• Laat ik weer eens wat proberen, en aangezien ik hier nog geen rpg van had gezien.. Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita





    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh

    Invullen:

    Voledige naam:
    Binnen Division/tegen Division:
    Wat doet je personage voor de groep? (Bij division kan het zijn dat je personage een Recrut is, iets wat inhoud dat je eerst nog getraint word voordat je word ingeschakeld voor missies, verder heb je binnen Division nog verschillende mogelijkheden zoals agenten & Cleaners of natuurlijk leraar/begeleider van de nieuwe recruten.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40)
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)
    Karakter: (Goede beschrijving)
    Extra


    Als je iets nog niet snapt kun je altijd vragen want mijn uitleg is niet altijd even begrijpbaar.. (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam:
    Amery Annabelle Cole.
    Binnen Division/tegen Division
    Wat doet je personage voor de groep:
    Cleaner & Soms een opdracht.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:





    Amery heeft donkere bruine ogen en lang bruin haar. Ze is niet al te groot, maar ook niet om direct te zeggen klein. Ze weegt niet veel en heeft een witte glimlach. Ze draagt een kettinkje in de vorm van een kruisje. Het is zeg maar haar geluksbrenger. Ze heeft een tattoo op haar rechtarm die zegt: I am right here with You. Niet dat dit haar enige tattoo is.
    Ze heeft nog een tattoo in haar nek die zegt: Fall seven times, stand up eight.

    Karakter:

    Extra:

    [De rest komt later, na een hele dag Latijn te studeren ben ik moe ...]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:20 ]

    ik wil wel meedoen, maar morgen begint toetsweek en dan is het al bijna vakantie. ik zie nog wel


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LEADERLOUIS schreef:
    Ik word er 13 hoor !
    Eerste middelbaar heb je in België al examens ja ...


    Ik ben ook dertien, begin maandag met de examens. xd


    help

    Voledige naam: Elizabeth Maura Everheart
    Binnen Division/tegen Division: Tegen division
    Wat doet je personage voor de groep: Liz is iemand die er heel onschuldig uitziet dus zij is meestal diegene die undercover gaat. Ook is ze heel goed in vechtsporten en is ze geen digibeet en ze kan dus redelijk met computers overweg.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40) Liz is 24, geboren op 17 Maart
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)



    Dianna Agron
    Liz is een knap meisje. Ze is niet heel groot, 1 meter 71. Ze heeft een knap gezichtje met fijne trekjes. Een kleine rechte neus, hoge jukbeenderen en roze wangen. Ze heeft wel net boven haar wenkbrouwen een litteken zitten. Vroeger is ze een keer gevallen en is toen op glas beland. Haar mond is klein en roze en haar tanden klein en recht. Liz' ogen zijn bruin groenig en omlijst met een volle rand wimpers aangezet met wat mascara en eyelijner. Liz' haren zijn goudblond en vallen tot over haar schouders. Haar haar is gekruld en ze hoeft er dan ook niet heel veel aan te doen. Meestal heeft ze haar haar los, maar af en toe heeft ze een staart, knot of vlecht (of visgraatvlecht) in.
    Ze draagt niet veel make up, geen foundation omdat ze geloofd dat dat je huid verstikt en ze heeft ook niet veel te klagen over haar huid waarop geen puistje te bekennen is. Ze gebruikt alleen oogmake up en wat lippengloss, geen stift, daar heeft ze een hekel aan.
    Haar kleding is vaak als schattig te beschouwen; romantische jurkjes, vestjes, haarbandjes en strakke broeken. Heel vaak lichte topjes en shirtjes of truien. Je zal haar nooit betrappen op donkere kleren. Natuurlijk wel eens een donker shirtje maar ze zal nooit helemaal in het zwart gaan.
    Het liefst draagt ze hakken. Daar zweert ze bij. Ze voegen een aantal centimeter aan haar toch al niet zo lange lichaam toe en ze voelt zich hierdoor vrouwelijk. Ze kan er werkelijk alles op doen, rennen, springen, sprinten. Alsof ze leeft op die dingen. Natuurlijk heeft ze ook wel eens gympen of laarzen aan, maar grotendeels zul je haar betrappen op hakken. Als Liz op een missie moet en het logischer is iets plats aan te trekken zal ze dan natuurlijk doen. Ook trekt ze dan wat minder vrolijkere kleren aan
    Liz heeft een kleine tatouage aan de binnenkant van haar pols. een ankertje. Dit staat voor hoop
    Karakter: (Goede beschrijving) Als eerste moet je weten dat Liz een enorm lief en geduldig meisje is. Ze staat altijd voor iedereen klaar en zal haar vrienden nooit laten zitten. Meestal is het dan ook zo dat zíj meestal tussen ruzies van anderen in zit en zo gedwongen wordt te kiezen. Liz is iemand die je een schatje noemt en ze windt iedereen dan ook om haar vingers, iedereen houdt van haar. Ze kan hierdoor ook heel manipulatief zijn en gaat vaak undercover om de agents van division uit te horen. Division heeft vaak niet eens door dat ze er geweest is.
    Liz is ook enorm nieuwschierig, ze wil altijd alles, maar dan ook echt álles weten. En als ze iets niet mág weten dan gaat ze net zo lang door met zeuren totdat ze de waarheid uit iemand los krijgt. Dit kan echter ook in haar nadeel werken. Mensen beschouwen haar dan als een drammertje en koppig wat weer tegenstrijdig is aan haar lieve kant. Liz is enorm loyaal en hardwerkend maar ze kan absoluut niet tegen feedback. als iemand haar verteld dat ze het beter anders kan doen. Wel is Liz enorm eerlijk. Ze zal altijd iedereen de waarheid vertellen ook al is deze kwetsend. Ze kan er niet tegen om mensen voor schud te laten lopen of ze in onzekerheid te laten. Ze kan goed luisteren en mensen vertrouwen haar hierdoor snel. Ook is ze slim. Niet nerdy slim maar gewoon slim. Ze kan zich in mensen verplaatsen en ziet ze hierdoor vanaf een andere kant, haar inlevings vermogen is hierdoor enorm. Liz is heel rustig en wordt bijna nooit boos tenzij je aan mensen komt van wie ze houdt...
    Liz is iemand die soms stiltes heeft. Ze is normaal gesproken heel erg hyper en vrolijk maar soms heeft ze van die buien dat ze zich even terugtrekt.
    Wat ze wel heeft is een grote mond. Door haar enthousiasme en hyperheid heeft ze altijd haar woordje klaar en gaat altijd de discussies aan, ook al lijken ze nog zo verloren.
    Liz heeft ook overal een oplossing voor, tenminste dat dénkt ze. Maar ze bedoeld het altijd goed. Liz is enorm emotioneel en huilt dan ook heel erg vaak. Of het nou ligt aan haar ogen of aan haarzelf, ze huilt heel snel. Ook om anderen, mensen die dit niet gewend zijn kunnen hier van schrikken als ze haar lippen zien trillen en haar ogen zien glanzen. Hierdoor krijgt ze vaak haar zin.
    Extra Liz heeft zich tegen division gekeerd omdat ze haar ouders en broer vermoord hebben. Ze is van plan hun dood te wreken.
    Liz is goed in sporten en heeft een goede conditie.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 11:36 ]


    Miep

    Mensen binnen Division.
    Amorphous - Raven Marabel Chamberlain.
    ShallNotPass - Damen Alexander Jhonson.
    MoccaSins - Madison Sophie Parker.
    Jarvis - Jongen.
    Jarvis - Meisje.
    Cresseyde - Desirée Leia Shay.
    Blanche - Jongen.
    Nachos - Guinevive Scarlett.
    Rechazame - Gio Joshua Maxwell.
    LEADERLOUIS - Amery Annabelle Cole.

    Mensen tegen Division.
    wormtail - Elizabeth Maura Everheart.
    Blanche - Jongen.
    Zayngasm - ?

    Ik verveelde me, dus ik dacht; Ik help ex-TheRumIsGone ff. Een lijstje met iedereen. ;D

    Edit; Ook hier hebben we een jongenstekort. );

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 11:52 ]

    Blanche schreef:
    Mensen binnen Division.
    Amorphous - Raven Marabel Chamberlain.
    ShallNotPass - Damen Alexander Jhonson.
    MoccaSins - Madison Sophie Parker.
    Jarvis - Jongen.
    Jarvis - Meisje.
    Cresseyde - Desirée Leia Shay.
    Blanche - Jongen.
    Nachos - Guinevive Scarlett.
    Rechazame - Gio Joshua Maxwell.
    LEADERLOUIS - Amery Annabelle Cole.

    Mensen tegen Division.
    wormtail - Elizabeth Maura Everheart.
    Blanche - Jongen.
    Zayngasm - ?

    Ik verveelde me, dus ik dacht; Ik help ex-TheRumIsGone ff. Een lijstje met iedereen. ;D

    Edit; Ook hier hebben we een jongenstekort. );


    Wat moet ik zonder jou?


