• Ik heb besloten om na de examens eens iets geks te doen met m'n haar, en dus ga ik het blauw verven! Niet helemaal, maar gewoon een paar plukken of zo :').
    Maar ik zit nog te twijfelen tussen twee stijlen, en dan moet ik ook nog m'n ouders overhalen, haha.

    Deze:


    Of deze:



    Mijn haar ziet er nu zo uit btw;


    Ik heb rode wangetjes :3 (m'n haar was die dag echt crap btw, door de regen gelopen, ongestyld, het gaat hier gewoon om m'n kapsel)

    Welke zou het best bij mijn haar passen ?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:16 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Beavis schreef:
    De eerste. Maar denk er wel heel goed over na (: Ik had dezelfde haarkleur als die jij hebt op die foto, en toen heb ik het ook blauw geverfd, is groen geworden omdat mijn haar nog "te blond" was. Dus het moet echt zo ongeveer wit zijn, en dat is zo killing voor je haar, en dat zou echt zonde zijn want je hebt mooi haar ;o
    Tussen twee haakjes, ik denk dat paars je beter zou staan dan blauw, hihi.


    Ik wil het niet echt blauw, maar meer zo turquoise, en paars ga ik het ook nog ooit laten doen. :Y)
    Mijn haar heeft dezelfde kleur als het meisje op de tweede foto, alleen zie je dat op mijn foto niet goed door het licht/webcamkwaliteit. En helaas is bijna alles slecht voor je haar D:

    prejudices schreef:
    tweede .

    ik hou van jouw haar, hoe krijg jij je pony zo man? :9~


    Eh, geen idee. Ik ben al een jaar niet meer naar de kapper geweest, omdat de laatste keer mijn haar écht verneukt was. Ik laat het gewoon groeien (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Deal. Ik heb 't net een m'n moeder gevraagd, ze ziet het niet zitten, maar zei ook geen nee. :'D

    Okee dan :Y)
    Hmm ouders he.. Als je het écht graag wilt, moet je het gewoon doen, en dan zal je moeder ook wel zien dat je het écht wilt. En daarbij, het is jouw haar, jij moet ermee rondlopen, niet je moeder ;p Maarja, het is toch al één ding dat ze niet meteen nee zei ;p


    Inspiration can hit you any time

    Hobbiton schreef:
    Ik zou de eerste doen, bij de lok die over je ogen gaat (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.