• Bij ons moet je met engels voor bepaalde toetsen gemiddeld een voldoende staan. Ik sta gemiddeld een 5 voor die toetsen en moet dus 3 toetsen net zo lang gaan over doen tot ik een voldoende heb ( die onvoldoende wordt alleen niet veranderd in het cijfer dat voldoende is). Ik wil die toesten best inhalen, maar elke keer als ik naar mijn lerares ga stelt ze het maken van een afspraak uit en wilt ze niet naar mijn kant van het verhaal luisteren ( ik ben heel erg gestressd door de tentamens die komen en deze toetsen zitten me gewoon een beetje dwars). Ik heb nu 1 toets overgedaan en wilde vandaag de 2e overdoen. Maar nu mag ik hem niet van haar inhalen omdat ze dan les heeft, terwijl ik gewoon bij mijn mentor die toets zal kunnen halen. Nu moet ik dus drie toetsen gaan inhalen volgende week, terwijl ik ook mijn tentamens heb. Ik werd boos en heb tegen haar geschreeuwd dat ik het niet begrijp dat ze mij niet wilt helpen, dat ik nooit toetsen mag inhalen en dat ze de pot op kan. Ik heb hier zo veel spijt van, maar ik vind wel dat ik gelijk heb. Maar omdat ik volgende week tentamens heb, zie ik haar niet meer. Nu twijfel ik of ik haar moet mailen of dat ik haar moet opzoeken op school maandag. En ik weet niet echt hoe ik mijn excuses moet aanbieden.. Iemand tips?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik zou haar nog gaan zoeken op school en als dat niet lukt een mail sturen.
    Ik zou mijn excuses aanbieden voor dat ik uitgevlogen was, maar dat ik de inhoud wel meende. Dat het gewoon onmogelijk is om én tentamens te hebben én nog eens extra toetsen door haar schuld. En vragen of er geen andere uitweg is.

    Ik wens je nog veel succes.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zou haar nog gaan zoeken op school en als dat niet lukt een mail sturen.
    Ik zou mijn excuses aanbieden voor dat ik uitgevlogen was, maar dat ik de inhoud wel meende. Dat het gewoon onmogelijk is om én tentamens te hebben én nog eens extra toetsen door haar schuld. En vragen of er geen andere uitweg is.

    Ik wens je nog veel succes.


    Dit.


    Bad decisions make good stories.

    Scandal schreef:
    Ik zou haar nog gaan zoeken op school en als dat niet lukt een mail sturen.
    Ik zou mijn excuses aanbieden voor dat ik uitgevlogen was, maar dat ik de inhoud wel meende. Dat het gewoon onmogelijk is om én tentamens te hebben én nog eens extra toetsen door haar schuld. En vragen of er geen andere uitweg is.

    Ik wens je nog veel succes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    Ik zou haar nog gaan zoeken op school en als dat niet lukt een mail sturen.
    Ik zou mijn excuses aanbieden voor dat ik uitgevlogen was, maar dat ik de inhoud wel meende. Dat het gewoon onmogelijk is om én tentamens te hebben én nog eens extra toetsen door haar schuld. En vragen of er geen andere uitweg is.

    Ik wens je nog veel succes.


    Exactly (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien