• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Alexys

    'Heeey' riep ik terug.
    Ik rol lachend mijn ogen, en pak mijn sullen verder uit.


    El Diablo.

    Daphne
    "Hyden, aangenaam" zeg ik opgewekt. En ik steek mijn had uit. "Ik ben daphne, je mag me ook Eve noemen als je dat wilt." Zeg ik met een glimlach.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (ik neem kamer 1)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    Ik draai me even om als er een ander meisje komt aanlopen "Heey, Ik ben Hayden" zegt ze, "Edward" zeg ik nog steeds glimlachen iets wat mijn moeder nooit vergat te zeggen Niet vergeten te lachen. Ik stak mijn hand naar haar uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik zag een jongen (Edward) en een meisje (Hayden) staan praten. Ik stelde mezelf voor: Hallo, Ik ben Nathan! Kennen jullie elkaar al? Of zijn we allemaal vreemden voor elkaar?


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'hey, leuk om met jullie kennis te maken, zijn julliehieral lang? vraag ik belangstellend

    hayden

    'hi nathan ik ben hayden, nee we zijn denk ikallemaal vreemden'

    Edward Adam Daniels
    "Heey Nathan ik ben Edward" zeg ik de jongen "Allemaal vreemden volgens mij" zeg ik lachend. "Ik ben net aangekomen" zeg ik dan tegen Hayden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ow, fijn!
    Ik ben hier nog maar net. Hebben jullie al een kamer? En van waar komen jullie? Oh sorry voor al die vragen, ik vind het zo spannend allemaal!


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Met grote ogen stond ik in een mooie kamer. ( kamer 5)'Dit is geweldig' fluisterde ik tegen mezelf. Mijn te zware koffer liet ik op het grote bed neer ploffen. Dit zou een top vakantie worden. 'Zijn er al mensen!?' gilde ik hard.


    Pretty is just a pretty word.

    Daphne
    "Ik ken hier nog niemand, trouwens ik heet Daphne of je mag me Eve noemen."


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    "Ik zit op kamer 3" zeg ik tegen Nathan "En ik kom uit London als je dat wou vragen" ik kijk even om me heen en hoor een stem schreeuwen of er al andere zijn "Ja hier" schreeuw ik ongeveer net zo hard terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ik heb kamer 3, ik kom uit california, en maakt niks uit hoor het is ook spannend allemaal'

    Nathan Isaiah Judd

    Oh oke, goed als ik bij je op de kamer kom? London? Wauw super, ik kom uit Gloucester. En je mag me noemen hoe je wil, mijn vrienden zeggen meestal Nate of Judd. Enkel mijn moeder noemt me Nathaniel, maar dat is enkel als ze kwaad is :D


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Heupwiegend liep ik in mijn strandjurkje naar de jongensstem. Daar tref ik 1 meisje en 2 jongens aan. 'Hi, ik ben Sophie' glimlach ik verlegen. Met mijn hand ging ik onzeker door mijn haren. Vrienden maken was eng.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:19 ]


    Pretty is just a pretty word.