• Laat ik weer eens wat proberen, en aangezien ik hier nog geen rpg van had gezien.. Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita





    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh

    Invullen:

    Voledige naam:
    Binnen Division/tegen Division:
    Wat doet je personage voor de groep? (Bij division kan het zijn dat je personage een Recrut is, iets wat inhoud dat je eerst nog getraint word voordat je word ingeschakeld voor missies, verder heb je binnen Division nog verschillende mogelijkheden zoals agenten & Cleaners of natuurlijk leraar/begeleider van de nieuwe recruten.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40)
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)
    Karakter: (Goede beschrijving)
    Extra


    Als je iets nog niet snapt kun je altijd vragen want mijn uitleg is niet altijd even begrijpbaar.. (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    waarom de heletijd hoofd letters? het is best wel hinderlijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jarvis schreef:
    (...)

    KENSI VOLUNTEERS. AND YOU TAKE CHRIS HEMSWORTH, LADY. ^^


    YEAHHH I'm going to make him right now..!!!!! c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rechazame schreef:
    waarom de heletijd hoofd letters? het is best wel hinderlijk


    Sowwy. For whom who know me, know that I am a superhyper human being and that my name is:

    Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon, Queen of Great-Brittain, also known as Queen Arthorius Pendragon OR Jane Foster, who will NEVER EVER BE CALLED MARTHE by ANYONE. Opperbevelhebber van het Starkische leger. Heerser van Asgard, Jotunheim, Alfheim, Walhalla, Panem, Narnia, Terabithia, Oz, Olympus, de Onderwereld, Gondor, Mordor en Minas Tirith. Aanvoerder van de Noord-Noord-Westerflank en de Voorhoede. Hoeder van de Hamer Mjolnir, Defender met de kracht van Telekinese, bekend onder de schuilnaam van Kensi Revena. Co-1D-vermoorder samen met Lisanne.

    En ik ben lid van de Anonieme aardappelpureeïsten.


    help

    Dat is gewoon eng.

    LEADERLOUIS schreef:
    Dat is gewoon eng.


    ^^

    Crying my eyes out. MOCKINGJAY, Y U SO SAD. Sorry, ik doe het weer. En nu ga ik slapen.


    help

    Nee serieus, hoe weet je dat allemaal uit je hoofd ? xp

    *zet heel onopvallend wat stapjes achteruit*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LEADERLOUIS schreef:
    Nee serieus, hoe weet je dat allemaal uit je hoofd ? xp


    Haha, ik ken het niet van buiten. Ik ken alleen de naam Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon van buiten en dat ik heerser ben van Terabithia, Oz, Minas Tirith, Gondor, Mordor, Olympus, Walhalla, Asgard, Alfheim, Jotunheim, de Onderwereld en dat is het denk ik. Maar ik zit in een superweird topic waar we het leger "De Starkische Mutsen" zijn. Lisanne noemde me constant Muts en dan kaatste ik iets terug totdat we op Starkische Mutsen kwamen en mijn naam zich altijd maar groter en groter begon uit te breiden. OHJA. EN ik ben aanvoerder van de Voorhoede en de Noord-Noord-Westerflank, denk ik...


    help

    OHJA. PANEM EN NARNIA.

    Sorry, nu doe ik het weer. Zal er op proberen te letten.

    NOW: Sweet dreams.

    Kensi Revena is btw een van mijn personages uit een Avenger story dat ik an het schrijven ben samen met Lisanne.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:08 ]


    help

    Voledige naam: Levi Adam Daniels
    Binnen Division
    Wat doet je personage voor de groep? Veld Agent.
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:


    Levi heeft blond haar en intense blauwe ogen, hij is gespierd en doet veel aan sport.
    Karakter: Levi is best wel een stil typen maar komt op voor iedereen en door zijn bouw zijn veel mensen best wel geintimideerd door hem en blijven ze vaak uit zijn buurt. Hij houd er in principe ook van om alleen te werken, wat veel mensen niet weten is dat Levi ontzettend slim is en heel stil kan werken.
    Extra: Is zijn ouders op hele vroege leefdtijd verloren en daarom ook best op zichzelf vind het moeilijk om mensen te vertrouwen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Voledige naam: Levi Adam Daniels
    Binnen Division
    Wat doet je personage voor de groep? Veld Agent.
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:


    Levi heeft blond haar en intense blauwe ogen, hij is gespierd en doet veel aan sport.
    Karakter: Levi is best wel een stil typen maar komt op voor iedereen en door zijn bouw zijn veel mensen best wel geintimideerd door hem en blijven ze vaak uit zijn buurt. Hij houd er in principe ook van om alleen te werken, wat veel mensen niet weten is dat Levi ontzettend slim is en heel stil kan werken.
    Extra: Is zijn ouders op hele vroege leefdtijd verloren en daarom ook best op zichzelf vind het moeilijk om mensen te vertrouwen.


    Did you just? You did not? DIE FREAKING EERSTE GIF. Sorry. Again. Die eerste gif is zo freaking awesome. Hij is zo freaking cute. I claim him!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 22:16 ]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    Did you just? You did not? DIE FREAKING EERSTE GIF. Sorry. Again. Die eerste gif is zo freaking awesome. Hij is zo freaking cute. I claim him!


    Oh yes i did c:
    And indeed he is super very cute (flower)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Voledige naam: Levi Adam Daniels
    Binnen Division
    Wat doet je personage voor de groep? Veld Agent.
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:


    Levi heeft blond haar en intense blauwe ogen, hij is gespierd en doet veel aan sport.
    Karakter: Levi is best wel een stil typen maar komt op voor iedereen en door zijn bouw zijn veel mensen best wel geintimideerd door hem en blijven ze vaak uit zijn buurt. Hij houd er in principe ook van om alleen te werken, wat veel mensen niet weten is dat Levi ontzettend slim is en heel stil kan werken.
    Extra: Is zijn ouders op hele vroege leefdtijd verloren en daarom ook best op zichzelf vind het moeilijk om mensen te vertrouwen.


    Am I the only one who just doesn't like him? I just don't like his face.. (no_chears)


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Am I the only one who just doesn't like him? I just don't like his face.. (no_chears)


    I thinks Daisy doesn't like hem either...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Am I the only one who just doesn't like him? I just don't like his face.. (no_chears)


    hij is een beetje een gladjakker:Y)


    Miep