• Ik heb daar ooit eens een story over geschreven, maar kort omdat ik er zat van werd maar het lijkt me nu wel weer leuk om het weer te schrijven maar nu wil ik jullie mening vragen of jullie het zouden lezen. Ik heb nog geen idee ik wil jullie alleen uitleggen wat Russische roulette is.

    Wat is Russische Roulette?
    Russische roulette is een extreem gokspel, waarbij vaak niet alleen geld, maar ook het leven van de deelnemers wordt ingezet. Een revolver wordt geladen met één kogel, daarna geven ze de cilinder waar de kogel in zit een draai, zodat niemand weet waar de kogel zich nou bevindt. Om de beurten zetten de deelnemers de revolver tegen hun hoofd en halen de trekker over, het is wel duidelijk dat degene die dood neervalt de verliezer is.

    So what do you think?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, ik zou het wel willen lezen, want ik ben erg benieuwd hoe je dat in een story gaat stoppen, omdat het 'spel' zelf behoorlijk snel gedaan kan zijn? Ja, of je moet meerdere 'spellen' doen, of course. In elk geval; mij mag je waarschuwen als je er echt een story van maakt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, ik zou het wel willen lezen, want ik ben erg benieuwd hoe je dat in een story gaat stoppen, omdat het 'spel' zelf behoorlijk snel gedaan kan zijn? Ja, of je moet meerdere 'spellen' doen, of course. In elk geval; mij mag je waarschuwen als je er echt een story van maakt :'D


    It ain't broke, so don't fix it.

    'het is wel duidelijk dat degene die dood neervalt de verliezer is'

    Nee diegene is de winnaar, duh.

    Soundeffect schreef:
    Ja, ik zou het wel willen lezen, want ik ben erg benieuwd hoe je dat in een story gaat stoppen, omdat het 'spel' zelf behoorlijk snel gedaan kan zijn? Ja, of je moet meerdere 'spellen' doen, of course. In elk geval; mij mag je waarschuwen als je er echt een story van maakt :'D

    Er zijn twee varianten van Russische roulette. Een duurt langer dan de ander. En het zou ook niet een heel lang verhaal worden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Er zijn twee varianten van Russische roulette. Een duurt langer dan de ander. En het zou ook niet een heel lang verhaal worden.


    Echt? Twee varianten? Didn't know that :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Echt? Twee varianten? Didn't know that :'D

    Er is een variant dat ze de cilinder van het pistool een keer spinnen waardoor het na een keer de trekker overhalen al afgelopen kan zijn. Maar in een andere variant spinnen ze de cilinder naar elke keer trekker overhalen. Het spel kan dan bij wijze van spreke uren duren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De tweede variant zou het spel echt slopend maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    De tweede variant zou het spel echt slopend maken.


    Doe die tweede in dat verhaal o.o :9~


    It ain't broke, so don't fix it.

    I shall read!


    your eyes are like stars in the night.

    classic schreef:
    (...)

    Doe die tweede in dat verhaal o.o :9~

    Als ik het ga schrijven zou ik dat ook zeker doen. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Poseidon schreef:
    I shall read!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Poseidon schreef:
    I shall read!



    Zeggen als je bent begonnen?(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)


    Zeggen als je bent begonnen?(:

    Ik twijfel nog, maar als ik het ga schrijven zal ik het zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk alleen wel dat je snel klaar bent met schrijven. Russisch Roulette.. ja, en dan? Op die manier zeg maar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik denk alleen wel dat je snel klaar bent met schrijven. Russisch Roulette.. ja, en dan? Op die manier zeg maar :]

    Ben ook niet van plan om er een story van te maken die eindeloos duurt, maar je kan er ook wel weer dingen omheen bedenken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.