• Andy sixx (lang gezegd Andrew Biersack) van black veil brides
    is naar de kapper geweest.
    eerst...



    daarna...



    en nu...



    Ik weet niet of somige fan zijn van julie van black veil brides maarja..
    Wat vinden julie het leukst ?
    en wat vinden julie van het haar van nu ?


    Ik vindt het hem allemaal heel leuk en lief staan, maar het lange haar vindt ik het gaafst dus van mij mag het weer gaan groeien.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Hoeveel meisjes zitten er eigenlijk in BVB? Ik weet dat Sandra weg is, maar zitten er nu nog meiden in ? :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Audacity schreef:
    Dat heeft 'ie al best lang hoor. Maar ik vind het wel een verbetering. Hij heeft een heel mooi hoofd, met dat lange haar zag je dat minder. Nu al die vage schmink nog van z'n gezicht afhalen :Y).


    Ja, vooral dat wat hij op het eerste plaatje heeft. Dat vind ik echt lelijk. En dan heb je op het concert van die 13jarige meisjes die het na gaan doen. D: They scared the shit out of me. D: Het was wel leuk toen het voorprogramma water over ze heen gooide en hun make-up uitliep.


    Your make-up is terrible

    Aperio schreef:
    Hoeveel meisjes zitten er eigenlijk in BVB? Ik weet dat Sandra weg is, maar zitten er nu nog meiden in ? :p


    Zero.


    Your make-up is terrible

    Ik denk de tweede.
    Maar ik heb het niet zo op BVB, ze zijn zo verschrikkelijk over de top qua kleding en ook de muziek. Ik luister liever naar andere muziek in hun stijl. No offence, though. Jullie mogen prima fan zijn :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zero.


    Oooh. Die eerste links van Andy lijkt zo hard op een meid. Ik vroeg me dat al nu al jaren af, haha :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind hem het allemaal wel goed staan eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, vooral dat wat hij op het eerste plaatje heeft. Dat vind ik echt lelijk. En dan heb je op het concert van die 13jarige meisjes die het na gaan doen. D: They scared the shit out of me. D: Het was wel leuk toen het voorprogramma water over ze heen gooide en hun make-up uitliep.


    Hahaha, fantastisch :'D.
    Maar ik vind 't ook zo schijterig staan, ook dat op z'n armen en torso. Ik bedoel, neem dan gewoon tattoos. 't Is alsof hij in de modder heeft lopen rollen of iets.


    i put the fun in funeral

    Alucard schreef:
    I prefer boys with long hair.
    Ik vind het jammer dat hij het eraf heeft gehaald. Maar dit staat hem ook wel.

    ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    2e, denk ik.


    Food.

    Fierte schreef:
    Op dat dat 2e plaatje is zijn haar het leukst (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat tweede staat hem het beste naar mijn mening, omdat ik dat op de één of andere manier het mannelijkst vind overkomen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Trouwens op die onderste foto is die rechter echt badass mooi :9~


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Trouwens op die onderste foto is die rechter echt badass mooi :9~

    I know right?
    Hij heeft een keertje minder make-up op als normaal. Staat 'm goed. :Y)

    Kanade schreef:
    (...)
    I know right?
    Hij heeft een keertje minder make-up op als normaal. Staat 'm goed. :Y)

    Ik ken ze niet dus ik weet hem alleen met deze make up and i got to say he looks pretty damn gorgeous! :Y) En die Andy Biersack vind ik ook wel mooi op de eerste foto na.. Ik ben niet zo van de overdreven make up bij mannen ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    lang haar staat het beste. ookal moet ik zeggen dat ik dit ook niet echt bepaald lelijk vind. tip voor Andy: LAAT JE FUCKING HAAR GROEIEN!!!!


    never give in. life your dream, dream not your life