• Ehm, hallo :'D

    Ik heb jullie raad nodig, omdat er niemand anders is waar ik hiermee terecht kan en het is niet zo'n groot probleem maar toch wil ik jullie mening erover weten omdat ik er niet zo zeker van ben dus here goes:

    Ik ben rond mijn 12 jaar begonnen met automutilatie (zelfverwonding, snijden, noem het hoe je wilt) maar nu, sinds ik een vriendje heb ben ik ermee gestopt, voor hem. Nonetheless heb ik nu dus littekens, zo ook op mijn benen.

    En ik heb net een leuke outfit samengesteld om te dragen maar het bestaat dus uit een zwart topje, en dan zo'n panterprint-rokje met zo'n band dat tot je middel gaat, maar aan de benen is het vrij kort en ik heb nogaltijd littekens van in die tijd dat ik mezelf nog verwondde. En ik vind het dan zo lame om er pantys onder te gooien ook met dit warme weer weet je wel, ik wil ook gewoon rokjes kunnen dragen

    Nu, naar jullie mening, zou ik er pantys onder aandoen of niet? Langs de ene kant wil ik het wel maar langs de andere kant heb ik zo iets van gaan mensen niet vies gaan kijken, zou mijn vriendje het vies vinden? Dusja, wat zouden jullie doen?

    (+ als je vragen hebt erover ofzo, of als je het zelf doet en je wilt erover praten kan je altijd bij mij terecht hoor, ik weet hoe moeilijk het soms is om erover te praten.)


    None but ourselves can free our minds.

    Heeft jouw vriendje de littekens al eens gezien? Weet hij dat je jezelf sneed vroeger? Ik zou geen panty's aantrekken, het is al zo warm :'].

    Laswell schreef:
    Heeft jouw vriendje de littekens al eens gezien? Weet hij dat je jezelf sneed vroeger? Ik zou geen panty's aantrekken, het is al zo warm :'].

    Ja hij weet het en hij zegt dat het hem niet stoort :'D maar ik wil gewoon geen blikken krijgen van 'wat voor een freak is zij'
    Op zich zou ik het niet erg vinden zo rond te lopen maar als ze te veel kijken word ik er onzeker van ^.^


    None but ourselves can free our minds.

    Zelf draag ik altijd minimal een panty omdat ik t anders niet fijn vind. Maar je moet doen wat jij wilt, waar jij je goed bij voelt. Niks van andere aantrekken, meeste mensen kijken niet eens zo hoog. En je vriendje zou het vast niet zo erg vinden, hij geeft om je.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 1:05 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hmm, het is toch wel echt te warm voor panty's. Maar ik snap je punt wel, ik word zelf ook heel snel onzeker en vooral als mensen mij dan zo aanstaren. Maar vallen de littekens op? Zijn ze echt zo duidelijk of valt dat wel redelijk mee? Anders zou ik het gewoon doen. Of misschien eens bij een apotheker of zo naar binnen lopen en vragen of ze een middeltje hebben dat littekens wat minder zichtbaar maakt. (:

    15612 schreef:
    Hmm, het is toch wel echt te warm voor panty's. Maar ik snap je punt wel, ik word zelf ook heel snel onzeker en vooral als mensen mij dan zo aanstaren. Maar vallen de littekens op? Zijn ze echt zo duidelijk of valt dat wel redelijk mee? Anders zou ik het gewoon doen. Of misschien eens bij een apotheker of zo naar binnen lopen en vragen of ze een middeltje hebben dat littekens wat minder zichtbaar maakt. (:

    Op zich zijn ze niet zo zichtbaar meer, je kan ze wel zien maar ze zijn wel goed aan het vervagen nu, dus het valt wel mee :'D en ja want ik was die outfit aan het samenstellen voor vrijdag en dan word het maximaal 28° dusja ^.^


    None but ourselves can free our minds.

    Vervagen littekens als je onder de zonnebank gaat of naar het strand?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Vervagen littekens als je onder de zonnebank gaat of naar het strand?

    ik ga niet niet naar de zonnebank óf het strand, juist omdat ik littekens heb maar als de littekens al soort van vervaagd en oud zijn, gaan ze wit-achtig zien, ze krijgen een lichte kleur en als je huidskleur dan donekerder word gaan ze wel zichtbaarder worden, ja


    None but ourselves can free our minds.

    razorsdown schreef:
    (...)
    ik ga niet niet naar de zonnebank óf het strand, juist omdat ik littekens heb maar als de littekens al soort van vervaagd en oud zijn, gaan ze wit-achtig zien, ze krijgen een lichte kleur en als je huidskleur dan donekerder word gaan ze wel zichtbaarder worden, ja


    Oh damn.
    Als ik jou was zou ik ze niet verstoppen... Fuck what other people think.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Vervagen littekens als je onder de zonnebank gaat of naar het strand?
    Hoe bruiner je bent, hoe meer je de littekens ziet. Ik zou niveaucrème over je littekens smeren, (maar dan echt wel de klassieke crème uit die blauwe pot), die vermindert die zichtbaarheid van je littekens. (bij mij toch).
    Ik zou eerlijk gezegd geen panty's aandoen. Het is nu al veel te warm en als ik nu iemand met panty's zou zien, zou ik het gevoel hebben dat je iets verbergt. Draag de outfit die je wilt dragen en trek je niks aan van de rest, hoe moeilijk het ook is. Als jij je lichaam accepteert zullen andere dat ook zeker doen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Net zoals de rest zegt, vind ik het veel te warm voor panty's. Ik zou je rokje gewoon dragen. En voel je jezelf er dan toch niet goed bij, doe je de volgende dag terug iets anders aan. ^^

    Gewoon doen en je ziet wel. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gewoon dragen en ik mag aannnemne dat ze eerder naar je gezicht kijken dan echt bemen om iets te zoeken.
    De waarin jij je fijn voelt.

    Goed van jendat je gestopt bent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Meteor schreef:
    (...)Hoe bruiner je bent, hoe meer je de littekens ziet. Ik zou niveaucrème over je littekens smeren, (maar dan echt wel de klassieke crème uit die blauwe pot), die vermindert die zichtbaarheid van je littekens. (bij mij toch).
    Ik zou eerlijk gezegd geen panty's aandoen. Het is nu al veel te warm en als ik nu iemand met panty's zou zien, zou ik het gevoel hebben dat je iets verbergt. Draag de outfit die je wilt dragen en trek je niks aan van de rest, hoe moeilijk het ook is. Als jij je lichaam accepteert zullen andere dat ook zeker doen. (:

    Precies dit!
    Weet je vriendje dit eigenlijk?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou gewoon aantrekken waar jij je het prettigst in voelt. Ja, je gaat hoogstwaarschijnlijk een paar starende blikken kijken, maar ik denk niet dat dat er erg veel zijn, en het is gewoon te warm voor een panty.

    Ik heb trouwens respect voor je dat je dit hier durft te plaatsen en dat je ermee gestopt bent.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou geen panty's aandoen. Je moet er trots op zijn dat je bent gestopt met snijden, en dat mag je ook best laten merken.


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Wat je zelf het fijnst vind. Ik heb overal littekens maar daar kijk ik zelf niet meer naar om, terwijl ik dat vroeger wel deed. Als je geen panty aantrekt maar altijd naar je benen staart of je rokje wat lager doet of je handen erover, dan is dat niet fijn en dan moet je misschien wel een panty aantrekken. Maar als je net zoals mij er niet meer naar omkijkt, dan niet doen.