• Ik ben gisteren met vriendinnen uit geweest, en mijn vriend met zijn vrienden. Nu komt hij zo hierheen, maar hij heeft gister dus toen hij dronken was een oorbel laten zetten, en hij wil hem eruit. Probeert ie het zelf, lukt het niet, oor bloedt. Niet je komt gelijk naar je vriendin. Ik heb 9 piercings en 7 oorbellen (gehad). Dus moet ik het zo als hij bij mij is toch maar eventjes doen.
    -facedesk-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wel slecht van degene die oorbellen zet dat ie dat doet. want je zou dat toch moeten zien dat iemand dronken is???

    Naja lang leven zijn vriendinxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wacht.. Hoe moeilijk kan het zijn om een oorbel uit je oor te halen?

    Bemiddelaar schreef:
    Wacht.. Hoe moeilijk kan het zijn om een oorbel uit je oor te halen?


    Dat vraag ik me ook af, maar het is een jongen, alles is mogelijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Pff, dan mag hij nog blij zijn dat hij in zijn dronken bui voor een oorbel heeft gekozen, en niet voor een tattoo. Die zou een stuk lastiger weer weg te halen zijn.
    En inderdaad een beetje raar dat hij hem er niet zelf uitkrijgt. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Pff, dan mag hij nog blij zijn dat hij in zijn dronken bui voor een oorbel heeft gekozen, en niet voor een tattoo. Die zou een stuk lastiger weer weg te halen zijn.
    En inderdaad een beetje raar dat hij hem er niet zelf uitkrijgt. x')


    Ja, daar was ik ook blij om... Stel je voor komt ie ineens met een of andere stomme tattoo aan. Ben blij dat het bij een oorbel is gebleven. En ik vind het ook echt raar hoor. Maar laten we de kater de schuld geven. HAHAHAHA.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kreeg zelfs mijn eigen oorbellen eruit, dat waren mijn eerste.

    Maar wel lief van je dat je dat voor hem wilt doen. En wel heel erg slecht van diegene die de oorbel heeft gezet, ik vind niet dat je zoiets mag doen als iemand dronken is.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Ik kreeg zelfs mijn eigen oorbellen eruit, dat waren mijn eerste.

    Maar wel lief van je dat je dat voor hem wilt doen. En wel heel erg slecht van diegene die de oorbel heeft gezet, ik vind niet dat je zoiets mag doen als iemand dronken is.


    Ja ik kan hem er moeilijk mee laten lopen, ten eerste weet ik dat het hem absoluut niet staat, en ten tweede wilt ie het zelf niet. Maar ik weet niet wie het gedaan heeft, maar het is ook strafbaar om iemand onder invloed te piercen of tatoeëren .


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja ik kan hem er moeilijk mee laten lopen, ten eerste weet ik dat het hem absoluut niet staat, en ten tweede wilt ie het zelf niet. Maar ik weet niet wie het gedaan heeft, maar het is ook strafbaar om iemand onder invloed te piercen of tatoeëren .


    Dan vraag ik mij toch af, waarom hij in een dronken bui een oorbel heeft laten zetten omdat als hij niet dronken is geen oorbel wil. Ik wist niet dat het strafbaar is maar als iemand dat doet denkt ie niet aan diegene bij wie hij/zij dat doet.


    Physics is awesome

    Wat een sukkel.
    En inderdaad da's strafbaar. Weet ook niet hoe goed hij is in het verbergen van z'n dronkenschap..


    No growth of the heart is ever a waste

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dan vraag ik mij toch af, waarom hij in een dronken bui een oorbel heeft laten zetten omdat als hij niet dronken is geen oorbel wil. Ik wist niet dat het strafbaar is maar als iemand dat doet denkt ie niet aan diegene bij wie hij/zij dat doet.


    Daarom is het juist strafbaar, omdat mensen onder invloed het misschien anders niet zouden willen. Mijn vriend zou het nooit doen als hij nuchter was, en hij kwam er vanmorgen pas achter toen hij ging douchen. Dronken mensen weten niet altijd meer wat ze doen en willen het misschien helemaal niet, en daarom mag geen enkele piercer of tattoeëerder iets zetten bij iemand onder invloed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Uchiha schreef:
    Wat een sukkel.
    En inderdaad da's strafbaar. Weet ook niet hoe goed hij is in het verbergen van z'n dronkenschap..


    Soms merk je het aan hem en soms totaal niet. Ik denk persoonlijk dat groepsdruk er iets mee te maken had.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bemiddelaar schreef:
    Wacht.. Hoe moeilijk kan het zijn om een oorbel uit je oor te halen?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli