• Ze vonden het leuk om een goedkopere merk van de pil te geven terwijl ik net een half jaar gewend ben aan dat ding (ik heb de pil 1 jaar). Ik had in het begin veel moeite om aan de pil te wennen. Nu maar hopen dat deze gewoon normaal reageert (cat). Anders ga ik gewoon naar de huisarts ,want ik ga mij weer niet een half jaar down voelen.

    Dus wie vind die bezuinigingen op de medicijnen ook zo -plaats scheld woord hier- ? (cat)


    Shoganai i ne~

    Ik gebruyik de pil niet, so... (cat) -heb nooit zoveel last and the chance of me getting pregnant is pretty damn small. :'D-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Ik gebruyik de pil niet, so... (cat) -heb nooit zoveel last and the chance of me getting pregnant is pretty damn small. :'D-
    Daarvoor gebruik ik het niet. Het is voor mijn periode aangezien voor dat ik begon het een beetje leek of er iemand vermoord was :W


    Shoganai i ne~

    Oh, yes. Ik slik antidepressivum, en die klootzakken vonden het leuk om mij een ander medicijn te geven. Jezus, wat heb ik me kút gevoeld .__. eerst de bijwerkingen, daarna het feit dat ze niet goed werkten, naar de huisarts, terug naar oude medicatie en daarna dus wéér bijwerkingen. Die zijn gelukkig voorbij nu.
    En verder heb ik inderdaad ook een ander merk van de pil en een ander merk allergiepillen, waarvan ik beide óók bijwerkingen had.
    Geeesuus, ik haat de mannen in Den Haag .__.


    Destroy what destroys you.

    Ik gebruik er geen, alhoewel ik erover twijfel om 'm te nemen.
    Den Haag doet wel meerdere dingen die niet zo great zijn :///


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oh, als het goed is is hij alleen goedkoper omdat er een andere naam op het doosje staat, voorderest is alles hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, als het goed is is hij alleen goedkoper omdat er een andere naam op het doosje staat, voorderest is alles hetzelfde.


    Nee, dat is niet zo. Niet bij alle dingen, in ieder geval. Mijn antidepressivum werkte niet goed, omdat er andere stoffen in zaten en er niet genoeg van de belangrijkste stof in zat (niet dat het 50% verschil is, maar iets van 3% of zo, maar zelfs dat maakt al verschil). Allemaal van mijn huisarts gehoord.


    Destroy what destroys you.

    KangDaesung schreef:
    (...) Daarvoor gebruik ik het niet. Het is voor mijn periode aangezien voor dat ik begon het een beetje leek of er iemand vermoord was :W


    Like I said, ik heb nooit zoveel last van pijn. *O* -Thats what I meant, beetje ongelukkig geforumleerd.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wacht even, wat heeft den Haag hiermee te maken? Naar mijn weten is dat gewoon een stad(cat)

    Maar goed, ik gebruik het niet :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Wacht even, wat heeft den Haag hiermee te maken? Naar mijn weten is dat gewoon een stad(cat)

    Maar goed, ik gebruik het niet :')


    In Den Haag wordt dat allemaal besproken, de bezuinigingen en zo.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet zo. Niet bij alle dingen, in ieder geval. Mijn antidepressivum werkte niet goed, omdat er andere stoffen in zaten en er niet genoeg van de belangrijkste stof in zat (niet dat het 50% verschil is, maar iets van 3% of zo, maar zelfs dat maakt al verschil). Allemaal van mijn huisarts gehoord.


    Ja, maar met de pil is dat bijna nooit zo. Je hebt gewoon verschillende merken en merkloze, die precies dezelfde shit maken en aangezien alle verzekeringen nu alleen de merkloze willen vergoeden krijg je die ook mee. Al vind ik wel dat ze je daar beter bij moeten voorlichten in de apotheek, ik krijg het ook zo in mijn handen geduwt zonder uitleg.
    -zelf ben ik apothekers-assistente-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar met de pil is dat bijna nooit zo. Je hebt gewoon verschillende merken en merkloze, die precies dezelfde shit maken en aangezien alle verzekeringen nu alleen de merkloze willen vergoeden krijg je die ook mee. Al vind ik wel dat ze je daar beter bij moeten voorlichten in de apotheek, ik krijg het ook zo in mijn handen geduwt zonder uitleg.
    -zelf ben ik apothekers-assistente-


    ik zei al; niet alles, inderdaad
    Ik ben zelf heel gevoelig voor bijwerkingen en andere merken en zo, dus ik vind het ontzettend vervelend, maar ik ben het nu gewend (de pil en allergiepillen in ieder geval), dus atm maakt het mij nu niet meer uit. Ik vond het gewoon ronduit belachelijk dat ze mijn andere medicijnen gingen vervangen. Ik heb nu uit medische noodzaak mijn oude spul terug omdat ik weer angstaanvallen en paniekaanvallen kreeg .__.
    maar oké, dat wist ik niet :') ik heb het allemaal van mn huisarts gehoord.


    Destroy what destroys you.