• Ik wil jullie waarschuwen voor iets wat heel erg actueel is op Facebook. Mensen krijgen meldingen of priveberichten binnen waarin staat dat ze een dislike knop kunnen activeren of toevoegen. Ga hier NIET op in en klik de link NIET aan.
    Het zal je naar een website brengen waarop via een pop-up toestemming word gevraagd om op je FB account te mogen. Als je deze toestemming geeft zal het spam berichten sturen naar al je vrienden en word er een geinfecteerde uitbreiding voor je webbrowser gedownload waarmee je zo genaamd de dislike button zou kunnen toevoegen/activeren.
    Hierdoor geef je criminele toegang tot je gegevens en is er de mogelijkheid voor criminele om bijvoorbeeld een bericht te versturen of je gegevens door te geven. Wat de uitbreiding verder kan weet ik niet, maar ik raad jullie af om op de berichten in te gaan.


    De spam pagina


    Bronnen:
    1
    2


    Verwijderen van het programma:

    Google Chrome:
    - Ga naar het gereedschapsicoontje rechtsboven in
    - Druk op extra en dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Ga met je muis erboven staan
    - Er verschijnt een prullenbak icoontje en klik daar op.
    - Nu ben je van er vanaf.

    Mozilla Firefox
    - Klik op Firefox ding linksbovenin
    - Ga naar Add-ons
    - Dan naar Extensies
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Verwijder het

    Hoe ontzeg je de toegang tot je FB profiel

    - Ga naar: http://www.facebook.com/bookmarks/apps
    - Vind iets met Dislike in de naam
    - Klik op het potloodje ernaast
    - Druk dan op Remove App

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke.. ik heb echt met mijn slaperige hoofd op gedrukt..
    Thanks voor de waarschuwing xD hij is nu weer van mijn computer af xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Haha was zo mooi, een vriend van mij deed het ook en had het niet door. Post doodleuk deze op zijn facebook:


    Droogkloot :W

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:41 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fierte schreef:
    (...)
    Roze facebook? (cat)
    Je kon een tijdje geleden je facebook zogezegd in het roos krijgen. Was ook een of andere spam of virus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nimh schreef:
    Ik kreeg daar gisteren zoveel meldingen van. Dat er sowieso nog zulke domme mensen bestaan die er nog op klikken ook :W


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Parcifal schreef:
    Haha was zo mooi, een vriend van mij deed het ook en had het niet door. Post doodleuk deze op zijn facebook:


    Droogkloot :W

    Geniaal!

    Mijn halve vriendenlijst is op die onzin ingegaan. Wat denk je nou zelf, dat er een dislike knop komt, maar dan wel alleen voor mensen die die shit installeren? *zucht*


    ars moriendi

    Ik kreeg gisteren een verzoek van een vriend. Did not click it because it felt suspicious.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hehe, fuck :W
    Hoe haal je dat kutding weg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Hehe, fuck :W
    Hoe haal je dat kutding weg.

    Welke browser heb je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Welke browser heb je?

    Chrome. Maar als ik 'm uitzet bij toepassingen oid, is hij dan ook helemaal geblokt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Huntelaar schreef:
    Mijn halve vriendenlijst is op die onzin ingegaan. Wat denk je nou zelf, dat er een dislike knop komt, maar dan wel alleen voor mensen die die shit installeren? *zucht*


    Uhh, sorry hoor, maar dat was ook met de tijdlijn?

    En ik heb er dus op geklikt en ik heb geen idee hoe ik ar vanaf kom..

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:17 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb het geprobeerd te blokkeren maar ik weet niet hoe ik het weg krijg >.< Ik krijg iig niet meer van die verzoeken. Scheelt alweer c:

    Quiescent schreef:
    (...)

    Uhh, sorry hoor, maar dat was ook met de tijdlijn?

    En ik heb er dus op geklikt en ik heb geen idee hoe ik ar vanaf kom..

    Dat kwam van Facebook zelf. Bij dit kreeg je allemaal meldingen van mensen die daar op hadden geklikt. Dan moet er al een lampje gaan branden, want normaal krijg je dat soort meldingen niet, en al helemaal niet in het engels als je je FB op Nederlands hebt staan.


    ars moriendi

    Sting schreef:
    (...)
    Chrome. Maar als ik 'm uitzet bij toepassingen oid, is hij dan ook helemaal geblokt?


    Inderdaad, dan is hij geblokkeerd. Je kunt hem ook verwijderen als je er met je muis boven hangt en dan op het prullenbak icoontje drukt.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Uhh, sorry hoor, maar dat was ook met de tijdlijn?

    En ik heb er dus op geklikt en ik heb geen idee hoe ik ar vanaf kom..

    Als je Google Chrome hebt ga je naar dat gereedschapsicoontje, druk je op extra, extensies en daar kun je hem verwijderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat kwam van Facebook zelf. Bij dit kreeg je allemaal meldingen van mensen die daar op hadden geklikt. Dan moet er al een lampje gaan branden, want normaal krijg je dat soort meldingen niet, en al helemaal niet in het engels als je je FB op Nederlands hebt staan.


    Ja maar die vergelijking is wel snel getrokken. En oh god, moet er nu weer perse gedaan worden alsof iedereen die er op geklikt heeft dom is of zo? Kom op, niet iedereen is er altijd op alert. Hoera voor jou dat jij dat wel bent, wil je een pluim?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.