• Dat is dus wat er stond op het oude krijtbord in lokaal 9, waar wij altijd Grieks krijgen:Y). Onze Grieksleraar -overigens hoogbejaard, maar geeft nog steeds met plezier les- had dat er dus opgeschreven, en eigenlijk vond ik het best geniaal bedacht :3
    Maar hij is dus heel awesome, hij vertelt het grootste deel van de les verhaaltjes -wel van de Grieken en zo, maar whatever- en alsnog lopen wij een heleboel lessen voor op de andere tweede klassen :3
    Weten jullie ook van die geweldige opmerkingen die leraren kunnen maken?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Alles hoger dan een 6 is verspilde moeite.' - Mijn wiskunde leraar van dit jaar :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn oude duitsleraar. Helaas was vorig jaar zijn laatste lesjaar, maar hij kon altijd vreselijk goed vertellen over zijn tijd in duitsland. Met de Berlijnse muur en de grenzencontroles, etc.
    We lieten hem dan ook altijd verhalen vertellen in plaats van les geven. Maar TOCH waren we op schema. :W

    Mijn leerkracht latijn maakt aan één stuk door geniale opmerking, maar ik vrees dat ze alleen geniaal zijn in hun context en ik ze niet echt kan herhalen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, die is best wel geniaal, en nog waar ook.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Beter dan mijn lessen Grieks, als ik die les op zou nemen zou ik in slaap vallen O.o
    Onze vorige leraar Grieks was geniaal. Maar ik kan me niet echt uitspraken herinneren ..
    Mijn leraren hebben eigenlijk best veel geniale opmerkingen gemaakt, maar ik kan nu niets bedenken D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG, hahahaha dat is echt géniaal! Nee, onze leraren zijn niet zo leuk. Al heb ik wel vaak lol met mijn Duits en Frans leraar. Die zijn ooit eens een keer waarom staren jullie me altijd zo aan? Ik weet dat ik mooi ben. -.-


    The odds are néver in our favor.

    Mijn geschiedenislerares ik ook altijd geweldig. Als iemand in de les raar zit te kijken zegt ze: Ge kijkt alsof ge een potje snot ziet branden!. En allerlei van dat soort opmerkingen, en dan is ze ook nog belgisch, dus praat ze heel grappig (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wij hebben alleen maar idiote geschiedenisleraren, die idiote, maar grappige opmerkingen maken (:


    Take risks and conquer your fears.

    tjsep mijn nieuwe nask docent.
    ALs iemand zegt wolla dan zegt hij: waar liegt wol lalalalaallalalla
    Hij makat trompet geluiden enz.
    Als je naarh em kijkt tijdens uitleg zegt ie öp het bord staat het niet bij mij ik weet dat ik oogverblindend ben enzovoort.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mijn science leraar maakt ook echt vage opmerkingen. Of ze geniaal zijn, ligt aan wat jij geniaal vind.
    If I close the door now, it's open.
    You can't do nothing.

    hij heeft er nog meer, maar deze twee onthoud iedereen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik weet dat mijn Natuurkundeleraar ooit zoiets geniaals heeft gezegd. Maar dat was niet in mijn les...

    Het was namelijk zo. Hij stond voor de klas en iedereen is rustig huiswerk aan het maken, zegt hij opeens: Hé [naam].' En dan keek hij even heel geniepig, waardoor hij de aandacht van de klas kreeg.
    'The Game.'
    Nou, de ene helft van de klas die kent niet of nauwelijks 9gag, dus die zaten daar echt met zo'n 'Dafuq?'-hoofd, maar da andere helft van de klas, die wél 9gag kent, zat daar echt met zo'n hoofd van: 'Fuuuuuuuuuu, I lost.'

    Ik moest toen zo hard lachen toen ik dat hoorde. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Ik weet dat mijn Natuurkundeleraar ooit zoiets geniaals heeft gezegd. Maar dat was niet in mijn les...

    Het was namelijk zo. Hij stond voor de klas en iedereen is rustig huiswerk aan het maken, zegt hij opeens: Hé [naam].' En dan keek hij even heel geniepig, waardoor hij de aandacht van de klas kreeg.
    'The Game.'
    Nou, de ene helft van de klas die kent niet of nauwelijks 9gag, dus die zaten daar echt met zo'n 'Dafuq?'-hoofd, maar da andere helft van de klas, die wél 9gag kent, zat daar echt met zo'n hoofd van: 'Fuuuuuuuuuu, I lost.'

    Ik moest toen zo hard lachen toen ik dat hoorde. :')

    Ik wil ook een leerkracht die zoiets kent! ;o Btw, I lost the game :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stoppable schreef:
    Ik weet dat mijn Natuurkundeleraar ooit zoiets geniaals heeft gezegd. Maar dat was niet in mijn les...

    Het was namelijk zo. Hij stond voor de klas en iedereen is rustig huiswerk aan het maken, zegt hij opeens: Hé [naam].' En dan keek hij even heel geniepig, waardoor hij de aandacht van de klas kreeg.
    'The Game.'
    Nou, de ene helft van de klas die kent niet of nauwelijks 9gag, dus die zaten daar echt met zo'n 'Dafuq?'-hoofd, maar da andere helft van de klas, die wél 9gag kent, zat daar echt met zo'n hoofd van: 'Fuuuuuuuuuu, I lost.'

    Ik moest toen zo hard lachen toen ik dat hoorde. :')

    Thank you Sofie. I lost the game.
    Ik heb trouwens op ons klassenboek 'The Game' geschreven 8D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:21 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    haha
    ik heb een leraar die iets zegt, halverwege de zin stopt, en dan na een pauze weer verder gaat. nouja meer aan het einde van de zin, en wij gaan het dan proberen in te vullen. echt droog.
    o en een super leuke, aardige leraar van bijna 73. hij is ontslagen omdat de directie hem te oud vindt worden maar die vent is geweldig. hij geeft nederlands, houdt van zijn vak en ik heb nog nooit zo hoog gestaan. en maar verhalen vertellen over vroeger...:9~


    Miep

    Mijn ak leraar is heel grappig en vertelt heel veel over he nieuws enzo en rare weetjes. Hij heeft ook ellende lange verhalen over zijn reizen. We doen eigenlijk niks in de les. Soms spelen we spelletjes, andere keren barbecuen we :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."