• Kennen jullie misschien een winkel dat legerbroeken verkoopt? Liever niet via internet.
    Ik zie ze echt vaak tegenwoordig, en er is (hoop ik) iemand op quizlet die ze heeft gezien. (:
    Niet iedereen noemt ze legerbroeken btw, het zijn gewoon broeken met een leger print erop.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee sorry, weet alleen dat ze wel op ebay te vinden zijn, maar dat heb je dus liever niet.


    You are beautiful, you are love.

    Zara


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb er vandaag nog zo eentje gezien met Nikki. Weet alleen de naam niet meer. Was in Purmerend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier is al een topic van, misschien dat je daar wat nuttigs tussen kan vinden. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    River Island, Pull & Bear, Bershka..


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Dumpshop


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Dumpshop


    Dat dus.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aragog schreef:
    Hier is al een topic van, misschien dat je daar wat nuttigs tussen kan vinden. (:


    Nope, ze hebben t over ebay. :/


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    zara, h&m new yorker denk ik wel


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    In Dordrecht bij het drie vriendenhof heb ik er zowiezo 1 gezien.
    en ze kopen in de mode dus ik denk over een poosje overal wel.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    In de Zara hebben ze hem zeker want ik heb hem daar gepast. Kijk hier maar


    Raspberry poptarts dude

    Cupidity schreef:
    Zara


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb onlangs een soort van skinny in de Zara gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Floyd schreef:
    Dumpshop


    Legerdump ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife