• Hooi,
    Ik ben bezig met een verhaal en ik zou meer lezers leuk vinden,
    dus heb jij zin om een verhaal te lezen, misschien is mijn verhaal wat?


    Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektocht naar zichzelf...

    - Met vampiers en wolven
    - Een verhaal aantal jaren na de geboorte van Renesmee
    - Met de Cullens en de Wolven.


    In de wereld is iedereen anders. Je hebt verschil in ras, in gedrag en in smaak. Er zijn miljoenen mensen op de wereld, maar niemand is echt hetzelfde. Altijd verschilt er wel iets. Of het nou om een band, een kledingstuk of iets in je gedrag is, je bent anders. Toch ben je liever normaal, de meeste mensen dan. Als je iets raars aandoet of zegt, dan is het gelijk; Wie is die rare griet daar?’ Alleen… Stel je jezelf wel is vragen als; Wat is normaal? Wanneer ben je normaal? Waarom ben je gestoord als je niet normaal bent? Ik persoonlijk ken alle antwoorden op die vragen. Nou ja, vanuit mijn ogen. Wat is normaal? Gewoon mens zijn, maar vijf zintuigen hebben en meer niet. Gewoon zoals een mens is. Horen, zien, ruiken, voelen en proeven. Meer niet. Wanneer ben je normaal? Als je die vijf dingen kunt en als je ze niet kunt, ben je niet gestoord of gek, nee dan ben je nog bijzonderder, omdat je kunt overleven zonder dat je alles kan wat ieder ander mens wel kan. Waarom ben je gestoord als je niet normaal bent? Eigenlijk is dus iedereen normaal, althans dat zou je denken als je op mijn manier denkt. Ik ben dus wel een gestoorde. Ik kan proeven, ruiken, voelen, horen en zien, zoals elk ander mens. Dus in dat zicht ben ik normaal, ik zie er ook normaal uit. Gewoon een steentje tussen alle andere stenen, maar als je die steen kapot slaat zit er iets dat geen een steen heeft. Daarom ben ik een gestoorde. Ik ben vanbuiten normaal, maar vanbinnen klopt er niks aan mij. Ik heb het al zolang ik me herinner. Dus sinds mijn geboorte, maar hoe ik eraan kom? Mensen zullen het een gave noemen, als ze er vanaf wisten, in ieder geval. Niemand weet het. Niemand weet wat ik droom, niemand weet wat ik bij andere kan doen en niemand weet dat ik iets zie als ik ze aankijk. Dus wat weten ze eigenlijk van me? De vragen die mensen hebben die denken dat ze niet normaal zijn heb ik niet op hun manier. Mijn vragen zijn anders. Waarom kan ik dat alles? Hoe kom ik eraan? Waarom ik? En de belangrijkste, waarop ik misschien nooit antwoord krijg. Wie ben ik? Ben ik alleen een meisje met bruin haar en chocolade bruine ogen, genaamd Caitlin. Die zich door het leven slaat met haar eigen problemen of ben ik meer dan dat? Ik zou het niet weten.
    story

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne