• Na twee dagjes Disneyland ben ik nu terug thuis. Het was echt zo leuk en ik zou meteen terug willen gaan. Jammer dat alles daar zo duur is anders was ik daar waarschijnlijk nog.
    Ik voelde me echt een klein kind. De eerste dag zijn we naar de studio's geweest en daar liepen een paar personages rond, dus ik wou daar mee op de foto, maar die moesten toen terug naar het park, dus ik heb enkel een foto met Minnie en dat vind ik echt jammer. Ik wou echt met Ariel en Gaston en Daisy en Donald Duck op de foto. Dus bij deze dacht ik dat dat ze dus vrij in het park rondliepen, maar niks was minder waar. Je kan ze alleen maar zien in tijdens de parade en er is zo'n huisje waar twee prinsessen inzitten en die kan je dan ontmoeten. Ik wou echt op de foto met Belle en ik heb dus een uur aan die pavillon staan aanschuiven in de hoop dat Belle daar zat. En oh my god yes, daar zat ze. Ik was echt blij dat ik haar ontmoet heb. Ik weet het, het is kinderachtig, maar ook twintigers hebben dromen en bij deze kon mijn dag niet meer stuk.
    Toen ik uit Dinseyland vertrok, voelde ik me wel even triestig zoals die kleine kindjes die beginnen huilen als ze weggaan. Gelukkig deed ik dat niet, maar het deed toch raar dat we na de tweede dag niet meer teruggingen.



    Dingen die ik geleerd heb:
    * Disneyland is fucking duur. Ik heb geleefd op koekjes, chips en chocolade omdat dat maar 3 EUR kostte. Een hot dog van 7 EUR of een Hamburger van 9 was mij net ietsje te duur.
    * Waar zijn als die poppen toch? Ik herinner me dat wanneer Disneyland 5 jaar bestond de figuren er gewoon rondliepen. Waarom nu niet meer? Dit is echt jammer, want een uur aanschuiven voor 1 prinses of Mickey vind ik net iets te lang.
    * Disneyland zorgt er voor dat ik kinderen kan killen. Ik snap heel goed dat jullie even hyperactief zijn als mij, maar steek niet steeds voor. Als mensen een foto willen trekken moet je op je beurt wachten of er niet voorspringen. Ik wil niet de bitch uithangen, maar ik wacht hier al langer op dan jij en heel leuk dat jij naar het toilet moet als je aanschuift aan een attractie, maar het is niet de bedoeling dat je dan gewoon in groep terug naar je mama loopt. Je mama moet maar wachten tot jij tot bij haar bent, want wij staan ook aan te schuiven aan die attracties!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuke foto
    Ik was een paar jaar geleden in Disney World in Florida en daar liepen ze wel redelijk los rond(meestal in een soort paviljoentje met airco aangezien het daar gemiddeld zo een 35 graden was)
    En bij de prinsesses stond een rij van 3 uur
    Maar toen zagen ze mijn broer in zijn rolstoel en mochten wij voor

    Disney is gewoon cool


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    Leuke foto
    Ik was een paar jaar geleden in Disney World in Florida en daar liepen ze wel redelijk los rond(meestal in een soort paviljoentje met airco aangezien het daar gemiddeld zo een 35 graden was)
    En bij de prinsesses stond een rij van 3 uur
    Maar toen zagen ze mijn broer in zijn rolstoel en mochten wij voor

    Disney is gewoon cool
    Bedankt. Ik heb er nog, maar op die van Disneyland zelf lach ik het leukst. Disney World klinkt in mijn oren nog duurder dan Disneyland. Pfff zeg. Nouja vroeger liepen ze dus ook rond, nu blijkbaar niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Bedankt. Ik heb er nog, maar op die van Disneyland zelf lach ik het leukst. Disney World klinkt in mijn oren nog duurder dan Disneyland. Pfff zeg. Nouja vroeger liepen ze dus ook rond, nu blijkbaar niet meer.

