• Nu moet het er echt eens uit!
    Ik zie het constant en erger me er constant aan, dus bij deze print ik het even goed in jullie hoofdjes in de hoop dat jullie het nooit meer vergeten!
    Nieuwsgierig! Nieuws-gierig. Niet nieuws-chierig of zo iets. Iedereen gesnopen? Gaan we dit gemakkelijke woord nu allemaal juist schrijven? Ja, Olifant. Ja? Goedzo kindjes!


    Has no one told you she's not breathing?

    nieuwsgierig hih

    wie schreef dat dan?


    I love BTR and One Direction!

    Wow relax,het is maar een woord.
    Iedereen schrijft wel eens een woord fout,en dit is echt een kut woord,duw zo vreemd is dat niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niewsgierich
    Al was het maar om je te pesten(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nieuwsgierig, sorry moet ik me aanleren.
    Ik schreef altijd nieuwschierig :$
    Okal weet ik dat het nieuwsgierig is.. =.=

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 20:49 ]

    Zijn er nog steeds mensen die het zo schrijven? :|
    Mooi dat je het meldt voor hen die het fout schrijven.(Y)
    Ik schrijf het al sinds mijn 8e foutloos. :D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    StJimmy schreef:
    Wow relax,het is maar een woord.
    Iedereen schrijft wel eens een woord fout,en dit is echt een kut woord,duw zo vreemd is dat niet.

    Haha, niet zo bedoeld. Iedereen maakt fouten, maar na de 500e keer gaat het vervelen en bij deze weet iedereen het, haha. :'D
    Bieberholic schreef:
    nieuwsgierig hih
    wie schreef dat dan?

    Zowat de helft van de bevolking.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 20:50 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik schrijf Altijd Nieuwschierig. Pech, ga 't niet veranderen. (:

    Dat wist ik! :'D
    En dan wil ik nog toevoegen: Het is jouw story/koekje/arm/whatever, en niet jou story/koekje/arm/whatever. Bezittelijk voornaamwoord ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Perish schreef:
    Ik schrijf Altijd Nieuwschierig. Pech, ga 't niet veranderen. (:

    Ellen, niet moeilijk doen D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Perish schreef:
    Ik schrijf Altijd Nieuwschierig. Pech, ga 't niet veranderen. (:

    Had ik met het woord sowieso. Ik schreef altijd sowiezo, dat vind ik veel mooier en beter, maar het eerste is de officiële spelling. Annoying as hell dat ik en de Nederlandse taal het niet met mekaar eens zijn -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Dat wist ik! :'D
    En dan wil ik nog toevoegen: Het is jouw story/koekje/arm/whatever, en niet jou story/koekje/arm/whatever. Bezittelijk voornaamwoord ofzo.

    Dat komt door de spreektaal enzo. ;$
    Maar ik vind het gewoon dom omdat het super logisch is: je bent toch gierig naar het nieuws of zo iets? Chierig is geen woord en Gierig wel dus ik snap het probleem niet. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Ellen, niet moeilijk doen D:


    Ik ben moeilijk (cat) Sorry Olifant

    TheBoss schreef:
    Dat wist ik! :'D
    En dan wil ik nog toevoegen: Het is jouw story/koekje/arm/whatever, en niet jou story/koekje/arm/whatever. Bezittelijk voornaamwoord ofzo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nieuws <- als in, wat is er voor iets nieuws gebeurd?
    Gierig <- het moeten hebben, het willen hebben, ervoor vechten om het te kunnen hebben
    Nieuwsgierig
    ik dank u


    Life is hard and then we die

    Niemand weet dat je sowieso zo schrijft. Er zijn wel 300 verschillende manieren om dat woord te schrijven. Ik zit er niet mee, ik weet wat ze ermee bedoelen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.