• Ik weet niet of hier al een topic over is (:
    Nou. Wat is het eerste en laatste concert waar je naartoe bent geweest? Géén festivals!
    Vanmij was Tokio Hotel op 3 maart het eerste en iets kleins van Strike Anywhere, Flatcat en nog twee bands het laatste op 15 februari ^^
    Vanjullie?

    Simple Plan & Simple plan. Ik ben al heel lang niet meer naar een concert geweest. Doe liever festivals.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn eerste concert was Within Temptation in Ahoy op 7 februari 2008. =D Was wel eerder naar een concert geweest -paar jaar ervoor- maar ik vond dat gwn een geweldig concert. x]
    Me laatste concert was van 'Queen Unplugged Project' en van een Noorweegse koor zie de rockopera brachten 'Barcelona' van Freddie Mercury en Monserrat op 31 januari 2009. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Shakira, in 2002/3 zoiets. En The Rasmus een paar weken terug in Eindhoven.


    Wie du mir, so ich dir.

    mn eerste: 030308 Tokio Hotel in vorst.
    &laatste; 'kdenk Milk Inc. in 'tsportpaleis.

    mijn eerste was van Di-rect Bij Epop(dat is een eenmalig gebeurtenis in de zomervakantie elk jaar in Epe) en de laatste is Cinema Bizarre


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    mijn eerste was van K3 heeeeel lang geleden
    laatste van maria mena 12 dec.
    en de volgende is vanavond maria mena. :3

    k3 heél lang geleden was mijn 1e, en Tokio Hotel op 14juni was mijn laatste.


    -

    mijn eerste concert xD toen waren jullie nog niet geboren whahaha. Prince 1988 laatste was 4 nov 2007 Tokio Hotel. (in duitsland)


    muziek altijd overal

    Naar een echt concert ben ik niet geweest, maar wel ieder jaar naar de zomerparkfeesten in Venlo...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    K3 een tijd geleden x')
    en 14 juni Tokio Hotel!
    hoewel dat eigenlijk mijn eerste was, aangezien ik k3 niet echt een concert vond x')


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    ik weet niet,

    eerste concert was clouseau denk ik heel lang geleden x'D en het laatste was pink ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eerste K3 ^-^
    Laatste TMF Awards <33


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Eerste was Toho,Laatste was... damn ben hun naam kwijt =] onbekende band


    We can only learn to love by loving.

    Eerste was van K3. Lang geleden.
    En mijn laatste was TH 14 juni.