    Don't be like the rest of them, darling

    Voledige naam: Boudewijn (Stoutmoedige vriend) "Bo" Fabio (Boon) Chapman, maar hij is beter bekend als "Snipes". Ooit heeft iemand hem zo genoemd en dit is ook zijn bijnaam.
    Binnen Division/tegen Division: Binnen Division.
    Taak binnen de organisatie: Trainer, opdrachtgever en vertrouwenspersoon - Hij is gestart als rekruut, is een tijdje cleaner geweest en uiteindelijk is hij trainer geworden. Vanaf zijn vierentwintigste is hij ook opdrachtgever. Vertrouwenspersoon is hij geworden omdat hij zwijgt als het graf en iedereen hielp met problemen qua opdrachten en andere zaken.
    Leeftijd: Achtentwintig. - Hij zit al vanaf zijn 20e bij Division.
    Uiterlijk:


    Jon Mclaughlin.
    Karakter: -
    Extra: Zijn moeder is van Nederlandse afkomst, vandaar dat zijn eerste naam Nederlands is, zijn vader is wel Amerikaans.

    Voledige naam: Bastiano (Eerbiedwaardig) "Bas" Dante (Onvergankelijk, onsterfelijk)Romano, maar zijn schuilnaam is; "Contro", afgeleid van "Tegen Division". Contro betekend tegen in het Italiaans.
    Binnen Division/tegen Division: Tegen Division.
    Taak binnen de organisatie: Hij is spion en spioneert bij Division.
    Leeftijd: Vijfentwintig. - Hij zit vanaf zijn 19e bij de organisatie tegen Division.
    Uiterlijk:


    Karakter: -
    Extra: Bastiano is van Italiaanse afkomst, want zijn vader is Italiaans. Zijn moeder is Amerikaans.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:07 ]

    Voledige naam: Mackenzie "Kensi" Ravenna Maysilee Abernathy
    Binnen Division
    Wat doet je personage voor de groep?: Ze is veldagente die zich soms ook bezig houdt met spionage, en traint zelf ook rekruten.
    Leeftijd: 23 - al lid vanaf haar negentiende
    Uiterlijk:



    Kensi heeft natuurlijk, donker, bruinrood haar - op deze foto is niet goed te zien dat het roodbruin is. Ze heeft donkere bruine ogen en sproeten die haar neus bedekken. Ze draagt niet vaak make-up, alleen wat zwarte eyeliner en mascara. Ze geeft niet echt om hoe ze eruit ziet. Ze is van gemiddelde grootte en is slank en atletisch gebouwd.
    Karakter: Toen Kensi nog op de middelbare school zat, tussen haar twaalfde en haar zeventiende, was ze het typische populaire meisje. Het soort dat altijd alles doet om haar populariteit op peil te houden. Op een dag ging het zo ver dat ze een moord pleegde. Wel, zij pleegde geen moord, maar ze haalde haar vriendin over om het te doen wat haar medeplichtig maakte en zo belandde ze in de gevangenis. Ergens toen ze eind de achttien was, werd ze opgepikt door Division. Tegen die tijd was ze al helemaal veranderd in een doodserieus meisje die alleen de humor van sarcasme begreep. Ze heeft spijt van de moord die ze heeft gepleegd, maar aan de andere kant wil ze er ook niet uit. Ze neemt haar eigen training en die van anderen erg serieus en wil het niet riskeren om nog eens opgepakt te worden. Ze gaat nooit zonder wapens ergens heen en is altijd op alles voorbereid.
    Toen ze vier jaar bij Division zat, kwam ze er samen met de organisatie achter dat ze een broer had, die ook bij Division terechtgekomen was.
    Extra: Toen Kensi werd opgepakt, had ze een vriendje. Ze waren enorm uit elkaar gegroeid, maar Kensi houdt nog steeds van hem. Toen hij haar eens kwam bezoeken, voelde ze hoe teleurgesteld hij was in haar en zei hem dat het beter gedaan zou zijn. Ze zou daar toch voor lange tijd niet meer weggeraken.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:19 ]


    help

    Weet er iemand een cute gast?


    help

    Ik heb haar leeftijd aangepast. Geen zin om met een negentienjarige te spelen. xd


    help

    Jarvis schreef:
    Weet er iemand een cute gast?


    Ik maak zo mn andere gast aan ^^ en verander die andere (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik snap trouwens niet goed wat Cleaners zijn. Zijn dat degenen die alle documenten over de rekruten uitwissen ofzo?


    help

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Een cleaner zorgt ervoor de de bewijzen van de Moord lijken op een doodgewoon ongeluk, ze kunnen het lichaam laten oplossen enzovoord, een veldagachent is in weze een gewone agent maar leeft in de buitenwereld


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)


    Alrighty, thanks. What about Chris Hemsworth? Nah, hij lijkt niet op Kensi. Hij wordt denk ik wel een Cleaner. xd


    help

    Die van my is supa hot en available :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]