• Gutentag lieve quizletters,


    Ik ga vanaf september mijn kot inrichten en alle spullen bijeen zoeken. Ik moet van mijn ouders een lijst maken met alles dat ik nodig heb of zou wil hebben (om eerst even na te gaan wat we thuis nog hebben liggen en wat we nog moeten kopen). Maar dus... Wat zouden jullie absoluut niet vergeten om op je kot te zetten? Want ik ga beginnen aan de lijst, maar ik heb schrik dat ik veel ga vergeten!

    Dus zeg maar alles waar je kan op komen. Het hoeft niet altijd iets noodzakelijk te zijn (bv: toiletpapier), maar het mogen ook dingen zijn die gewoon voor een extra luxe zorgen (bv: muziekspeler).


    Alvast bedankt!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bed (met een matras, beddengoed, etc.), kast (met kleding), bank/iets anders om op te zitten, tafel (om aan te werken/eten), koelkast, misschien een radio of iets van een laptop voor luxe, fotolijstjes, schoolgerei (gewoon je boeken en genoeg schrijfspullen en papier en schriften enzo), gewone leesboeken, misschien een spel ofzo, versiering om je kamer op te fleuren, een knuffel (hé, wie weet ben je eenzaam?), een stoel, toiletspullen.
    En zo kan ik nog wel even doorgaan, hoop dat je hier iets aan hebt, ik heb een beetje de noodzakelijke dingen opgenoemd die je denk ik niet moet vergeten ^^


    “Love is a contradiction.”