    Disney World viel wel mee qua duurheid, de dollar stond toen ook heel gunstig voor ons
    Wij zijn er volgens mij 8 dagen geweest en elke avond daar gegeten enzo
    Disney World is wel veel leuker dan Disneyland
    Maar ik draag wel voor de rest van mijn leven een souvenir aan Disneyland bij me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    (...)
    Disney World viel wel mee qua duurheid, de dollar stond toen ook heel gunstig voor ons
    Wij zijn er volgens mij 8 dagen geweest en elke avond daar gegeten enzo
    Disney World is wel veel leuker dan Disneyland
    Maar ik draag wel voor de rest van mijn leven een souvenir aan Disneyland bij me
    Oei, wat is er wel gebeurt. Whoa 8 dagen? :O
    Wij hadden hele goedkopen tickets, maar toch vond ik het daar nog extreem duur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een leuke foto! De laatste keer dat ik in Disneyland was, was ik geloof ik een jaar of vijf. Ik heb onlangs nog een foto van Yoda en ik en eentje van Mickey Mouse en ik gevonden, haha. ^^
    Maar ik vind die poppen ook véél leuker dan echte mensen. En het is inderdaad duur, maar zeven euro voor een hotdog en negen voor een hamburger vind ik ook wel heel overdreven.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:02 ]

    Zelf heb ik echt niets met dat soort dingen, maar ik ben blij voor jou dat het leuk was. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben een jaar of 3, 4 geleden ook geweest. Damn, wat vond ik dat awesome.


    The universal language of art.

    Disneyland is echt leuk! Maar toen ik er was, was ik 6/7 dus ik herinner me de prijzen natuurlijk niet. Maar toen liepen die figuren wel allemaal rond: Goofy, Knabbel en babbel etc.


    Take risks and conquer your fears.

    Errin schreef:
    (...)Oei, wat is er wel gebeurt. Whoa 8 dagen? :O
    Wij hadden hele goedkopen tickets, maar toch vond ik het daar nog extreem duur.

    Ik was jong en lomp en knalde met mijn kop tegen een tafel, zeven hechtingen later en ik heb voor de rest van mijn leven een litteken midden op mijn voorhoofd, echt lompt
    Wij hadden 10 dagen gekocht voor 7 mensen
    En de overige twee dagen hebben wij weer verkocht
    Geen idee hoe duur het was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neenie schreef:
    Wat een leuke foto! De laatste keer dat ik in Disneyland was, was ik geloof ik een jaar of vijf. Ik heb onlangs nog een foto van Yoda en ik en eentje van Mickey Mouse en ik gevonden, haha. ^^
    Maar ik vind die poppen ook véél leuker dan echte mensen. En het is inderdaad duur, maar zeven euro voor een hotdog en negen voor een hamburger vind ik ook wel heel overdreven.
    Wel ik was ook 5. Het enige wat ik me daar nog van kan herinneren was dat ik zei dat ik met alles op de foto wou en ik ter plaatse er bang van was en mijn kleiner zusje toen met alles op de foto stond. We hebben ook met Esmiralda gedanst hebben tijdens de parade en we hadden zo'n kroontje op zoals van Quasimodo. Meer herinner ik mij er niet van. Nu had ik het in ieder geval ook naar mijn zin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pfffsh. (cat)

    Ik kan me ook nooit naar mijn leeftijd gedragen als ik in Disneyland/Efteling/Dierentuin ben, haha. Ik vind dat soort dingen gewoon té leuk.


    Winter is coming.

    Did you know dat als je in het park zelf verbleef je niet eens hoeft aan te schuiven? I did. (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ooooooh, Disneyland!
    Toen ik twaalf was, ben ik daar voor het eerst heen gegaan met mijn oom en tante, dat was echt de drie meest geweldige dagen ooit. XD
    Toen ben ik op mijn 16e er weer heen gegaan en o, wat heb ik daar lekker veel foto's van. :'D
    Ik heb nog een levensgrote foto met Belle en Knabbel en Babbel, zo leuk! <3
    Maar je hebt gelijk, het is daar echt ontzettend duur. Eén slap patatje kost direct vijf euro, pfft.
    Gelukkig was het wel een onvergetelijke gebeurtenis!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cecily schreef:
    (...)
    Ik was jong en lomp en knalde met mijn kop tegen een tafel, zeven hechtingen later en ik heb voor de rest van mijn leven een litteken midden op mijn voorhoofd, echt lompt
    Wij hadden 10 dagen gekocht voor 7 mensen
    En de overige twee dagen hebben wij weer verkocht
    Geen idee hoe duur het was
    Aw dat klinkt pijnlijk, maar inderdaad het is een herinnering en nu kan je met trots zeggen dat je dat aan Disney hebt te danken. Mijn vriend heeft nu ook een kap in zijn knie van tegen het karretje te botsen tijdens het uitstappen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?