• HIJ IS GEVONDEN.

    Mijn beste vriend 'Michael Donckers' is sinds 12/06.12 vermist. Hij zei nog tegen zijn vriendin 'een vriendin van mij' dat hij ging weg lopen. Hij wou dat zij mee ging maar ze had het berichtje niet gelezen dus nu is hij alleen weg met een vriend van hem naar ergens maar we weten niet waar! Zijn ouders zijn al naar de politie gegaan en mensen zijn ongerust over hem! Zeker ik, ik ken hem al heel mijn leven and god damn.. I miss him. Dus als jullie hem zien waar het ook is meld het dan alsjeblieft! Hij is 15 jaar is 1.72 en heeft bruine ogen en zo Justin bieber haar. Meestal een pet op! Nog is voor de laatste keer als jullie hem gezien hebben aub meld het. & Hij woont in Belgie ' Oost- Vlaanderen, Sint-niklaas. ' dus mensen die in belgie wonen willen jullie goed kijken? Hij heeft gezegd dat gij naar Turnhout ging in Belgie. Dus de mensen die in Turnhout wonen willen jullie zeker goed kijken?! Maar hij kan ook in nederland zijn. Hier is een foto van hem. :


    -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 12:16 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Btw ik hou mijn ogen ook open [Noord-holland] ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal opletten (Nederlands Limburg-noord). Hopelijk is hij snel terug! Het lijkt me echt verschrikkelijk! Heb je misschien een beschrijving van die vriend waar hij mee is?

    Frodo schreef:
    Die komt wel uit hoor, geloof me. Maar voor de tussentijd: veel sterkte!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je de provincie erbij zou zetten zou dat wel handig zijn..
    Echt kut voor je! Een vriend van me was ook ooit 24u vermist :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Als je de provincie erbij zou zetten zou dat wel handig zijn..
    Echt kut voor je! Een vriend van me was ook ooit 24u vermist :/

    Sorry was het totaal vergeten het staat er nu bij.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    TrueKlainer schreef:
    Btw ik hou mijn ogen ook open [Noord-holland] ;)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik woon in het verre noorden van Nederland, dus de kans is waarschijnlijk klein dat hij hiernaartoe is gegaan.. Maar ik heb mensen die ik ken die zuidelijker en in België wonen erover verteld.

    Ik hoop dat ie gevonden wordt! Het lijkt me echt mega vervelend voor jou, z'n ouders en ook wel voor hemzelf :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ik woon in het verre noorden van Nederland, dus de kans is waarschijnlijk klein dat hij hiernaartoe is gegaan.. Maar ik heb mensen die ik ken die zuidelijker en in België wonen erover verteld.

    Ik hoop dat ie gevonden wordt! Het lijkt me echt mega vervelend voor jou, z'n ouders en ook wel voor hemzelf :c

    Echt waar dank je wel! Hopelijk wordt hij idd snel gevonden want ik mis hem zo erg! Pffff.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ken mensen in Oost-Vlaanderen, ik zal het hen eens vragen om uit te kijken. (:

    Ik ga echt goed opletten voor je schatje, zeker weten (Utrecht).


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Er was laatst ook een vriendin van mij vermist Kelly[naamgenootje] Ze ging me met de occupy en werd uiteindelijk in een ander land gevonden, maar daat zijn een paar weken over gegaan zeg, zo!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMG WACHT! Ik ken mensen in Turnhout! In Ruddervoorde en Zedelgem etc! Ik ga dit bericht meteen verspreiden! Sterkte en succes! Ik hoop dat hij terug komt! te veel uitroeptekens (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zal opletten [Nederland- Zeeland]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ook ik zal opletten [Midden-Nederland].
    Veel sterkte!x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Neenie schreef:
    Oh nee, dat moet echt rot voor je zijn! Hopelijk komt hij weer terug, ik zou me echt kapot aan het stressen zijn in jouw plaats...
    Veel succes ermee!


    Bad decisions make good stories.