• Yes yes yes :D
    Ik ben geslaagd voor mijn eindexamen (yeah)
    Om 1 uur precies werd ik gebeld door mijn mentor, met de mededeling dat ik geslaagd was! Ik ben echt zo blij, heb ook hele goede cijfers:

    Nederlands: 8
    Engels: 7
    Duits: 7
    Wiskunde: 5
    Economie: 7
    Geschiedenis: 8

    Ben echt zo blij met mijn cijfers, vooral wiskunde, daar ging ik echt uit van een 3, omdat ik daar echt heel slecht in ben, maar het is dus nog een 5 geworden! :D
    Ik kan het gewoon nog niet geloven. Ook ben ik aangenomen op Havo, (ik ben dus geslaagd voor mijn Mavo examen). Daarvoor moest je 6,5 gemiddeld hebben om aangenomen te worden, maar met mijn cijfers is het een 7 gemiddeld! Dus das ook al mooi (yeah)
    Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Ik ben echt zo blij! :$

    Dat moest ik gewoon kwijt.
    Zijn er hier mensen die ook al de uitslag hebben, zijn er nog meer geslaagde? :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteerd!*O*
    Haha ik zit al hele tijd op facebook in een routine 'status leuk vinden - reageren'


    Alleen maar tranen van geluk

    JAAAAAAAAAA!!!
    Mijn meisje is geslaagd!!!

    Nogmaals gefeliciteerd zeg :)
    Je hebt het gwn ff geflikt hè :)
    Geslaagd :) das geweldig :)

    Ik ben zooooooooooooooo blij voor je :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gefeliciteerd!
    En alle andere mensen, ook gefeliciteerd!
    Ik heb nog 3 jaar te gaan.


    Food.

    Gefeliciteerd :3.
    Ik ben "geslaagd" voor taaldorp. Een soort grote mondeling toetsten voor 3 talen. 6 voor Frans, 6,5 voor Duits en een 7,5 voor Engels:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er was toch een Algemeen examen topic? (bloos)
    but that's nice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Er was toch een Algemeen examen topic? (bloos)
    but that's nice.

    Die was vol. (cat)

    OT: Gefeliciteerd! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ten schreef:
    Er was toch een Algemeen examen topic? (bloos)
    but that's nice.


    Dat ging over de examens zelf.
    En het algemene topic is net 2 minuten na de mijne geopend, ik was eerst :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    GOEDZO.


    Pretty is just a pretty word.

    Ten schreef:
    Er was toch een Algemeen examen topic? (bloos)
    but that's nice.

    Idd, iedereen gaat zo topic aanmaken. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gefeliciteerd,
    Mijn broer is geslaagd en de 2 buurjongens ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd! Ik ben ook geslaagd ;D - Weet alleen mijn cijfers nog niet, hih


    Believe in yourself.

    Z4YN schreef:
    Gefeliciteerd!*O*
    Haha ik zit al hele tijd op facebook in een routine 'status leuk vinden - reageren'

    + Gefeliciteerd, je verdient het! <3


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ten schreef:
    Er was toch een Algemeen examen topic? (bloos)
    but that's nice.

    > This. Slotje dus. Het examen topic geldt ook voor de uitslagen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.