• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - 2e groep B
    Winnaar groep B - Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C

    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:10 ]

    We gaan behoorlijk snel door de topics heen. (nerd)

    Inderdaad haha

    Ik vond Zweden-Engeland een erg goede wedstrijd! Had Zweden niet zo goed verwacht! Ik gun Oekraïne ook wel een kansje, maar die is nu kleiner geworden. Zweden en Engeland hadden gelijk moeten spelen.

    Voor de rest ben ik voor Nederland en Duitsland! (Al is Duitsland wel lekker beter!)


    It's high noon.

    Mijn topics. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb de wedstrijden van gisteren niet gezien, er kwam iemand op bezoek (: Ik had alleen het stukje gezien dat er onweer was.

    Fierte schreef:
    Ik heb de wedstrijden van gisteren niet gezien, er kwam iemand op bezoek (: Ik had alleen het stukje gezien dat er onweer was.

    Ja, halverwege de wedstrijd van Oekraine en Frankrijk brak er onweer uit, toen werd het uitgesteld. Ik heb alleen Zweden-Engeland gezien, maar die begon later dan normaal, vandaar :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    LogitG27 schreef:
    Ik vond Zweden-Engeland een erg goede wedstrijd! Had Zweden niet zo goed verwacht! Ik gun Oekraïne ook wel een kansje, maar die is nu kleiner geworden. Zweden en Engeland hadden gelijk moeten spelen.

    Voor de rest ben ik voor Nederland en Duitsland! (Al is Duitsland wel lekker beter!)

    Ik vond hem ook best spannend, maar ik ben voor Engeland, dus ik was wel blij dat ze toch nog wonnen n_n


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben voor Nederland. Ik had mezelf voor genomen om als Nederland eruit ligt, voor geen ander land te zijn maar ik denk toch dat het dan Duitsland word...

    Ik was gisteren op een feest en, hoe onbeschoft het ook was, het vriendje en vader van de gastvrouw moesten persé voetbal kijken... Het kon zelfs niet op de andere tv... >.<
    Was het heel erg, dat weer?


    Deep inside, I've never felt alive

    Fierte schreef:
    Ik ben voor Nederland. Ik had mezelf voor genomen om als Nederland eruit ligt, voor geen ander land te zijn maar ik denk toch dat het dan Duitsland word...


    Ik ook. Als Nederland er dus uitligt, dan ben ik voor Duitsland en ook een beetje voor Spanje. Ik hoop stiekem heel hard dat die twee in de finale komen en dat Duitsland echt kickass is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stoppable schreef:
    Ik was gisteren op een feest en, hoe onbeschoft het ook was, het vriendje en vader van de gastvrouw moesten persé voetbal kijken... Het kon zelfs niet op de andere tv... >.<
    Was het heel erg, dat weer?

    Och daar kan ik zo slecht tegen. Stel je voor dat ze een wedstrijd missen zeg, echt een wereldramp. (cat)
    En het weer was écht erg.

    Wauw, ik vond Zweden-Engeland echt geweldig! En ik ben nog steeds erg blij omdat mijn Spanje eergisteren lekker gewonnen heeft (:


    The truth may be orange!

    Ja, het weer was verschrikkelijk
    ze lieten het gisteren zien bij VI Oranje, Oh My God...

    Mijn topics.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered