• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik en Nathan draaien ons gelijk om als Hayden binnen komt 'We doen het wel een andere keer' fluister Nathan in mijn oor, ik knik en ga staan "Heey Hayden" zeg ik nonchelant.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'waren jullie lekker bezig, he maar ik ben nu wel 10 cm langer he dus jullie kunnen me niet meer klein noemen' en wijs lachend naar mijn hakken

    Edward
    Ik begin te lachen en kijk even naar de hakken "En nog steeds ben je klein in vergelijking met mij" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Nou, met mijn 1m74 ben ik ook anders niet van de grootste hoor.'


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'edward misschien is het beter als jij je mond maar houd, gaan jullie mee naar binnen of blijven jullie hier' vraag ik aan ze

    Edward
    Ik steek mijn tong naar haar uit en ga met mijn hand door haar haar en begin te lachen, "Laten we maar weer naar binnen gaan dan ga ik me maar eens klaar maken voor het eten"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    "Ik ga ook maar eens, ik moet mijn koffers nog uitpakken. Tot straks"


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'ohh edward ik haat jou, ik had net mijn haar zo mooi zitten en dan maak jij het weer slirdig, klootzak' en ik sla hem op zijn kont.

    Edward
    "Ja ik hou ook van jou" zeg ik lacherig en prik haar even in haar wang en loop naar de villa richting onze kamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop achter edward aan naar boven, op onze kamer doe ik de deur dicht duw edward op bed ga op hem zitten en geef hem een zoen op zijn mond. 'dit wou je toch' vraag ik plagerig

    *En ons eerste koppeltje is gevormd, woohoow!*


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Als ik boven op de kamer ben hoor ik opeens de deur dicht slaan en ik zie Hayden staan ze duwt me op bed en gaat boven op me zitten voordat ik wat kan zeggen drukt ze kus op mijn mond 'dit wou je toch' zegt ze, ik begin te lachen "dat had je niet moeten doen" zeg ik en pak haar polsen pak en trek haar dichter tegen me aan voordat ik mijn lippen op de hare druk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ik ga nu examen doen en ga daarna naar stad wat gaan eten, winkelen enzo ;p Moet daarna naar vergadering dus ik zal er ten vroegste maar zijn om 10uur vanavond..)


    Allting handlar om relativitet

    (ik weet niet hoe jullie het gaan doen maar ik ben er vandaag van 5 uur toot zondag niet meer, want ben dit weekend weg)

    hayden

    'hoeso had ik dit niet mogen doen, word je te opgewonden van mij of kun je nou niet meer van me afblijven' zeg ik kachend terwijl ik de achter kant van mijn jurkje naar beneden trek, hij hoeft namelijk niet gelijk mijn blote kont te zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt