• ZIE ANDER TOPIC :D


    Crack a bottle

    Naam: Renée
    Leeftijd: 15
    Foto (url): http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/wenn5113928.jpg
    Tekstje: Hee! Ik ben Renée, en ik ben hier vijftien jaar geleden in een klein gehucht op de wereld gedropt. Ik ben een aardig en vrolijk ingesteld, maar me omver laten lopen, doe ik zeker niet. Ik heb een grote mond, en met mijn eigenwijsheid kom ik wel eens in de problemen. Ik houd van stappen, muziek, vrienden en natuurlijk van dansen en lekker gek doen.
    Kus, Renée.
    Rol: vriendin Kevin ^^

    -Wat vind je ervan? Leuk! Helemaal als vriendin van Kevin ^^.
    -Titel: Standing in a nightmare.
    -Over wie van JB moet die gaan?? Doe maar Joe, of Nick, want Kevind wil ik, ey rijmt ook nog ^^

    Mag ik pleas Kevin want ej had me bij de vorige serie al die rol gegevn ...:[
    maar die ging helaas niet door

    pleaaaaasssssss :]

    ja of neeeee ??

    ja of neeeee ??


    Dies al beset ;S Andere topic ,,MAAR DAS WAAR OOK
    Je had een rol bij die andere ,, Solly..
    Alleeen begeleider is nog vrij ,,en anders ,,omdat jij het bent (:P) mag je de nog wel een rol bijversinen ,,okeej??;$


    Crack a bottle

    JA SGIJT

    DAAR KOM JE ERG LAAT MEE

    Jaa srry hoar ¬¬ Maar geloofik beslis ik nog altijd wie ik een rool geef! en dan hoef je neit gelijk kwaad te worden als je hem neit krijgt!
    Pech dan ,,volgende keer beter ,,enik seg tog dat je een andere de bij mag bedenken maar als je soo gaat doen ,,Laat dan maar ¬¬


    Crack a bottle

    Jaa srry hoar ¬¬ Maar geloofik beslis ik nog altijd wie ik een rool geef! en dan hoef je neit gelijk kwaad te worden als je hem neit krijgt!
    Pech dan ,,volgende keer beter ,,enik seg tog dat je een andere de bij mag bedenken maar als je soo gaat doen ,,Laat dan maar ¬¬



    Ik d8 altyd dat vriendinne voorrang krgen DUS NIET BIJ JOU.
    Mooi dat je myn zus zo laat zitte.
    Eerste een rol aan iemand geven en dan zegge ik heb eennieuw idee en dan weer iemand anders die rol geven.
    LEUK ZEG