercing goed te ontsmetten

    i hope my professional expertise helped out
    ow en het moet met een naald gebeuren als ze er een stud willen inschieten RUN FOR YOUR LIFE!


    Sticking needles in people is fun. Matt <3