• Ik zelf heb altijd 'When will my life begin' van Tangled als wekker en ik vroeg mij opeens af wat jullie als wekker hebben. Dus post hier je wekker geluid ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Eerst heb ik een saaie piep wekker,
    dan nog een andere piep wekker
    en dan mijn gsm 'Black and yellow - Wiz Khalifa'.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Beware schreef:
    De stem van mijn moeder die zegt "Opstaan".


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hoe kunnen mensen opstaan met die nummers van bijvoorbeeld Nirvana? -no offence, I love them- of Nicki Minaj? Ik word dan zó chagrijnig als ik wakker wordt met drukke muziek. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Niet :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het geluid van mijn vader zijn stem die zegt, "Kim, het is kwart voor zeven" waarna ik meestal nog tien minuten of een kwartier blijf liggen


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Hoe kunnen mensen opstaan met die nummers van bijvoorbeeld Nirvana? -no offence, I love them- of Nicki Minaj? Ik word dan zó chagrijnig als ik wakker wordt met drukke muziek. (cat)


    heb ik geen Probleem meexD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    met 3fm met Giel! dan wort je wakker met Korn, Linking park of andr leuke liedjes. whaahoee heerlijk muziekjexD

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 0:21 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Het piepen van de wekker.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aragog schreef:
    Hoe kunnen mensen opstaan met die nummers van bijvoorbeeld Nirvana? -no offence, I love them- of Nicki Minaj? Ik word dan zó chagrijnig als ik wakker wordt met drukke muziek. (cat)


    Ohh, dat maakt me echt niet zoveel uit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.