• Heeft iemand enig idee wat onze klas als klassenuitje kan doen? We hebben er heel lang over gediscussieerd, maar we zijn er niet uit gekomen.
    Ik en nog een paar andere mensen moeten dus met een idee komen en kijken wie er allemaal mee instemt.
    Dus ik dacht, misschien weet iemand van jullie een leuk idee?

    Ons budget is ongeveer €15,- - €20,- p.p.


    The odds are néver in our favor.

    Vorig schooljaar zijn we met onze klas uiteten geweest bij een wokrestaurant en dat kostte ongeveer twintig euro. Misschien kun je dat eens voorstellen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Karten? Weet niet wat het kost tho.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Karten? Weet niet wat het kost tho.


    Ja, dat wilde wij ook doen, maar dat is echt duur en per uur of halfuur.


    The odds are néver in our favor.

    Wij gingen ooit met onze klas lazergamen. Dat is echt heeel leuk, ook voor jongens.

    Lasergamen of een pretpark, moet je wel voor groepskorting gaan natuurlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    samen bowlen is ook leuk...
    bij een bowlingbaan bij ons betaal je voor 1 baan 26 euro per uur...op 1 baan kunnen volgens mij 6 mensen, dus heb je 26/6=4,33 euro per uur bowlen...afgerond 5 euro voor een uurtje bowlen...maak daar 2 van en je komt op een 10tje...je kunt daarvoor ook nog lekker naar de pizzaria gaan of gewoon een snackbar of mcdonalds/burger king/subway/KFC/whatever of ergens anders eten...je hebt nog 5 a 10 euro over dan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wij gingen boerengolven en daarna picknicken in een groot park waarvan ik de naam wel kan zeggen maar je um toch niet kent -sonsbeek park-. Maar onze klas is echt een hippie klas dus alleen wij gaan boerengolven en daarna met z'n 30e picknicken met gitaren en heel veel eten en frisbees etc.. Het was wel leuk.. Dit gaan we trouwens volgende week weer doen! JEEJ! :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    - Pretpark
    - Lasergamen (heb ik in de eerste gedaan, geloof ik)
    - Bowlen
    - Naar de bios
    - Uit eten
    - Naar het theater
    - Picknicken in een park


    Physics is awesome

    Mijn mentor wilde met ons naar Fc Sittard vs Fc Eindhoven, lol. Is er niet meer van gekomen, maar ja. Vorig jaar gingen we bowlen. Zwemmen deden we toen als sportdag. Dit jaar gaan we allemaal beachsporten doen dicht bij mijn hockeyclub, waar ook een zandveld ligt voor beach volleyballen. Maar dat is sportdag, geen klassenuitje.
    Lazergamen blijkt ook leuk te zijn!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Parcifal schreef:
    Lasergamen of een pretpark, moet je wel voor groepskorting gaan natuurlijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een dag naar een recreatiepark in de zomer? Je weet wel, zo'n plek met een meertje en strand enzo. Moet het wel goed weer zijn..!


    ars moriendi

    Je kunt iets opzoeken wat voor teambuilding is, heb ik met mijn voetbalteam gedaan, maar het moet ook kunnen met een klas.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Paintbal :L


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    Paintbal :L


    Tell me about it, stud.

    Ga wokken! Dat is gezellig, en niet duur!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.