• Ik ben op zoek naar een verhaal waar veel comedie in voor komt want ik ben verkouden en heb slecht nieuws achter de rug, ik heb dringend iets vrolijks nodig.
    Ik ben niet op zoek naar een fanfiction, pas als je héél veel vertrouwen in je verhaal hebt mag je de gok wagen (zolang het maar geen 1D of JB is.)
    Liever ook geen horror (al lijkt me dat een vreemde en gewaagde combinatie) voor de rest is alles wel mogelijk.

    Kom maar op lieve mensjes :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vind je fantasy leuk? c:


    26 - 02 - '16

    Kom bij ons in de chat, Belgen-moppen in overvloed vandaag.


    Your make-up is terrible

    Eluveitie schreef:
    Vind je fantasy leuk? c:


    Daar heb ik weinig tegen dus kom maar op :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:13 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik denk dat hier wel humor in zit. Het is geen fanfic en hij is al afgelopen, dus je kunt in één keer door lezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Penelopy schreef:
    (...)

    Daar heb ik weinig tegen dus kom maar op :')





    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    De verhalen van Melian.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague